TW-Champion v11 - Diskusjonstråd

DeletedUser

Guest
Se.. Selv dere vet ikke hvem som har vært hvor og hvor lenge :D

Jeg står på mitt at hele kontoen tas under betraktning.
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Så det blir ikke spiller mot spiller, men konto mot konto?
Har jeg forstått det riktig da?? (happy)
 

DeletedUser

Guest
Trekker igjen inn temaet med direkte kvalifisering for topp 20, det har seg slik at vi har markert oss ganske så heftig på topp 20 listen. Etter egen mening tror jeg at å ta en gammel topp 20 liste bare ødelegger opplevelsen ved dette.
 

DeletedUser

Guest
problemet med å oppdatere topp 20 listen her i tw champion er jo at da ryker de stakkarene som ikkje er på topp 20 lenger. :p
 

DeletedUser

Guest
Og de stakkarene som har tatt seg tid til å komme blant topp 20 da?
 

DeletedUser

Guest
Det at vi skulle bytte plass med de som var på topp 20 da dette startet, ville ødelegge hele konseptet med kvalifiseringsrunden. De som ikke stemmer på oss er tydeligvis ikke imponert over at vi har økt i det siste, så da får det bare være ;)
 

DeletedUser

Guest
vi e stor imponert. men dere har bare økt i en liten periode. dere må prestere over tid
 

DeletedUser

Guest
Trekker igjen inn temaet med direkte kvalifisering for topp 20, det har seg slik at vi har markert oss ganske så heftig på topp 20 listen. Etter egen mening tror jeg at å ta en gammel topp 20 liste bare ødelegger opplevelsen ved dette.

Jeg tar utgangspunkt ifra lista som var da jeg startet konkurransen, det vil ikke endre seg uansett. Samme som ved VM/EM-kvallik for fotball. Så tar dem FIFA-ranking ifra en spesiell mnd når de skal trekke, er ikke dermed sagt at de beste lagene er best seedet, men slik er systemet. Samt at det blir krøll is ystemet mitt om jeg skal konstant endre på ting.
 

DeletedUser

Guest
vi e stor imponert. men dere har bare økt i en liten periode. dere må prestere over tid

Nettopp, men det forandrer ikke det faktum at de fleste foretrekker motstanderen vår, altså chrk1 fremfor oss, noe vi får ta med oss videre :) Uansett om vi prester over tid eller ikke, vil det antageligvis ikke ha noe innvirkning akkurat på denne tw champion-konkurransen
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Nå skjønner jeg ikke helt hva du skal frem til? Kunne du ha utdypet deg litt? Er mest sannsynlig jeg som bare er litt fjern med tanke på at klokken snart er halv fem..
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Det er riktig definisjon ;)
Vil ikke det være urettferdig mot en som har jobbet hardt for kontoen mens den andre har ødelagt den fullstendig?
Hvis jeg foreslår MrVictor (gammel eier) hvorfor skal da den nye eieren få halvparten av æren?
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Vi kan jo evt få en liste over de kontoen som er kvalisfisert i denne greia og bli enige om hvem spiller som vi skal legge til grunn.
f.eks tequilla... her er det vel mest naturlig å bruke originalen fordi ny eier har ikke spilt der så lenge?

hopoolio... det er en stund siden originalen har spilt, så for min del vet jeg ikke hvem som skal legges til grunn her. Originalen var en aggressiv spiller, og etter min mening i en runde ville nok han fått min stemme fremfor nåværende, men er det riktig å stemme på en som ikke har spilt på mnd når ny eier har gjort en kurant jobb?
 

DeletedUser

Guest
En slik konkurranse blir aldri 100% rettferdig for alle parter. Selvom jeg ser poenget ditt,. Victor. Så velger jeg å fortsette i det sporet jeg har startet.
 

DeletedUser

Guest
cleo har her et godt poeng, men å utføre det er litt verre. isåfall må man lage en liste over alle kontoene det gjelder og føre opp korti diverse personer var på kontoene noe som betyr masse tidkrevende arbeid så¨tror redswan sin måte er best her
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Vi kan jo evt få en liste over de kontoen som er kvalisfisert i denne greia og bli enige om hvem spiller som vi skal legge til grunn.
f.eks tequilla... her er det vel mest naturlig å bruke originalen fordi ny eier har ikke spilt der så lenge?

hopoolio... det er en stund siden originalen har spilt, så for min del vet jeg ikke hvem som skal legges til grunn her. Originalen var en aggressiv spiller, og etter min mening i en runde ville nok han fått min stemme fremfor nåværende, men er det riktig å stemme på en som ikke har spilt på mnd når ny eier har gjort en kurant jobb?
Må man legge én av dem til grunn? Kan man ikke heller ta den spilleren som blir nominert. Blir både ny og gammel eier nominert (og blir tatt med i turneringen - noe som selvfølgelig er opp til han som styrer opplegget) så er det jo bare å stemme som vanlig. Skulle begge kommer til finalen, noe som er veldig usannsynlig, er det jo bare én av dem som kan vinne.
 

DeletedUser

Guest
Nærmer seg frist for at stemmene ikke vil bli medregnet.

17.25 idag.
 

DeletedUser

Guest
Neste runde vil trekkes random, slik at det ikke er så lett å se hvem som møtes i neste runde osv..
 
Topp