TW-Champion v11 - FINALE!!

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Enden er nær, snart vil vi stå igjen med kun en TW-Champion for v11!

Resultatet av semifinalene ble slik:

01 Dominator vs Chaosisalex 15-40
02 Lilo og Stitch vs cleo 24-36


**Hele 60 stemmer på kamp 02!! Impressive :)

Så ergo står vi igjen med denne finalen:

Chaosisalex vs cleo

Stemmer for finalen vil stoppe å bli med i regnskapet 18.11.12 kl 23.59.
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Chaosisalex vs cleo - Sorry Håkon, men her går du på snørra på en måte som gjør at du ikke forstår hva som hendte engang...
 

kølla98

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Chaosisalex vs cleo - Utrolig jevn kamp, men etter min mening så er dette v11 tw champion og Håkon har gjort det best! Sen start og har preget v11 like så mye som cleo, hvis ikke mer.
 

DeletedUser

Guest
Chaosisalex vs cleosorry vennen, men håkon har vært best på v11. hadde det vært v5 så hadde saken vært en annen. men hadde du lagt velviljen til så kunne du klart det men lar kosegutten få stemmen min her. en verdig finale
 

The Tooth Fairy

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Chaosisalex vs cleo - 2 stk jevnt gode spillere, begge prestert stort tideligere verdener og denne. Men føler chaos har gjort det best og fortjener dette.
 

DeletedUser

Guest
Chaosisalex vs cleo- Dette er de to som har preget v11 mest, begge har fortjent sin finaleplass. Dette ble jevnt selvfølgelig, men min endelige konklusjon landet på cleo, som har jobbet hardt og lenge. Dere har vært flinke som har nådd helt til topps, superlederne fra WIC (kyss)
 
Sist redigert av en moderator:

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Chaosisalex vs cleo - jevneste kampen sålangt! Cleo, du har ledet det som har vert toppstammer gjennom hele V11, og ledet dem med jernhånd! Men med den starten du hadde, og alle de byene i nærheten, må jeg si meg litt skuffet over veksten. Håkon kom inn sent og har tatt deg igjen og kommet helt opp på rank 8! Min stemme går til Håkon
 

DeletedUser

Guest
Chaosisalex vs cleo - beklager cleo, men chaosisalex skambanker meg om jeg ikke stemmer på han :-/ neida, eller jo men han er en kjempe god spiller og han har lært meg alt jeg vet. Vet og skjønner at han er ultimat. du også cleo men håkon for min stemme. Han kom også inn i v11 sent
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Chaosisalex vs cleo Denne kunne selvsagt gått begge veier, men tror nok at håkon kunne tatt cleo om han virkelig hadde gått inn for det. (fornøyd med begrunnelsen min nå da?)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Etter en liten tur på TwStats og IG så har jeg følgende meninger:

KategoriChaosisalexCleoBegrunnelse
PoengsumxHåkon har imponert når det kommer til poengmessig vekst, og vinner over Cleo som har hatt en litt skuffende poengvekst jmf. fartstiden hennes på V11.
ODAx ODA vinner Cleo (13. plass vs 18. plass), vært mest offensiv?.
ODDxODD går også til Cleo, hatt mer å gjøre defensivt?.
AdlingerxAdlingene til Cleo er utelukkende fiender, mens Håkon har litt mer internadlinger.
Mest motgang (krigsmessig o.l.)xMest motgang har Cleo hatt siden hun har vært her fra starten av og aktivt kriget i sin geografiske posisjon, Håkon har jo blitt boosta fra starten av og har dermed hatt det litt enklere (Edit: Håkon forteller at boosten ikke var nevnverdig stor, og jeg tar dette på min kappe - men fjerner det ikke siden det vil se helt teit ut at jeg fjerner noe som er rettet på).
Størst innvirkning på V11xxBegge har hatt enorm innvirkning på V11 gjennom sitt administrative arbeid.


Ergo:
Chaosisalex vs Cleo (party)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Chaosisalex vs Cleo - Cleo er vel kanskje spilleren jeg minst vil hatt som fiende av alle jeg har vært borti. En førsteklasses tw spiller som er ufattelig flink :)
Du er litt flink du også Håkon, men det måtte bli Cleo ;P <3
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Chaosisalex vs cleo - To flinke spillere, men holder en knapp på Cleo. Har vært med på det meste på V11, og har bidratt en god del. Er også en av de beste spillerne jeg kjenner til, og veldig undervurdert. Regner med de fleste som har spilt v5 vet hva jeg prater om. Fantastisk spiller, som ville dratt i land seieren her.
 

DeletedUser

Guest
Chaosisalex vs Cleo - Cleo får min stemme siden hun har gjort alt selv på v11, og i tillegg vært med siden dag 1
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
chaosisalex vs cleo

Er nok en av de jevneste kampene jeg har sett på champions, men Cleo er en meget "seig" spiller hvorav jeg tror håkon ikke er like tålmodig, og dermed vinner cleo mellom dem to :p også på ODA stats allerede eksisterende ingame :p.. love u both <3
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp