TW Champion v10

DeletedUser

Guest
Munchlaxxxx.

Etter en klar seier i finalen imot LuriFAXXX, som endte 17-7, kan vi kåre Munchlaxxxx til v10s Champion.
Veldig fortjent når man tar v10s foreløpige historie til grunnlag.

Gratulerer!
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Jeg har ikke stemt selv, men veldig gøy at jeg vant :) Nå har jeg seilet i en måned, og som en følge av dette har også kontoen minket i poeng. Jeg er nå tilbake, men har mistet hele min front. Jeg stemte i de første rundene, og stemte konsekvent på "Helga". Uten Helga ville P0k3 vært noe mye dårligere. Helga er på mange måter mitt forbilde på TW, da Helga er en problemløser, og hjelper alle. Kontoen min har visst vært uten kv i noen perioder også, men det får så være. Jeg har seilet Open Week og VM i E-jolle, og jeg har ikke vært på pc på en måned. Jeg vant Open Week og ble 7 i VM. Open Week er en siste kvalifisering til VM for de som ikke er kvalifisert, men alle som seiler VM seiler også Open Week. Jeg var også veldig nærme å vinne VM, men jeg vil nå igjen være å se til kamp. Verdenen ser ut til å gå inn i siste fase. Mens jeg var borte har de byene som har blitt tatt av AREA i hovedsak blitt tatt tilbake av P0k3, så mitt arbeid for P0k3 er fortsatt opprettholdt. Nå er jeg dog uten den fronten jeg har hatt gjennom hele verden 10, og jeg ser at Helga for det meste har tatt over min front. Siden Munchlaxxxx kun har blitt styrt av KV siste måneden har Helga gjort en strålende jobb med å holde trykket oppe. Nå er jeg i en innetrengt posisjon, og vil nok bli en mer allminnelig P0k3-spiller. Uansett har dette vært gøy.

Takk til Redswan for å ha gjennomført TW champ på en god oversiktlig måte.
 
Topp