TW CHAMPION v10 (Round 2)

DeletedUser

Guest
Hydreigon vs Invicta

Kayare vs King of the Rim

Munchlaxxx vs Soulhunter

Real Steel vs Donnes

LuriFAXXX(Orig.) vs Helga

Igglybuff vs Schizo - Awesome

Magmar vs Cofagrigus
 

DeletedUser

Guest
Hydreigon vs Invicta

Kayare vs King of the Rim

Munchlaxxx vs Soulhunter

Real Steel vs Donnes

LuriFAXXX(Orig.) vs Helga

Igglybuff vs Schizo

Magmar vs Cofagrigus

Aerodactyl vs -lillith-
 
Sist redigert av en moderator:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Hydreigon vs Invicta - Jentene gir ihvertfall ikke opp.

Kayare vs King of the Rim - The king himself wins this^^

Munchlaxxxx vs Soulhunter - Er originale soul i det hele tatt med oss lenger?

Real Steel vs Donnes - Svært få klarer seg mot Ciao, har prøvd selv en gang. Og det endte med at han måtte rekrutteres.

LuriFAXXX(Orig.) vs Helga - Finland ftw!

Igglybuff vs Schizo - Jeg sletter i det minste ikke kontoen.

Magmar vs Cofagrigus - Snørrvalpene vinner!

Aerodactyl vs -lillith- - Gard er seig som rømmegrøt....
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Nå er ikke denne tråden til for å diskuteres på, men jeg vil poengtere at kamp nr 8 ikke er blitt gitt poeng ifra de siste stemmerne.

Aerodactyl vs -lillith-
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Hydreigon vs Invicta
Hard kamp. Invicta gjør mye for stammen. Hydreigon også. Men Myh og Kristin tar denne.

Kayare vs King of the Rim
Kongen lever fortsatt!

Munchlaxxx vs Soulhunter
Dette blir hard kamp. Munch tar den fordi han er bedre offansivt og er nesten like god deffanvist.

Real Steel vs Donnes
Blir ikke internadla.

LuriFAXXX(Orig.) vs Helga
Igjen. 1v1 er ikke Helga like god. Selv om hun gir alt for stammen...

Igglybuff vs Schizo
Sorry, Are er god..

Magmar vs Cofagrigus

Aerodactyl vs -lillith-
Tror Pål tar denne.
 

DeletedUser

Guest
Hydreigon vs Invicta

Kayare vs King of the Rim

Munchlaxxx vs Soulhunter

Real Steel vs Donnes

LuriFAXXX(Orig.) vs Helga

Igglybuff vs Schizo

Magmar vs Cofagrigus

Aerodactyl vs -lillith-
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Pga nattskift så er jeg en dag off og skulle egentlig svart i morgen som jeg da trodde var mandag og kommet med en grundig analyse av samtlige runder. Men får gjøre det nå slik at jeg får stemt i tide...


Hydreigon vs Invicta - Invicta er en meget god allrounder, men mangler litt av den taktiske innsikten jentene på hydreigon sitter med og faller litt mellom sprekkene der. Hadde blitt en god kamp, men hydreigon tar den på erfaring og strategiske trek.

Kayare vs King of the Rim - Denne kampen er enkel, Kayare gir seg med en gang han møter motstand, der har han vist gang etter gang og er derfor helt avskrevet i denne sammenheng.

Munchlaxxx vs Soulhunter - Det trengs vell ikke ord, ta en titt på hva spilleren har utrettet på v10 og der har du svaret mitt.

Real Steel vs Donnes - Donnes er en meget god offansiv spiller, god innsikt og har en del tekniske finurligheter, kansje ikke helt i toppen men fortsatt en fryktet motstander som jeg tror ville slått ekte stål ;)

LuriFAXXX(Orig.) vs Helga - Kenn og Robert er utrolig gode solo spillere. Helga er en teamplayer. 1v1 tror jeg desverre ikke Helga tar denne :(

Igglybuff vs Schizo - Med Are vinner jo Igly denne, uten Are så vinner kriss. Da Are offisielt er på kontoen velger jeg å stemme på bakgrunn av det .

Magmar vs Cofagrigus - Jeg velger å ikke stemme her, men ytrer alikevell min mening. Simon og Thomas er to meget gode spillere, Simon sin største styrke er på teknisk deffing. Thomas behersker både off og deff meget godt teknisk. Jeg og Arcon på vår side har et par ekstra år på oss i skoene, og på bakgrunn av det er vi litt mer strategiskt åpne vill jeg våge å påstå. Arcon er på høyde med Simon og Thomas om ikke bedre på den tekniske delen i tilleg, så han alene er en bedre spiller vill jeg påstå. Jeg er litt dårligere en Simon og Thomas teknisk på deffing da jeg ikke har spilt mye deff. På den offansive delen er jeg teknisk like god eller bedre og vill igjen våge å påstå jeg er taktiskt bedre. Ville blitt en utrolig jevn kamp hvor resultatet kan tippe begge veier. Men dersom jeg hadde vært hjemme fra offshore ville denne seieren mest sansynlig gått til meg og Arcon 7 av 10 ganger da vi rett og slett har aktiviteten til å mæle Magmar i senk i en slik situasjon. Er jeg ikke hjemme er sjangsene 50 % 50 vill jeg påstå, Arcon er utrolig god og matcher Magmar på alle punkter. Men på bakgrunn av prestasjoner på v10 så langt så går denne seieren fortjent til Magmar! Dere gjør en utrolig jobb, og dere har min fulle respekt ! :) Et eller to år til og dere gruser meg ned i støvlene ;)

Aerodactyl vs -lillith- - Jeg nominerte Gard mener jeg å huske? Så stemmer som om det var Gard, han er helt klart en av .no's beste selv på fylla og tror han ville stukket av med seieren her. Jeg har ikke spilt så tett med lillith så kan ikke si med sikkerhet. Men generelt de aller fleste på .no sliter med å ta Gard! :)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Hydreigon vs Invicta
- Girlpower!
Kayare vs King of the Rim
- Vet alt for lite desverre, men tror king of the rim tar denne..
Munchlaxxx vs Soulhunter
- Munch tar denne uten tvil.
Real Steel vs Donnes
- vet også veldig lite og stemmer utifra hva jeg har hørt..
LuriFAXXX(Orig.) vs Helga
- vet litt for lite om disse utenlandske o_O
Igglybuff vs Schizo
- denne tar du :)
Magmar vs Cofagrigus
- Denne blir utrolig jevn... leste jeg over at Arcon er på Cofa? Hvis så så har jeg min tromf på svein og arcon uten tvil!
Aerodactyl vs -lillith-
- vet veldig lite men stemmer utifra hva andre sier..
 

DeletedUser

Guest
Da er denne runden over.

Hydreigon vs Invicta 18-5
Kayare vs King of the Rim 7-14
Munchlaxxx vs Soulhunter 13-9
Real Steel vs Donnes 12-9
LuriFAXXX(Orig.) vs Helga 19-4
Igglybuff vs Schizo 14-8
Magmar vs Cofagrigus 11-7
Aerodactyl vs -lillith- 12-7

Ny runde vil komme meget snart.
 
Topp