TW-champion semifinale!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Da er vi kommet til Semifinalen! nå det være med forklaring på hvorfor akkurat DU gjir DENNE personen din stemme, hvis ikke telle jeg dem ikke med (så randome folk kan gji uten å vite noe som helst om verdenen).

Resusltatet i kvartfinalen endte med at disse gikk videre og ble sotte opp mot hverandre:

Tvutt vs Gagnsterhest2003

Hoffa1 vs Guttakrutt

man viser hvem som får din stemme emd å fete navnet på personen du stemmer på:
F.eks
Hoffa1 vs Guttakrutt
Husk at dette er helt random!

Avstemingen avsluttes Søndag den 31/3 klokken 19:00
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Tvutt vs Gagnsterhest2003

Lett match! Robert er bedre alene enn de er med flere på kontoen, så det er helt klart en ren overkjøring fra Robert her. :)

Hoffa1 vs Guttakrutt

Gutta tar denne enkelt! Har vist mye mer skills på v12 enn det Hoffa har.
 

DeletedUser

Guest
Tvutt vs Gagnsterhest2003
-Stemmer som vanlig blankt på megselv.

Hoffa1 vs Guttakrutt
-Den lille nedturen imot Irek er ikke nok til at disse Guttakrutt skal tape imot Hoffa, desverre. Hoffa er en tøff jævel, dog!
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Tvutt vs Gagnsterhest2003
Tvutt er en konto jeg tidligere har vært på, samt at vedkommende som nå sitter der er den som har vist seg og være mest stabil av de to kontoene. Alikevel så ønsker jeg og poengtere at de som spilte på Gagnster, før de sluttet, var av et helt unikt kaliber. Men som sagt, Robert minner veldig mye om meg selv.. Er derfor jeg også går veldig godt sammen med vedkommende.. Så ja, min stemme går til Tvutt, V12's største kriger.

Hoffa1 vs Guttakrutt
Den siste mnden ble jeg godt kjent med Hoffa1(før jeg sluttet). Meget hyggelig og hjelpsom kar. Alikevel så syns jeg at GK fortjener mitt ryktepoeng her. Jeg ønsker en nøytral konkurranse, og ut fra resultat på V12, så er det Guttakrutt som har gjort det best. Kjenner dessverre ikke de to på GK så godt, kan vel si at mitt syn ikke er direkte positivt mtp at han ene, som jeg har hatt kjennskap til siden V1, slettet meg fra skype på grunn av en filleting. Djeez. Men som sagt, poeng går til GK. Ikke på grunn av oppførsel (ikke deg, Dasisti;) ), men på grunn av resultater på V12.

Med det så ønsker jeg dere alle 4 lykke til videre i konkurransen, selv om det er ganske åpenbart hvem som går videre.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Tvutt vs Gagnsterhest2003
Robert er såpass god at han kunne vunnet denne i blinde.

Hoffa1 vs Guttakrutt
Hoffa har ikke gjort seg like bemerket samenlignet med gutta. Om dette er kun er grunnet ferdigheter, eller om andre faktorer hav virket inn, er jeg ikke helt sikker på.
 

DeletedUser

Guest
Tvutt vs Gagnsterhest2003 - Overkjøring. Robert tar denne enkelt. Både de originale og de etterfølgende spillerne på gagnsterhest ville gitt Tvutt en veldig tøff kamp, men de nåværende spillerne er langt fra like imponerende, og må derfor stemme på Tvutt her.

Hoffa1 vs Guttakrutt - Selv om Hoffa har vist seg bra fram i det siste, må nok denne gå til GK, selv etter at Irek har tatt en del byer fra dem.
 
Sist redigert av en moderator:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Trengs det virkelig begrunnelse på disse to? Er jo ganske knockout i begge kampene her føler jeg..

Tvutt vs Gagnsterhest2003

Hoffa1 vs Guttakrutt
 

DeletedUser

Guest
Tvutt vs Gagnsterhest2003
Robert EIER!

Hoffa1 vs Guttakrutt
Må være ærlig her, men skal som jeg alltid pleier å si nevne at Hoffa ikke skal undervurderes.
 

ilolkoko

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Tvutt vs Gagnsterhest2003
Beste kontoen på v12 etter min mening.

Hoffa1 vs Guttakrutt
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp