TW-Champion v11 - Diskusjonstråd

DeletedUser

Guest
Kan ikke folk stemme slik:

Spiller A vs Spiller B <-- Om du stemmer på fighten.

Spiller C vs Spiller D <-- Om du IKKE stemmer på fighten.

Og iallefall ikke stem i 2 forskjellige innlegg, takk. Prøv å gjør det mest mulig oversiktlig for meg som skal telle opp dette rotet. Takk!
 

DeletedUser

Guest
Sånn går det når man stemmer mot Sondrekul i tw champion :( Verdig vinner, ikke sant? (yes)

[SPOIL]
2uyiwqd.png
[/SPOIL]
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
@ rattus norvegicus.
Etter min mening har dere gjort det veldig bra, men Chaosisalex får min stemme på bakgrunn av hva han har gjort krigsmessig. Når jeg vet hvor mye han har jobbet aktivt bak fasaden så er det bare enda mer imponerende.
Så all over har han gjort det best på v11, og i en fight med kun dere to ville han etter mitt skjønn slå dere. Har ikke spilt direkte mot Håkon, men som erkefiende til NB går jeg god for han.
I tillegg så har jeg spilt mot susa. Måtte virkelig kjempe om de byene for makan til readlinger har jeg ikke opplevd før :p
 

DeletedUser

Guest
da er det ca 25t igjen av denne runden. får vi noen sluttspurter av dem som ligger under, eller vil det bare være rolig og kontrolert inn for dem som leder? :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg er nøytral vert som ikke har spesiell kunnskap om v11 :p


Edit: Teller aldri over før tråden er stengt, slik at eventuelle redigeringer ikke ødelegger.
 

kølla98

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
hehe ser den..

Men etter deg jeg forstår er du en av de mer profilerte spillerne her på .no og vel, du kjenner vel til noen av semifinalistene, hvis ikke alle? og på grunnlag av det hadde det vært gøy å se deg stemme^^
 

DeletedUser

Guest
Takk for det :)

Jeg har nok spilt med eller mot alle der, ja. Men har likevel ikke nok grunnlag til å stemme riktig, føler jeg. Derfor stemmer jeg heller ikke. Kanskje jeg hiver inn en stemme i finalen, for din skyld ;)
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Tror nok Håkon har det som skal til får å slå de fleste ja, så å bare ha det i kjeften er å ta litt hardt i.

Å si Håkon banker meg er vel også å ta litt i XD
Du er flink Håkon, men du sku slitt for hver eneste by (smirk)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
-sondre- skrev:
Håkon har jo blitt boosta fra starten av og har dermed hatt det litt enklere.

Vil bare kommentere denne sondre, jeg blei boosta da jeg hadde 1 by. og litt når jeg hadde 2, for å få et par mynter. Ellers intet så blir litt feil å si d slik mener jeg^^
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Vil gjerne vite hva du har dette ifra.. Sist jeg husker, så adlet jeg massivt fra deg. så...
Jeg hører også at håkon er god med kjeften... men å høre det fra bror min som er en gutt.. er kanskje ikke like positivt (rofl)

ps: is joke
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Begrunnelse, takk.

En utrolig jevn kamp dette her, men hvis man mener at Cleo hadde fått bank, da virker man så uviten at man egentlig burde la være å stemme.

Rart at dette kom fra deg (rofl).

Mulig å banke er en overdrivelse, men følte for å skrive noe annet enn det jeg alltid skriver, men for all del.
 
Topp