TW CHAMPION v10 (Quarterfinals)

DeletedUser

Guest
Da begynner vi å nærme oss sluttfasen i vår interne v10-konkurranse.
Kvartfinalene er her, og som tidl nevnt, får dere lengre tid på å stemme frem semifinalistene denne gangen.
Tok også denne gangen og kjørte et oppsett som dette i trekninga:

Vinner kamp 1 vs Vinner kamp 8
Vinner kamp 2 vs Vinner kamp 7
o s v

Neste runde vil bli annerledes dog, men her har du denne rundens kamper, måtte den antatt beste vinne ;)

Hydreigon vs Aerodactyl
King of the Rim vs Magmar
Munchlaxxxx vs Igglybuff
Real Steel vs LuriFAXXX(Orig)

Igjen ber jeg om at det kun stemmes her, og ingen annen prat, uansett saklighet eller usaklighet. Vi har egen diskusjonstråd.
Runden avsluttes fredag 29. juni kl 12.00, siden jeg drar på ferie til Barcelona og kommer hjem dagen før :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hydreigon vs Aerodactyl
Har vist seg å være gode disse, men kan bli en tøff kamp om begge partene gir sitt beste

King of the Rim vs Magmar
En vanskelig avgjørelse men holder en knapp på Magmar

Munchlaxxxx vs Igglybuff
Du har imponert alle, uansett hva noen måtte si i etterkant!

Real Steel vs LuriFAXXX
Gode gamle dager, hadde vært digg å ha dere på lag..
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Hydreigon vs Aerodactyl
Usikker på hvem det refereres til på Aerodactyl, men er det meg, så har ikke jeg vært aktiv nok til å fortjene å gå videre.

King of the Rim vs Magmar
Thomas og Simon er flinke folk, og er som regel aktive. Hard konto å bryne seg på.

Munchlaxxxx vs Igglybuff
Oioioi. Hardeste kampen, uten tvil. Munchlaxxxx har den klart mest imponerenede statsen på V10, men jeg vet hva Are kan. Tror Are hadde vunnet en 1 vs 1 fight, men velger å ikke stemme på denne kampen.

Real Steel vs LuriFAXXX
Hvis det refereres til originale spillere. Har spilt med og mot alle på begge kontoene, tror jeg. Flinke folk på begge sider, men Lurifaxxxx imponerte mest på V10, så de får min stemme.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Hydreigon vs Aerodactyl
King of the Rim vs Magmar
Munchlaxxxx vs Igglybuff
Real Steel vs LuriFAXXX(Orig)
 

DeletedUser

Guest
Hydreigon vs Aerodactyl - Her er jeg jaggu ikke sikker på hvem som ville vunnet. Men jeg holder faktisk en knapp på at Gard ville stukket av med denne 6/10 ganger, ergo får han min stemme imot en mer enn verdig motstander i disse jentene.

King of the Rim vs Magmar - Som nevnt tidligere, har jeg ikke mye erfaring med king of the Rim(såvidt jeg vet), men Thomas og Simon er farlig gode. Så jeg tror de ville tatt denne.

Munchlaxxxx vs Igglybuff - Oi, nok et bevis på at konkurransen her er tett og det er litt prestisje å stå som vinner til slutt. Jeg vet faktisk ikke hvem som ville tatt denne, men om jeg måtte velge, så går jeg utifra det som er vist på v10, og stemmer på Munch.

Real Steel vs LuriFAXXX - Sorry, Helge og Martin. Men jeg og Kenneth er best :D
 

DeletedUser

Guest
Hydreigon vs Aerodactyl Arcon <3
King of the Rim vs Magmar
Munchlaxxxx vs Igglybuff Are er jo kul da^^
Real Steel vs LuriFAXXX(Orig) Real er rå!
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hydreigon vs Aerodactyl
Beklager jentiser, men jeg tror nok at Gard hadde kommet best ut av denne cat-fighten.

King of the Rim vs Magmar
Basert på hva folk har sagt om spillerene på Magmar.

Munchlaxxxx vs Igglybuff
Meh, trengs det kommentar her?
 

DeletedUser

Guest
Hydreigon vs Aerodactyl Hadde Gard spilt akivt på kontoen så hadde stemmen min gått til han.
King of the Rim vs Magmar
Munchlaxxxx vs Igglybuff Alle vet at Are eier når han først gir jernet, men i V10 er han ikke i nærheten av Munch !
Real Steel vs LuriFAXXX(Orig)
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Hydreigon vs Aerodactyl
En aktiv Gard hadde vi nok slitt mot.. Sorry (angel)

King of the Rim vs Magmar
Holder en knapp på gutta

Munchlaxxxx vs Igglybuff
flink gutt :)

Real Steel vs LuriFAXXX(Orig)
Kenneth og Robert hadde lett tatt denne :)
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Hydreigon vs Aerodactyl
Hvis det er noen som ikke hadde riktig bysammensetning var det Aero. Når kontoen fikk noen dager inaktivitet, forsvant byene fort. Så vidt jeg vet hadde de vel nærmere 90% off, men er vel noe bedre nå. Men skal vi se på det, tror jeg en 1v1 match hadde bydd på mange angrep, og Aero hadde hatt en god sjans. Hydreigon er flinke, og det var vanskelig å velge.

King of the Rim vs Magmar
Alle er bedre når de har noe å kjempe for, og det er kanskje det som har manglet litt hos King of the Rim. Derfor tror jeg matchen ville blitt veldig jevn, for ikke å si interessant!

Munchlaxxxx vs Igglybuff
Hadde nok blitt veldig jevnt, og vart veeeldig lenge. Jeg tror nok at Are hadde dratt den i land til slutt dersom vi ikke ser på læring underveis i matchen. Jeg tror jeg kunne lært utrolig mye ved å gjennomføre den, og kanskje vippet matchen til min fordel mot slutten.

Real Steel vs LuriFAXXX(Orig)
Grunnen er at de er/var de mest realistiske i AREA, som de viste gjennom å ha en kombinasjon av byer som passet spillestilen deres og posisjonen, synd at de ikke fortsatte.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Hydreigon vs Aerodactyl Hvis Villa hadde spilt på aero så hadde jeg valgt den kontoen, men det gjør han dessverre ikke, så det blir slik.

King of the Rim vs Magmar Folk flest ser ut til å stemme på Magmar, men jeg satser pengene mine på kongen av rim siden jeg mener at magmar er overrated og at førstnevnte har prestert veldig godt på v10.

Munchlaxxxx vs Igglybuff Ser ikke ut som om han har hatt noen betydningsfulle problemer hittil, og det får han nok heller ikke her. Mulig Are er god, men han har ikke vist seg så altfor mye på v10.

Real Steel vs LuriFAXXX(Orig) Få som tar originalen.
 

DeletedUser

Guest
Hydreigon vs Aerodactyl - Kristin = :evil:!
King of the Rim vs Magmar - HERES JOHN(NY)! Må nevnes at john har oppnådd mer enn de 2 tilsammen.. Så ja.. more to say?
Munchlaxxxx vs Igglybuff - Fordi are er are.
Real Steel vs LuriFAXXX(Orig) - Who are you o.o?
 
Sist redigert av en moderator:

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Hydreigon vs Aerodactyl
Enkel seier her.

King of the Rim vs Magmar
En som bør komme til finalen.

Munchlaxxxx vs Igglybuff
Den andre som bør komme til finalen.

Real Steel vs LuriFAXXX(Orig)
Veldig usikker, men stemmer slik.
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Denne blir lett mener jeg;

Hydreigon vs Aerodactyl - Hadde nok klart å slått dem jeg også, men ikke nok motivasjon nok. (har lært at man ikke kødder med kristin! hun er en hissig sau!)
King of the Rim vs Magmar
Munchlaxxxx vs Igglybuff
Real Steel vs LuriFAXXX(Orig) - Barbiene hadde nok død ut fort, men tror real hadde falt etter barbie
 

DeletedUser

Guest
Hydreigon vs Aerodactyl

King of the Rim vs Magmar

Munchlaxxxx vs Igglybuff

Real Steel vs LuriFAXXX(Orig)
 

DeletedUser

Guest
Hydreigon vs Aerodactyl Var ikke så mye futt fra Aero så lenge jeg spilte i hvertfall, og siden alle sier at kristin er en farlig kvinne blir det vel hydreigon :p

King of the Rim vs Magmar Se opp for kattanukene til Thomas.

Munchlaxxxx vs Igglybuff Munch har imponert stort på v10.

Real Steel vs LuriFAXXX(Orig) Lurifaxxxx får bare denne stemmen siden jeg går ut ifra at orignale innebærer Robert også. Synes ikke at Kenneth sine "offbyer" hvor LK var byttet ut med TK var noe særlig.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hydreigon vs Aerodactyl - Når man vet hvem som er hvem på kontoene ville dette blitt en interessant kamp. Usikker hvem som ville vunnet egentlig, men aktivitet sett under ett kan det per nå se ut som jentene ville tatt denne

King of the Rim vs Magmar - Mange stemmer til unggutta her ser jeg. Men folk ser gjerne på navnene og kjenskap mer enn hva de faktisk har gjort. Der ser man faktisk at Magmar har gjort mye, men at King of the Rim (john i hovedsak) faktisk var hjernen bak fjerningen (mer eller mindre i allefall) av Almighty og Kayare fra k54. En interessant fight hadde det i allefall blitt.

Munchlaxxxx vs Igglybuff - Potensialet til Are er det lite å si på, og Marius har gjort en god jobb på Iggly sammen med Are og Sondre. Men tror likevel at Lars & co hadde tatt denne basert på hva de forskjellige kontoene har oppnådd så langt på v10 (som faktisk er det vi vurderer)

Real Steel vs LuriFAXXX(Orig) - Interessant fight mellom 2 gode spillere. Med 2 motiverte spillere hadde dette blitt en sinnsvak fight. For både Martin og Robert er ekstremt vanskelige å spille mot når de orker og vil. Men basert på hva v10 har vært så langt, så hadde Robert tatt denne
 

Bjeffnils

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Hydreigon vs Aerodactyl Etter hva jeg har sett på v10 går nok denne til jentene
King of the Rim vs Magmar ikke alle som vet om john sine TW-skills, ingen tar john 1v1.
Munchlaxxxx vs Igglybuff Mange sier iggly er god, men han har desverre ikke imponert på v10, noe som munch har.
Real Steel vs LuriFAXXX(Orig) Denne er jevn, tror faktisk RS ville tatt denne hvis de har nok motivasjon til det.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Hydreigon vs Aerodactyl
King of the Rim vs Magmar
Munchlaxxxx vs Igglybuff
Real Steel vs LuriFAXXX(Orig)
 
Topp