TW-Champion v11 - Second Round

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Etter en heftig avslutning av Omkampen, ble Poderoso sistemann til å kvalifisere seg til denne runden.(vant 11-8)
Derfor går vi nå inn i neste runde, og kampene ser veldig bra ut!
Jeg fikk alles gode venn Sondrekul til å hjelpe til med å gi meg random tall mellom 1-16, parvis, for å trekke denne runden. Og da ble resultatet slik:


01 Poderoso vs Tequilla
02 ekans vs Lilo og Stitch
03 solaas vs cleo
04 Henry001 vs Hophoolio
05 Tomahawken vs Chaosisalex
06 Chrk1 vs Decrypt
07 CastorTroy vs lord even
08 Dominator vs Murmel


Samme regler gjelder her, som før.
Denne runden stenger om 6 døgn, som vil si 27.10.12 kl 15.45.

Måtte de beste vinne!
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
01 Poderoso vs Tequilla - tror tequilla kunne tatt denne, og han har gjort det bedre i v11^^
02 ekans vs Lilo og Stitch - Tøff kamp, men jeg tror og mener at simen hadde tatt denne :)
03 solaas vs cleo - Sorry toby, men denne tar liv ^^ Knallgo er dere begge, men liv vinner dette :eek:
04 Henry001 vs Hophoolio - Vanskelig, men holder med henry her !
05 Tomahawken vs Chaosisalex - Stemmer ikke på meg selv :D Men dette blir spennende, husker når vi starta samtidig og sku være redningsmenn i KA/NA som sku vokse på rimmen - nei off :D
06 Chrk1 vs Decrypt - tøff kamp, men tror både Villarreal og Guttaboys tar denne her asså :eek: Har også gjort det bedre i v11 so far og imponert mer:)
07 CastorTroy vs lord even - Vanskelig kamp, lord even har gjort det klart best i v11 men trond er også en utrolig god spiller. klarer ikke legge av en stemme her.
08 Dominator vs Murmel - Stemmer på dominator her, tror de gutta kan ta murmeldyret om de vil. Men en jevn kamp er det.
 
Sist redigert:

kølla98

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
01 Poderoso vs Tequilla - Kjenner lite til begge, men tequilla har prestert best i v11.
02 ekans vs Lilo og Stitch - Tøff kamp, men med aktivitetsnivået til ekans så tror jeg han kunne tatt ut lilo.
03 solaas vs cleo - cleo en av hertugene i WIC etter det jeg har hørt, og med tidligere perstasjoner så tror jeg hun vinner denne.
04 Henry001 vs Hophoolio - Lederen i BNP, knallgod spiller, og har prestert bra tidligere i andre verdener, Hophoolio har jeg derimot ikke hørt så mye om.
05 Tomahawken vs Chaosisalex - Denne kampen tror jeg Chaos tar, han har prestert bedre i v11, og jeg tror han er en dyktigere spiller en Tomahawken.
06 Chrk1 vs Decrypt - Denne duoen er vell knallhard for hvem som helst å slå, så tror de tar denne :)
07 CastorTroy vs lord even - Leder v11, og kjenner ikke til castor. lorden fortjener å gå videre her
08 Dominator vs Murmel - Jeevn kamp men har troen på murmel.
 

DeletedUser

Guest
01 Poderoso vs Tequilla - tidligere tequilla eieren adlet kun grått og nye eieren har ikkje vist så mye ennå
02 ekans vs Lilo og Stitch synes trekløveret her virker mest interessert i å gjøre det bra her
03 solaas vs cleo - sorry cleo, men solaas har virket mest aktiv på v11
04 Henry001 vs Hophoolio - slo han ut meg så må han jo være god (giggle)
05 Tomahawken vs Chaosisalex sjøl om han stemte mot meg så er han dessverre ganske god og vinner nok denne
06 Chrk1 vs Decrypt - vanskelig men tror decrypt tar denne
07 CastorTroy vs lord even 1 plass på v11 sier sitt
08 Dominator vs Murmel - gambler litt på dom her ;) tipper de tar denne
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
01 Poderoso vs Tequilla - tror nok utlendingen vinner mot gråby kongen/dronning.
02 ekans vs Lilo og Stitch - tror dette kunne vært en spennende kamp å se på, men ettersom Ekans kontoen har hatt trøblete aktivitet hele veien så tar Lilo denne.
03 solaas vs cleo - går med cleo her ettersom hun både har god vekst, kontositter omtrent alle i stammen til tider (bare se profilene dems om cleo har vært der :p) og i tillegg holder hun god OD. hun har også 1 gråby vs solaas sine ca 67
04 Henry001 vs Hophoolio - jo konto eier på hophoolio er god, men ikke gjort det like bra som henry
05 Tomahawken vs Chaosisalex - ikke tvil om at hertugen i wic går av med seieren her
06 Chrk1 vs Decrypt - uten tvil at hadde dem startet samtidig eller i nærheten av hverandre ville chrk1 spist opp decrypt kontoen.
07 CastorTroy vs lord even - personlig så synes jeg det å ha blitt nedadlet og kommet seg opp igjen er større bragd en å ha fin vekst.
08 Dominator vs Murmel - her måtte jeg tenke litt ettersom begge har gjort det bra, men jeg føler at i en 1v1 situasjon med ledig tid så vil murmel dra det lange strået.
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
01 Poderoso vs Tequilla
02 ekans vs Lilo og Stitch
03 solaas vs cleo
04 Henry001 vs Hophoolio
05 Tomahawken vs Chaosisalex ??????
06 Chrk1 vs Decrypt
07 CastorTroy vs lord even
08 Dominator vs Murmel
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
01 Poderoso vs Tequilla
02 ekans vs Lilo og Stitch
03 solaas vs cleo- Setter knappen på solaas her, selv om dette var ett av de vanskeligste valgene
04 Henry001 vs Hophoolio
05 Tomahawken vs Chaosisalex- Denne ble alt for vanskelig.... velger å stemme blankt her
06 Chrk1 vs Decrypt
07 CastorTroy vs lord even- Det lord even har gjort i v11 er respektabelt
08 Dominator vs Murmel
 
Sist redigert av en moderator:

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
01 Poderoso vs Tequilla - Kun def å finne på tequilla, og kun barbarer adlet. Lett sak at Poderoso vinner.
02 ekans vs Lilo og Stitch - "Kølla" aktiviteten til ekans er nok den laveste blant alle på topp 20 :p
03 solaas vs cleo - solaas har gjort det stort på denne verden, selv om muligens ikke sloss mot de største og sterkeste blant fiender, men har klart å takle moralen bra.
04 Henry001 vs Hophoolio - Mye som skal til for å slå denne kanonen.
05 Tomahawken vs Chaosisalex - Hvem ellers ;)
06 Chrk1 vs Decrypt - Etter at Ric dro har kontoen ikke nådd helt opp til sitt potensiale. Synd de som har tatt over ikke har klart å utnytte kontoen bedre. Chrk1 får dermed min stemme da den represanterer en god lederskikkelse og veldig stødig på krigsfronten.
07 CastorTroy vs lord even - Veldig så usikker da Castor har prestsert storveis, mens jeg derimot vet lite om even sine prestasjoner.
08 Dominator vs Murmel - De gutta har virkelig stått på og fått sving på kontoen.
 

suza

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
01 Poderoso vs Tequilla tror tequilla går av med seiern, poderoso kjenner ikke mye til deg men synes vekst din er fin men litt for mye adling av bb byer.
02 ekans vs Lilo og Stitch denne var verre med begge to veldig dyktige , men etter å sjekket opp litt mer grundigere tro jeg eksan går av med sieren men bare så vidt
03 solaas vs cleo- he he sorry solaas cleo hadde nok tatt deg , som sagt før ho gir seg aldri :gjeip: kombinert med at ho er veldig dyktig
04 Henry001 vs Hophoolio skulle gjerne stemt på Hophoolio for flink er du men henry er dyktigere
05 Tomahawken vs Chaosisalex- vil ikke stemme her (Lipssealed)(Lipssealed)
06 Chrk1 vs Decrypt
07 CastorTroy vs lord even må si meg enig i Jazcan
personlig så synes jeg det å ha blitt nedadlet og kommet seg opp igjen er større bragd en å ha fin veks
Så derfor går min stemme til han , men er en grunn til at even ligger på førsteplassen også.
08 Dominator vs Murmel
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
01 Poderoso vs Tequilla Tequilla er nokså ukjent for min del, derfor ble d som d ble.
02 ekans vs Lilo og Stitch Kunne stemt på ekans her, men kvæna er blandt mine største helter og stemmer derfor på han.
03 solaas vs cleo her vinner aktiviteten
04 Henry001 vs Hophoolio Usikker, men henry får denne siden han mestrer v4 også
05 Tomahawken vs Chaosisalex Dette er to relativt jamne spillere, men etter va jeg selv har opplevd er chaoisalex en betydelig bedre kriger
06 Chrk1 vs Decrypt hater å stemme blankt, så stemmer på den jeg tolker er best
07 CastorTroy vs lord even Stemmer alltid på nr.1 når jeg ikke har en god grunn til noe annet
08 Dominator vs Murmel Ettersom sondre spiller på dominator vil jeg tro han hadde grusa murmel
 
Sist redigert:

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
01 Poderoso vs Tequilla
02 ekans vs Lilo og Stitch - denne tror jeg ekans tar
03 solaas vs cleo - baaah -.-
04 Henry001 vs Hophoolio - med nåværende eier på hoopolio, blir det nok en kamp henry går seirende ut ifra
05 Tomahawken vs Chaosisalex - denna ekke lett, både håkon og atle er killer til å angripe, men tror nok atle har mer erfaring når det kommer til deffing. sowwy pews o.o
06 Chrk1 vs Decrypt - med de gutta som har sitti på denna kontoen så vil nok decrypt gå av seieren her ja... kan nev
07 CastorTroy vs lord even - denne er vanskelig, lord even burde kanskje har fått denne med, men castor er seig som vanlig
08 Dominator vs Murmel - dominator har gjort det veldig bra, og har full kontroll i sør.
 

DeletedUser

Guest
01 Poderoso vs Tequilla - Vet dessverre lite om begge, og det jeg vet er vel kun negativt.
02 ekans vs Lilo og Stitch - Lilo(Kvæna) er og blir forbildet mitt, fantastisk spiller. Vet at Ekans også er god, men virker for ustabil så tror Lilo ville tatt han i det lange løp
03 solaas vs cleo - Begge to er virkelig gode spillere, men solaas har gjort det best på v11
04 Henry001 vs Hophoolio - Tror bare mer på Henry
05 Tomahawken vs Chaosisalex - Har virkelig gjort det godt selv med den sene starten sin, og hadde nok tatt denne
06 Chrk1 vs Decrypt - Decrypt har gjort det bra, selv om han ble halvveis adlet ned
07 CastorTroy vs lord even - Har hatt bare positive opplevelser med Lorden, Castor vet jeg derimot lite om
08 Dominator vs Murmel - Dominator slo ut meg, og hadde nok også tatt Murmel
 

Sir Crazy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
01 Poderoso vs Tequilla
02 ekans vs Lilo og Stitch
03 solaas vs cleo
04 Henry001 vs Hophoolio
05 Tomahawken vs Chaosisalex
06 Chrk1 vs Decrypt
07 CastorTroy vs lord even
08 Dominator vs Murmel
 

NyStjerne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
01 Poderoso vs Tequilla - Denne skikkelsen er rå når han seter i gang
02 ekans vs Lilo og Stitch
03 solaas vs cleo
04 Henry001 vs Hophoolio - Henry001 er nok topp 10 på .no, noe jeg ikke anser Hophoolio som pt....
05 Tomahawken vs Chaosisalex
06 Chrk1 vs Decrypt - Fortsatt mener jeg at Chrk1 er topp 3 her på .no (med eller uten dual...)
07 CastorTroy vs lord even
08 Dominator vs Murmel - Tror Murmel(dyret) hadde blitt i lateste laget ;)
 

DeletedUser

Guest
01 Poderoso vs Tequilla-Teguilla er med i en veldig sterk stamme, WIC. og er en veldig god spiller etter hva jeg har hørt.
02 ekans vs Lilo og Stitch- En av verden 11 sine beste spillere og har tidligere prestert bra på andre verdener
03 solaas vs cleo-Veldig sterk spiller, har hatt mye kontakt og jeg vet hun er god. (send ressurs) ;D
04 Henry001 vs Hophoolio-tredje på rangeringen og veldig sterk i BNP
05 Tomahawken vs Chaosisalex- leder i wic og en veldig sterk spiller
06 Chrk1 vs Decrypt-I sterk stamme, wic.
07 CastorTroy vs lord even-lor even leder jo verdenen og er i står sterkt med wic
08 Dominator vs Murmel- veldig gjevnt føler jeg. men måtte velge
 

DeletedUser

Guest
01 Poderoso vs Tequilla - butbuddy te håvard.
02 ekans vs Lilo og Stitch - fordi han er en pokemon
03 solaas vs cleo - fordi jeg har festa med deg (party)
04 Henry001 vs Hophoolio - fordi du er leder i stammen te min bror.
05 Tomahawken vs Chaosisalex - fordi jeg kjenner deg!
06 Chrk1 vs Decrypt - Gard er best, spess i fylla!
07 CastorTroy vs lord even - nr 1 i v11, sier sitt.
08 Dominator vs Murmel - siden du var awsome på webcam !
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
01 Poderoso vs Tequilla
02 ekans vs Lilo og Stitch
03 solaas vs cleo
04 Henry001 vs Hophoolio
05 Tomahawken vs Chaosisalex
06 Chrk1 vs Decrypt
07 CastorTroy vs lord even
08 Dominator vs Murmel
 

DeletedUser

Guest
01 Poderoso vs Tequilla
02 ekans vs Lilo og Stitch
03 solaas vs cleo
04 Henry001 vs Hophoolio
05 Tomahawken vs Chaosisalex
06 Chrk1 vs Decrypt
07 CastorTroy vs lord even
08 Dominator vs Murmel
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
01 Poderoso vs Tequilla
02 ekans vs Lilo og Stitch
03 solaas vs cleo
04 Henry001 vs Hophoolio
05 Tomahawken vs Chaosisalex
06 Chrk1 vs Decrypt
07 CastorTroy vs lord even
08 Dominator vs Murmel
 

DeletedUser

Guest
01 Poderoso vs Tequilla
02 ekans vs Lilo og Stitch
03 solaas vs cleo
04 Henry001 vs Hophoolio
05 Tomahawken vs Chaosisalex
06 Chrk1 vs Decrypt
07 CastorTroy vs lord even
08 Dominator vs Murmel
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp