TW CHAMPION v10 FINALE!!

DeletedUser

Guest
Siste runde er her, den store finalen!
Etter 2 uhyre jevne, men også med veldig lavt stemmeantall, er vi kommet frem til at den hypotetisk beste skal kåres.
Hadde et lite dilemma som jeg skal forklare i tall her;

Som nevnt i semifinaletråden, stengte stemmeurnene 00.01 idag.
På det tidspunkt så det slik ut;
Kamp 1 - LuriFAXXX(Orig.) vs Magmar 3-3
Kamp 2 - Hydreigon vs Munchlaxxxx 2-5

Dog er det kommet inn stemmer i noen timer etter gitt tidspunkt. Og siden det var uavgjort i Kamp 1, velger jeg å se det som logisk at de stemmene brukes som en slags ekstraomgang. Dog kommer resultat i Kamp 2 kl 00.01 til å stå. Som gjør at Munchlaxxxx er videre til finalen her nå.

Da jeg nå stengte tråden, etter "ekstraomgangen", var stillinga slik;
Kamp 1 - LuriFAXXX(Orig.) vs Magmar 6-5
Kamp 1 - Hydreigon vs Munchlaxxxx 6-6

Selvom Hydreigon kom med en saftig innspurt på overtid her, men det blir vel bare rettferdig om disse stemmene annuleres, desverre.
Og etter ekstraomgangen står LuriFAXXX(Orig.) igjen som vinner av Kamp 1.


Så da har vi finalen her, og måtte den beste vinne :)

LuriFAXXX(Orig.) vs Munchlaxxxx

Denne avstemminga vil avslutte Tirsdag 10. Juli kl00.01. Ber som vanlig om at det kun bli avgitt stemmer i denne tråden, og at diskusjon holdes til diskusjonstråden :)
 

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
LuriFAXXX(Orig.) vs Munchlaxxxx Dette var veldig vanskelig men, jeg føler får LuriFAXXX(Orig.). Han var veldig sterk når jeg spilte ;)
 

DeletedUser

Guest
LuriFAXXX(Orig.) vs Munchlaxxxx Det blir litt vanskelig å skulle vurdere disse 2 kontoene opp mot hverandre ettersom Robert/Kenneth datt fra såpass tidlig i gamet. Og nettopp derfor blir det også HELT feil i mine øyne at disse 2 skal stå igjen som vinnere av denne konkurransen. Men en interessant fight... DET hadde det blitt.
 

DeletedUser

Guest
LuriFAXXX(Orig.) vs Munchlaxxxx Står fortsatt ved at munchern er v10's beste spiller.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
LuriFAXXX(Orig.) vs Munchlaxxxx

Kommer da ikke langt uten og ha troen på seg selv :).
 

DeletedUser

Guest
LuriFAXXX(Orig.) vs Munchlaxxxx

Som Spiralis sier, ville dette blitt en herlig kamp!
Mange sier jeg og Kenneth ble veldig defensive, men det er jo strengt tatt ikke så rart når vi ligger med bred front imot en så god stamme som P0k3..? Ta det som et kompliment, folkens :)
Er også delvis enig i at prinssippmessig at vi ikke burde vinne her, siden vi ikke spiller. Men siden vi stiller til start i denne hypotetiske konkurransen, må vi jo få muligheten, Spiralis? ;)

Uansett, jeg tror fortsatt på egne ferdigheter, og iallefall når jeg har Kenneth ved min side, så jeg stemmer slik.
 

DeletedUser

Guest
LuriFAXXX(Orig.) vs Munchlaxxxx

Tror nok de hadde tatt denne her :)
 

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Bare eg som synest at X Area folk stemmer på Folk som har vært i Area ? Og same gjør p0k3 ? virker værtfall slik.
 

DeletedUser

Guest
LuriFAXXX(Orig.) vs Munchlaxxxx

Enig i det samme som spiralis her.
Men jeg vil også påpeke at lurifaxxxene har stått imot p0k3 en god stund, men i og med at dere ikke spiller lengre og det har gått såppass langt ut i spillet føler jeg at munchen er den ekte vinner her. Munchen har kanskje fått noen gratisbyer pga inaktive area kontoer, men han har betalt for dem i ettertid!

Munchen vinner den her.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Har vell egentlig lugget i korta at Munch sku vinne dette hele veien, så han får min stemme ;)
 

navn er for pyser

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
LuriFAXXX vs Munchlaxxxx

rett og slett fordi etter min mening bør man spille litt lenger for å bli TW Champion V10.
Veldig god, alle dere, men det var det som avgjorde ;)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
LuriFAXXX(Orig.) vs Munchlaxxxx
Selv om Lurifaxxxx kontoen gjorde det utrolig bra på den tiden de var aktive, tror jeg allikevell Munchlaxxxx hadde tatt denne. Nettopp fordi hans innsats her på Verden 10 er utrolig. Han har dratt forbi alle og gjort en utrolig innsats her på V10. Uten tvil en dyktig spiller og han har klart og overleve så lenge uten og gi opp. Lurifaxxx kontoen falt sammen fordi eiere valgte og slutte. Ikke det at jeg sier det er noe galt i dette på noen måte, men Munchlaxxx er her fortsatt og fortjener denne synes jeg.
 
Topp