TW CHAMPION v10 (Round 2)

DeletedUser

Guest
Da er det klart for 2. runde i vår prestisjetunge konkurranse ;)
Jeg tok enkelt og greit å brukte dette oppsettet:

Vinner kamp 1 vs Vinner kamp 16
Vinner kamp 2 vs Vinner kamp 15
o s v

Diskusjoner om kampene har en egen tråd, så KUN stemmer her, ikke annet viss-vass :D

Da landet vi på disse kampene i denne runden:
Hydreigon vs Invicta
Kayare vs King of the Rim
Munchlaxxx vs Soulhunter
Real Steel vs Donnes
LuriFAXXX(Orig.) vs Helga
Igglybuff vs Schizo
Magmar vs Cofagrigus
Aerodactyl vs -lillith-

Edit: Runden avsluttet MANDAG kl12.00
 
Sist redigert av en moderator:

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Hydreigon vs Invicta - Hva gjør invicta i toppen? hyd klarer dette
Kayare vs King of the Rim - Er mest imponert av king! + han lever enda
Munchlaxxx vs Soulhunter - Munch! går til tops i denne konkuransen, og han imponerer meg!
Real Steel vs Donnes
LuriFAXXX(Orig.) vs Helga - Mindre grått på henne da:p
Igglybuff vs Schizo - Maximalt usikker, men kristoffer er en meget god spiller!
Magmar vs Cofagrigus - Selv om Magmar er gode, så hadde cofa vunnet en krig i mellom de!
Aerodactyl vs -lillith- - (wasntme)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hydreigon vs Invicta
Kristin og Myh KNUSER Invicta gutta. De er RÅ.

Kayare vs King of the Rim
Enkelt og greit, vedkommende har gjort det mye bedre enn kayare på V10.

Munchlaxxx vs Soulhunter
Ukjente grunner som jeg ikke vil opplyse om, men d kommer vel ut i dagens lys før eller senere. *giggle* (Og nei, det har absolutt ikke noe med meg og gjøre..)

Real Steel vs Donnes


LuriFAXXX(Orig.) vs Helga
Når jeg var på Luri, så fikk jeg ikke noen problemer med forsvare egen konto imot Helga (og de 4-5 andre som alltid sendte angrep) eller og snappe en by fra vedkommende som hun hadde adlet relativt sentralt hos meg . Jeg tviler sterkt på at Robert ville hatt noen vansker heller :).

Igglybuff vs Schizo
Enkelt og greit, Are har ikke vist noe særlig til de "supergode" skillsa sine på V10 (ut ifra hva jeg har kjennskap med). Kanskje han er opptatt med og styre stammen sin?

Magmar vs Cofagrigus
To kontoer med meget stabile og gode spillere på hver sin side. Velger og ikke legge igjen noen stemme her, men AIAIAI for en kamp det ville blitt!

Aerodactyl vs -lillith-
GAAAAAAAAARD?
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Hydreigon vs Invicta
Myh.... sier vel seg selv

Kayare vs King of the Rim
Etter va jeg vet om disse er Kayare den beste

Munchlaxxx vs Soulhunter
Hadde nok vunnet denne kampen i søvne

Real Steel vs Donnes
Usikker, men stemmer real

LuriFAXXX(Orig.) vs Helga
Også her er jeg usikker

Igglybuff vs Schizo
Sier vel seg selv

Magmar vs Cofagrigus
Er den beste spilleren på v10. Enkelt og greit.

Aerodactyl vs -lillith-
Er ikke Gard her?

Ekstremt mange fra venstresida, men.....
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Hydreigon vs Invicta
Myh og Kristin = kvalitet. De tar denne.

Kayare vs King of the Rim

Munchlaxxx vs Soulhunter
Mest imponerende spilleren på v10.

Real Steel vs Donnes

LuriFAXXX(Orig.) vs Helga
Close race.

Igglybuff vs Schizo

Magmar vs Cofagrigus
Veldig, veldig jevnt.

Aerodactyl vs -lillith-
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Hydreigon vs Invicta
Myh og Kristin = kvalitet. De tar denne.

Kayare vs King of the Rim

Munchlaxxx vs Soulhunter
Mest imponerende spilleren på v10.

Real Steel vs Donnes

LuriFAXXX(Orig.) vs Helga
Close race.

Igglybuff vs Schizo

Magmar vs Cofagrigus
Veldig, veldig jevnt.
 

DeletedUser

Guest
Hydreigon vs Invicta - Invicta er langt ifra dårlig, selvom jeg og Sondre ikke alltid er enige, så vet jeg jo at han er en habil spiller. Men tror Sondre og co kommer til kort her imot flickorna.

Kayare vs King of the Rim - Vet ærlig talt ikke, siden jeg aldri har møtt KotR. Derfor stemmer jeg blankt.

Munchlaxxx vs Soulhunter - Endrer mening etter at jeg fant ut en ting ang eierskifte her ;)

Real Steel vs Donnes - Pass!

LuriFAXXX(Orig.) vs Helga - Denne ville vi tatt lett. Helga er veldig god i aksjoner og en god teamplayer, men alene ville hun blitt spist opp av meg og Kenneth.

Igglybuff vs Schizo - Med Are bak roret, ville jeg tro selv Kriss skulle slitt.

Magmar vs Cofagrigus - Jeg tror jeg er enig med grunnlaget til Svein, og stemmer på Thomas her.

Aerodactyl vs -lillith- - Gard vs Pål. Tror Gard ville tatt denne. Ikke hver gang, men flest ganger.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hydreigon vs Invicta Ville nok hatt en liten tommel opp for Invicta hadde det ikke vært for all gråbyhoringa.
Kayare vs King of the Rim
Munchlaxxx vs Soulhunter Trenger vel ikke si stort om denne spilleren, alle vet jo hvordan han renner over fienden!
Real Steel vs Donnes
LuriFAXXX(Orig.) vs Helga Jeg må nok gå for denne frøkna da hu er en skikkelig teamworker og angrepsglad ! Kenneth og Robert er flinke og lite hyggelig å ha som fiender, men ble veldig deffansive ! Og siden dere ikke lengre spiller taper dere på det !
Igglybuff vs Schizo Kontoen gjør det greit men eier i lederskap !
Magmar vs Cofagrigus Thomas og Simon tar den ! Svein har nok ikke gitt så mye som han har lovet men Arcon har løftet kontoen!
Aerodactyl vs -lillith- Angrepslysten konto ! Pål, du er for lat :)
 

himawe

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
uhm det hadde vi sluppet om ikke julenisser som are og vipurri sku adle inni oss :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hydreigon vs Invicta - Hdreigon har vist at å spille TW er noe han kan, aktiv mye. Det store spørsmålet er hvor lenge vill det vare :confused:

Kayare vs King of the Rim

Munchlaxxx vs Soulhunter - Som eg ser det så klarer ikke munch seg mot selveste soul the king of deff uten en stamme å gjemme seg bak

Real Steel vs Donnes - wow ehm vanskligse valget på lista, men vill tro RS stikker av med seieren, men Donnes er ikke langt etter.

LuriFAXXX(Orig.) vs Helga - Ikke noen tvil om hvem som ville stikke av med seieren her, de folka der står på hele tiden :D

Igglybuff vs Schizo Are har ikke vist at han kan noe her i v10 som eg kan se... adler gråbyer og spillere som er dårligere enn JFF...

Magmar vs Cofagrigus - Magmar faker å nuker i et sett :D han kan Katta nukes :p

Aerodactyl vs -lillith- - vet ikke hvor god lillith er.... men kan umulig vere dårligere enn Aero
 

DeletedUser

Guest
Hydreigon vs Invicta
Om disse gutta orker!

Kayare vs King of the Rim
Kommer an på ork..

Munchlaxxx vs Soulhunter
Har troa!

Real Steel vs Donnes

LuriFAXXX(Orig.) vs Helga
Hørt mye positivt

Igglybuff vs Schizo
Du viste deg å være en god spiller så lenge du var her..

Magmar vs Cofagrigus

Aerodactyl vs -lillith-
 

DeletedUser

Guest
Hydreigon vs Invicta Veldig jevn kamp, men tror jeg går for Invicta-folka.

Kayare vs King of the Rim

Munchlaxxx vs Soulhunter Munch er en veldig god spiller, muligens den beste på .no, men jeg tror selv ikke han hadde klart seg mot deff-kunnskapene til hunteren.

Real Steel vs Donnes

LuriFAXXX(Orig.) vs Helga Originalen skal visst ha rykte på seg til å være veldig flink.

Igglybuff vs Schizo Var veldig flink mens han enda spilte. Are kan hvis han orker, men tror ikke han orker... Gråbyadling kan være bra, men i så stor grad...?

Magmar vs Cofagrigus Hmm...

Aerodactyl vs -lillith- Aero har slitet veldig i det siste, har tapt mye mot Soulhunter og Invicta. Tror jeg går for lilith her.
 

himawe

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Hydreigon vs Invicta - 1vs 1 tror jeg det kunne blitt meget jevnt men stemmer sådan

Kayare vs King of the Rim - Kayare :)

Munchlaxxx vs Soulhunter - srry munchlaxxxx denne tar du ikke

Real Steel vs Donnes -

LuriFAXXX(Orig.) vs Helga - Lett seier

Igglybuff vs Schizo -

Magmar vs Cofagrigus -

Aerodactyl vs -lillith- - som eirik sa aero har ikke akkuratt overbevist oss på Invicta :D
 

Bjeffnils

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Hydreigon vs Invicta spillerne her er gode, men fått mye refs for en lett vei til toppen, men de ligger jo på rank1 oda.
Kayare vs King of the Rim
Munchlaxxx vs Soulhunter off mot deff? denne er jevn..
Real Steel vs Donnes
LuriFAXXX(Orig.) vs Helga
Igglybuff vs Schizo
Magmar vs Cofagrigus
Aerodactyl vs -lillith- så lenge de orker tar de denne.
 

croatoan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Hydreigon vs Invicta sorry invikta. men.... myh er skummlere en deg:S
Kayare vs King of the Rim
Munchlaxxx vs Soulhunter det sies at alle gode gamere har et stort ego<3
Real Steel vs Donnes
LuriFAXXX(Orig.) vs Helga <3<3<3<3
Igglybuff vs Schizo are er fortsatt lat
Magmar vs Cofagrigus er disse to man harsett mest til hittil:)
Aerodactyl vs -lillith- synes ikke aerodactyl har imponert noe særlig enda:p
 

DeletedUser

Guest
Hydreigon vs Invicta - Når disse to er på sitt beste skal det myyeee til for å holde ut i lengden. Invicta har ikke vokst på det samme som Hydreigon og det er det som avgjører mitt valg

Kayare vs King of the Rim - Jeg vet at John er ganske god, men han har ikke vist meg nok på v10.

Munchlaxxx vs Soulhunter - Edit: ny eier på Soouuulll? Helt ærlig vil jeg si det er gjevnt mellom disse. Soul var slapp i starten, men det ble oppdrift som pokker, og med de som er der nå så må jeg si munchen slått. Han har sine kvaliteter men han er ikke best etter min mening.
Real Steel vs Donnes - Usikker på hvem som er best her. Jeg vet at begge har jobbet tett sammen og hjulpet hverandre gjennom hele v10. Donnes får stemmen min selv om det er ganske tett.

LuriFAXXX(Orig.) vs Helga - Luriluriluri

Igglybuff vs Schizo - Jeg leder 1 eller 2 - 0 mot Are! jeg trenger også de stemmene jeg kan få. så derfor stemmer jeg på meg selv! Sondre er sikkert kul men når are sover og sondre er på rekker du ikke vekke han før alt er borte (wasntme)

Magmar vs Cofagrigus - Knoll & Tott tar denne

Aerodactyl vs -lillith- - Usikker men går for magefølelsen.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hydreigon vs Invicta
Kayare vs King of the Rim - Kayare gjorde ikke noe stort på v10..
Munchlaxxxx vs Soulhunter - hard kamp, der munch vil gå av med seieren.
Real Steel vs Donnes
LuriFAXXX(Orig.) vs Helga - orig luri var bra, veldig bra.
Igglybuff vs Schizo - mehe, Are kan om han gidder, men han har ikke giddet noe særlig på v10, avstår fra å stemme på denne
Magmar vs Cofagrigus
Aerodactyl vs -lillith-
 

DeletedUser

Guest
Hydreigon vs Invicta - ingen tvil... har sett hva begge parter kan på flere verdener...mener tw jentene får for mye credds fra små kåte tw nerder

Kayare vs King of the Rim- elv om kayare har gitt seg tror eg nok at 1vs 1 ville den kontoen gått seirende ut her

Munchlaxxx vs Soulhunter- soul e erfaren... 1 v 1 e det ikkje mange som tar n... og munch har fått mye lett her på v10 i det siste... 1 v 1 tror eg ikkje han hadde hatt nubbesjans

Real Steel vs Donnes - farlig duo på begge kontoer, med riktig motivasjon tror eg RS e hakket kvassere

LuriFAXXX(Orig.) vs Helga- kan bare si at luri duetten var meget bra så lenge det varte

Igglybuff vs Schizo- vet hva are e god for, schizo derimot sletta kontoen sin.. det i seg sjøl gir han et tap her.

Magmar vs Cofagrigus- uten at eg vet for mye om disse lar eg mage følelsen ta denne

Aerodactyl vs -lillith- her må eg nok stemme blank dessvere...meget usikker
 
Topp