TW CHAMPION v10 (Semifinals)

DeletedUser

Guest
Da, mine venner, er vi snart ved veis ende. Mange harde, imaginære kamper er utkjempet. Ord er blitt brukt på gode og dårlige måter, la oss fortsette med det ;p

Semifinalene står nå for dør, og dette kan bli meget spennende!
Resultater ifra kvartfinalene:
Hydreigon vs Aerodactyl 14-4
King of the Rim vs Magmar 6-11
Munchlaxxxx vs Igglybuff 14-2
Real Steel vs LuriFAXXX(Orig) 2-14

Jeg satte så opp en liste over kontoene som vant, og ba Mr Muto(Skypenavn) sette opp tall ifra 1 til 4 opp imot hverandre uten at han så hvilken konto som representerte hvilket tall.

Dermed ble semifinalene slik:
LuriFAXXX(Orig) -VS- Magmar

og

Hydreigon -VS- Munchlaxxxx



Denne avstemminga vil avslutte Mandag 2. Juli kl00.01. Ber som vanlig om at det kun bli avgitt stemmer i denne tråden, og at diskusjon holdes til diskusjonstråden :)

Lykke til alle semifinalister!
 

DeletedUser

Guest
LuriFAXXX(Orig) -VS- Magmar Veldig usikker her, men de originale eierne til Luri klarte jo å beholde k55 byene sine ganske lenge samtidig som de tok byer av P0k3. Samtidig så har Magmar vist veldig mye og hvertfall i det siste så har han tatt tilbake alle byene han har mista + mere til. Velger å ikke stemme her.

og

Hydreigon -VS- Munchlaxxxx Munchern er OP
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
LuriFAXXX(Orig) -VS- Magmar
Sa det vel på en tidligere avstemming; "Magmar er en verdig finalist", og det mener jeg ennå.

Hydreigon -VS- Munchlaxxxx
Denne var verre, men går for magefølelsen og stemmer Munch.
 

DeletedUser

Guest
LuriFAXXX(Orig.) vs Magmar
Jeg tror nok at jeg og Kenneth hadde stukket av med denne. Lagmaskina P0k3 var (mye) bedre enn AREA da vi spilte, men 1 vs 1 ville vi tatt de fleste av dem ;)

Hydreigon vs Munchlaxxxx
Munchlaxxxx har vært veldig positiv på v10, jentene har vært positiv på mange verdener. Om jeg kun skal tenke v10, og siden jeg ikke har full oversikt over siste par mnds hendelser, så stemmer jeg Munch her. Siden det var AREAs største trussel ifra den tida.
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
LuriFAXXX(Orig) -VS- Magmar - Offansiven slår deffansiven til luri! ganske jevnt, men er rimelig sikker på magmar hadde vunnet!(clapping)


Hydreigon -VS- Munchlaxxxx - Dømmer etter ig prestasjoner, somder det som er meningen! munch ligger på topp oda, odd og odt! han er rank 1 med klar ledelse. med hans prestasjoner og forsvarstropper og timing hadde munch vunnet!(clapping)
 

Bjeffnils

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
LuriFAXXX(Orig) -VS- Magmar sistnevnte har imponert med sine offensive skills, men 1v1 tror jeg dualen på luri hadde tatt denne


Hydreigon -VS- Munchlaxxxx op
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
LuriFAXXX(Orig) -VS- Magmar
Denne gangen går stemmen til meg selv. Grunnlaget får dere her. Jeg har vokst utrolig mye iløpet av v10, og særlig på den deffansive fronten. Endel takket være simon. Aktivitetsnivået mitt er kanskje ikke like høyt som LuriFAXXX sitt fordi jeg er alene og går på skole. Men hadde vi hatt like forutsetninger så tror jeg at jeg hadde tatt denne. Fordi jeg ikke gir opp. Det gjorde LuriFAXXX. Grunnen kan alltids diskuteres, men ja. De gav seg. Jeg har spurt meg selv mange ganger i løpet av v10 om jeg skal stoppe opp nå. Ja, jeg har vurdert det mange ganger. Men nei. Jeg gir ikke opp. Jeg og Kristin er de eneste som har vært på kontoene våres fra dag en da premaden vår startet. Respekt til hun også! Jeg har heller aldri hatt KV i mer enn 2 dager. Og jeg er 15 år... :p Ferdighets messig vil jeg si at jeg er bedre offansivt. Deffansivt er nok Luri bedre enn meg. Men som sagt har jeg forbedret meg deffansivt også. Jeg har stor respekt for både Robert og Kenneth selv om jeg og sistnevnte ikke akkurat er bestevenner. Et annet grunnlag jeg vil ta med meg på at jeg tar denne er at jeg har vært ganske så alene oppe i nord med de spillerne jeg har tatt ut. Jeg sier ikke at spillerne på kontene er dårlige her oppe i nord men jeg tar med en statestikk i diskusjonstråden. Her har dere da hele grunnlaget mitt på hvorfor jeg ville slått LuriFAXXX.

Hydreigon -VS- Munchlaxxxx
Umulig oppgave? Svært vanskelig. Jeg ville ikke satt penga på noen av dem fordi dette er så og si 50/50. Kristin og Myh med sin rutine. Munch som Imponerte alle og gjør det fortsatt. Jeg er ikke sikker på hvorfor jeg stemmer som jeg gjør. Men det er så jevnt mellom disse på deres beste at det går rett og slett på magefølelsen. I morgen hadde det kanskje blitt Munch. Men ja. Kristin og Myh får min stemme idag.
 

DeletedUser

Guest
LuriFAXXX(Orig) -VS- Magmar
De klarte seg flott så lenge de var tilstede.


Hydreigon -VS- Munchlaxxxx
Vanskelig valg.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
LuriFAXXX(Orig) -VS- Magmar


Hydreigon -VS- Munchlaxxxx

Tøffere og tøffere alle valga, men tror det hadde sett slik ut.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
LuriFAXXX(Orig) -VS- Magmar
Lurifaxxx kontoen var utrolig sterk på denne tiden og virket uslåelige. Tror kampen haddde blitt jevn med tanke på Magmar sin dyktige offensive ferdigheter som få kan matche, og det unike deffspillet til Luri med tanke på offbyene med TK, dog virket det og med tanke på at de nesten aldri mistet byer. Men stemmen min går nok til Lurifaxxx.

Hydreigon -VS- Munchlaxxxx
Munch ville nok gått av med seiren her. Av det jeg har sett av ham på V10 har han imponert kraftig. Har sust ifra alle på det meste, spesielt med tanke på ranken og. Min stemme går til Munchlaxxxx.
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
LuriFAXXX(Orig) -VS- Magmar
Thomas er det og da er den ustoppeligg
og

Hydreigon -VS- Munchlaxxxx

Frk.Kristin <333
 
Topp