TW Champion Semi finalen

Status
Stengt for ytterligere svar.

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Da er semi finalen her (party)



Kamp 1 magic dude VS Grimlock

Kamp 2 Paalodin VS Kenn93x

Runden avsluttes 22.1.2014
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Kamp 1 magic dude VS Grimlock
-Jeg tror nok dette, av disse 4 spillerne, er den moralske finalen. 2 spillere som har vist STOR utholdenhet og ekstreme ferdigheter.
Grim får den pga oppnådde resultater, men en fight mellom disse ville blitt episk.

Kamp 2 Paalodin VS Kenn93x
-Mulig Kenneth får denne fordi jeg ikke kjenner nok til Paalodin, men Kenneth har blitt veldig god i alle spillets faser, og jeg tror han mestrer flere settinger enn Paalodin.
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1: magic dude VS Grimlcok
- Mikkel er bedre.

Kamp 2: Paalodin VS Kenn93x
- Kenneth er bedre.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Magic Dude VS Grimlock

Siden det er semifinale, og begge disse to er fantastiske spillere.

Magic Dude har gjennom hele v1 vært en krigsmaskin som har kjempet og kontrolert nordfronten og styrt bordigjennom oppi der. Nordfronten ville aldri dratt framover så fort som de gjorde uten Ole, han er og en del av ledelsen og en som motiverer, diskuterer og faktisk får futt i innaktive folk som f.eks Kenn93x i slutten. Han hadde og et innspill i v2 der grim selv sa:

Og gjorde en respektabel innsats der. For ikke å nevne at du alltid var til å regne med på ting innad i stammen der!

som svar på:

Jeg har spilt på V2 også. Kom inn på Aremoric da kontoen lå på ca. 4 mill poeng.


Grimlock er nok en av de beste skriverne og spillerne TW har sett, han har artige og godt formulerte uttalelser på forumet. Han var og lederen av stammen som vant v2 (AriCa) og fikk sitt eget institutt på v4 (GNI). Han kjempet på v1 der han og ledet Core som lenge hold rank 1 som stamme. Han vant og w2 etter snaue 6år, og viser tegn til å være en utholden og fantastisk sterk spiller som egnet seg til spillet TW som det var før.

Denne stemmen er utrolig vanskelig å ta, siden begge er fantastiske spillere og dette er en kamp som og er verdt en plass i finalen. Men utifra resultater en Mikkel(grim) bedre, og derfor får han min stemme.





PaalOdin VS Kenn93x

PaalOdin har spilt aktivt gjennom hele v1, han har hatt sterke utsagn som han har fulgt opp gang etter gang og vist at han kan når han vil. I tilleg så har han Lisa med seg på kontoen og der er mye av det tekniske skillsa ligger. Disse to utgjør et ganske uslåelig lag når de har litt byer å leke med. dessværre hakke Pål og Lisa prøvd seg på mer en v1, som egentlig er forståelig når man tenker på hvor mye tid v1 tok. Bl.a hadde han et utbrudd med ROTA der han og noen andre protesterte mot at de ikke fikk hjelp i sør, og har og vært en av de motiverende og lærevillige lederne WIC.


Kenn93x har spilt en haug med verden, han lo lenge i top 10 på v1 (2008/2009) til han tok pause og MD forsvarte kontoen når RNG aksjonerte. Han gjorde ikke mye etter 2009, adlet litt byer av Birken og Bunny ei stund, og hjalp til i slutten. Kenneth spilte og v7 med kontoen Hakkespetten der han var Diktator og Hertug for HG og en leder som hjalp med å gi dem delt seier med Snipe. Han startet og opp med kontoen LuriFAXXXX ilage Robert(Redswan) som var i toppen hele veien til jobb ble for mye. Han hadde en liten tur innom Tvutt, og laget kontoen Kenn93x på v12. v14 er han nå top 3 og gjør en kjempeinnsats.



Paalodin har vært mer sta en Kenneth når det gjelder en verden, og nekter å gi opp. Han har og vist en roligere og mere motiverende oppførsel mot nyere og dårligere spillere en det Kenneth har gjort, og får dermed min stemme.
 
Sist redigert:

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Kamp 1 magic dude VS Grimlock

Kamp 2 Paalodin VS Kenn93x Pål er mye bedre enn Kenneth, i alle spillets faser.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Kamp 1 magic dude VS Grimlock

Grim hadde banka snørra ut av magic fra starten av og dratt det ut til det uendelige bare for å irritere magic dude... Trist men sant :D

Kamp 2 Paalodin VS Kenn93x


Jeg har selv fått innkommende fra paal og kenn, paal har rutinen inne. Ikke en feil om det gjelder. Kenn derimot trenger en stor konto med latterlig mye nukes for å være skremmende.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Kamp 1 magic dude VS Grimlock
Svært vanskelig kamp. Begge har vist ekstreme kvaliteter de stedene de går inn for det, men ender med Grim her.

Kamp 2 Paalodin VS Kenn93x
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1 magic dude VS Grimlock - Kjenner ikke Magic Dude bra nok til å egentlig kunne gi noe mening, men Grimmy er en defensiv komplett spiller som er god i alle faser. Sagt det før, sier det igjen. En verdig vinner av hele greia.

Kamp 2 Paalodin VS Kenn93x - En superveteran som nå er en relativt komplett spiller.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Kamp 1 magic dude VS Grimlock - Dette hadde blitt en utrolig langvarig kamp, med mye frem og tilbake på begge sider. Hvem som hadde vunnet er utrolig vanskelig og si, men jeg har en feeling på at Grim hadde tatt denne, men det hadde ikke blitt lett!

Kamp 2 Paalodin VS Kenn93x - Paal er rågod på offansiven, og han har en utholdenhet uten like. Men i en fight mot Kenneth tror jeg ikke Pål hadde klart seg så godt på deffansiven som det Kenneth gjør, derfor mener jeg Kenneth vinner denne.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Kamp 1 magic dude VS Grimlock - Synes litt synd i MD siden han bare har høstet 1 poeng så langt... så han får stemmen min (wasntme) Uansett hadde dette blitt en vanvittig jevn kamp med mye kriging frem og tilbake. Begge fortjener egentlig å stå i finalen!

Kamp 2 Paalodin VS Kenn93x - Kenneth har vist mer av seg selv på flere verdener, så han får min stemme her.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Kamp 1 magic dude VS Grimlock
Kampen hadde ikke blitt den overkjøringen det kan virke som folk tror

Kamp 2 Paalodin VS Kenn93x
Er det nærmeste vi kommer en komplett spiller av de som er igjen
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1 magic dude VS Grimlock
Kampen hadde blitt den overkjøringen folk flest forventer.

Kamp 2 Paalodin VS Kenn93x
Veldig god i de fleste faser.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp