TW-Champion v11 - Diskusjonstråd

DeletedUser

Guest
Kommentarer og andre diskusjoner til vår TW-Champion-konkurranse kan finne sted her!
 

DeletedUser

Guest
Beklager litt skrivefeil i kampskjema, men alt skal være ok nå ;)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Håper det, dette kan bli spennende :eek:

Hvilken kamp mener folket er vanskeligst i denne kvallik runden da?

For meg var det broman vs Chevy..
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Regner med at man kan unnlate å svare når det skulle komme et oppsett hvor en av heads up-ene inneholder to spillere man ikke aner hvem er?
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
synes det var litt kjapt med ca 24timers nominasjon før runde 1 og at topp 20 får autokvalifikasjon har jeg aldri sett før. og personlig vil jeg apdri vinne en slik champ, men kan sikkert slå ut en person eller to
 

DeletedUser

Guest
Hadde fått, inkl topp20-lista, over 40 nominasjoner rimelig kjapt, så tenkte at det holdt. Om noen ikke var nevnt blandt de første 40, ville vel sjansen for å vinne dette vært rimelig liten uansett? Iallefall var det min tankegang.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
For v11 sin del så synes jeg ikke han fortjener plassen fremfor Tonjepus som har satt ett mye større preg på denne verden, i fordel til morten som såvidt har fått starta.
 

DeletedUser

Guest
Blir vi automatisk kvalifisert (Smackthat), ettersom vi nå er blant topp 20?
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil vel egentlig tvile på det siden topp 20-lista skfter hele tiden. Det høres rett og rimelig ut å ta utgangspunkt i topp 20-listen fra før kvalifiseringen tok sted
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Når det er nye eiere på en konto, hvem skal en legge til grunn ved en avstemning?
 

DeletedUser

Guest
Jeg tar med topp20-lista som var da jeg starta det hele.

Alle kontoer som er med her, bør bli dømt etter helheten på kontoen, uansett hvem som sitter eller har vært der tidligere.
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Blir ikke det feil med tanke på at det kan være to helt forskjellige spillere?
 

DeletedUser

Guest
Jeg ser valide poeng på begge deler, men måtte velge kun en. Og siden mange synes at tidligere spiller ikke er verdige vinnere, må vi nesten gå for hele kontoen. Enig?
 
Topp