TW-Champion v11 - Quarter Finals

Status
Stengt for ytterligere svar.

croatoan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
01 Dominator vs Tequilla vetch
02 Henry001 vs Lilo og Stitch - lilo og stitch
03 Chaosisalex vs Decrypt - chaosisalex
04 lord even vs cleo
- cleo
 

DeletedUser

Guest
01 Dominator vs Tequilla - Dominator er en fantastisk spiller, mens Tequilla har gjort seg lite bemerket og adlet mye grått
02 Henry001 vs Lilo og Stitch - Vet Henry har gjort mye bra på v11, men Lilo er i mine øyna best av disse. 1. plass på ODT sier det meste
03 Chaosisalex vs Decrypt - Håkon kom sent til på v11, men er fortsatt kanskje den spilleren som har preget verdenen mest
04 lord even vs cleo - Lord even har gjort det best på v11, selv om jeg vet at Cleo kanskje er en minst like god spiller
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
01 Dominator vs Tequilla - Ganske klar seier i mine øyne. Vært mye mer offensiv av seg på v11.
02 Henry001 vs Lilo og Stitch - En utrolig hard kamp, men jeg vil vektlegge det at Henry har vært alene (?) hele veien og i tillegg vært en bra leder for BNP, noe som tar sin tid.

Vil bruke Lord even sitt sitat på de to nederste kampene. Selv om det strider litt mot min natur å stemme mot en konto jeg selv spiller på. Men Håkon har gjort en mye bedre jobb på V11. Ikke har han bare(sammen med cleo) samla en god stamme av rester fra to stammer på vei ned, men også klart å gjøre den til den største gjennom lang tid. Alle som har vært leder over lengre tid, veit hvor mye ekstraarbeid det er. Da er det også imponerende å ligge såpass høyt. Selv om jeg normalt sett kanskje ville sett på OD'en til både Decrypt og Lord Even, som er mye høyere enn sine motstandere.
04 lord even vs cleo - Rett skal være rett. Ligger mye jobb og tid bak det Cleo har utrettet her på v11. Hva er vanskeligst bygge tropper, nuke og adle eller forandre utfallet av en hel verden?
Kan vel med trygghet si at v11 hadde sett helt annerledes ut i dag om ikke cleo hadde vert en av spillerene her.
Så kom igjen folkens, rediger innleggene deres og kår den rette vinneren av denne duellen.

03 Chaosisalex vs Decrypt
04 lord even vs cleo
 

DeletedUser

Guest
01 Dominator vs Tequilla - Dominator tar denne glatt
02 Henry001 vs Lilo og Stitch - Kvæna er min favoritt her, men dette var den vanskeligste kampen for min del
03 Chaosisalex vs Decrypt - Som cleo, så har håkon virkelig tatt kaka i v11, selv om jeg vet at gutta krutt på decrypt også har gjort det bra
04 lord even vs cleo - Lord Even ligger øverst på verden, men Cleo er en av de viktigste spillerne når det gjelder verdenens utfall
 

DeletedUser

Guest
01 Dominator vs Tequilla
02 Henry001 vs Lilo og Stitch
03 Chaosisalex vs Decrypt
04 lord even vs cleo
 

DeletedUser

Guest
01 Dominator vs Tequilla
02 Henry001 vs Lilo og Stitch Lilo <3 :cool:
03 Chaosisalex vs Decrypt
04 lord even vs cleo
 

DeletedUser

Guest
01 Dominator vs Tequilla Nr1 ODT i skrivende stund holder for meg
02 Henry001 vs Lilo og Stitch blankt
03 Chaosisalex vs Decrypt hadde nok stemt på Decrypt om det ikke hadde vært en konkurranse kun for V11 men Chaos har gjort det så bra på denne verdenen at han fortjener å gå videre
04 lord even vs cleo lord even fortjener mye skryt men cleo gjør en sabla bra jobb i kulissene i tillegg til å være en topp spiller
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67

01 Dominator vs Tequilla
02 Henry001 vs Lilo og Stitch
03 Chaosisalex vs Decrypt
04 lord even vs cleo

Ganske vanskelige valg over her, men jeg stiller meg bak at valgene på slutten er at spillere klarer å opprettholde poeng og ODA mens dem styrer mange medlemmer utgjør det tilsvar som en bedre konto.. Og ved den første, så har dominator gjort en bedre jobb til nå enn Tequilla, men vi kan alltids se endring i fremtiden.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
01 Dominator vs Tequilla - Truer jo med å ta OD ledelsen min :S
02 Henry001 vs Lilo og Stitch - Han er jo trossalt lederen av BNP da..
03 Chaosisalex vs Decrypt - Kjempe jobb med WIC bl.a. og vokst veldig bra.
04 lord even vs cleo - Har jo en overlegen ledelse, så noe må han jo ha gjort rett.
 

DeletedUser

Guest
Dominator vs Tequilla
02 Henry001 vs Lilo og Stitch
03 Chaosisalex vs Decrypt - to newbs som ikke har noe på tw å gjøre
, håkon vinner soleklart denne
04 lord even vs cleo
 

DeletedUser

Guest
01 Dominator vs Tequilla - håvard suger tiss
02 Henry001 vs Lilo og Stitch - Aldri likt programmet som heter lilo og stitch.
03 Chaosisalex vs Decrypt - ellers så gidder han ikke game lol med meg atm.
04 lord even vs cleo - fordi Chaosisalex er kåt på ho.
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
01 Dominator vs Tequilla
02 Henry001 vs Lilo og Stitch - Høyere ODA:ODD, leder ODT...
03 Chaosisalexvs Decrypt
04 lord even vs cleo-denne ville blitt likt:O
 

DeletedUser

Guest
Da er jeg hjemme, og denne tråden kan stenges!

Semifinale/Omkamp vil komme iløpet av natta.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp