TW-Champion v11 - Semi Finals

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
01 Dominator vs Chaosisalex--
Chaosisalex skrev:
Ellers har jeg som spiller aldri vært opptatt av ODD eller ODA. Jeg som spiller har vokst på å kunne luke ut andre innaktivitet og bruke mot dem. Jeg er aktiv og følger med på hvor fienden flytter troppene, og adler der han ikke har tropper. Da jeg tjener jeg mest mulig på det, så er det en selvfølge og fortsette slik for å få min vekst optimalt med tanke på den tiden jeg har vært i v11.

Dette er noe av det han har blitt kritisert for, liten ODA, ellers har han og dominator påvirket v11 stort begge to, men utifra det, 1mot1 vinner chaos denne lett.

02 Lilo og Stitch vs cleo-lilo og cleo er to jevnt gode spillere, men jeg tror i det lange løp så er cleo seigere enn lilo. Begge er topp 10.no's beste spillere men en må videre, og da har jeg tro på den lederen her som har lykkes på det beste!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
01 Dominator vs Chaosisalex

Dominator
Poeng: 1.775.588
Rangering: 7
Beseirede motstandere: 12.358.280 (2.)
Angriper: 2. 10,03 Mill.
Forsvarer: 26. 2,33 Mill.
+ Møt og gitt mer motstand.
- Mye barbareadlinger.

Poeng: 1.471.493
Rangering: 9
Beseirede motstandere: 3.939.817 (41.)
Angriper: 24. 3,17 Mill.
Forsvarer: 88. 766.802
+ Tidligere Leder av WIC, nåværende co-leder av BNP.
- Hjelp i starten. Endel internadlinger.

02 Lilo og Stitch vs cleo

Lilo og Stitch
Poeng: 1.997.650
Rangering: 4
Beseirede motstandere: 12.989.721 (1.)
Angriper: 5. 9,23 Mill.
Forsvarer: 14. 3,76 Mill.
+ Tidligere leder av D!R7Y. Alltid vært på topp. 1 til 5mio Beseirede motstandere, 3. til 10k beseirede. Dagens leder av Beseirede mostandere.
- Adlet 2 bonuslandsbyer. Tidligere medlem av utslått stamme.

cleo
Poeng: 1.069.044
Rangering: 21
Beseirede motstandere: 6.267.242 (19.)
Angriper: 12. 4,88 Mill.
Forsvarer: 49. 1,39 Mill.
+ Leder av WIC. God ODA i forhold til poeng rank.
- Adlet 1 barbarlandsby.
 

DeletedUser

Guest
01 Dominator vs Chaosisalex - Vanskelig, skills er nok veldig jevnt. Hos Håkon har tiden gått til administrative ting, mens hos Nikko har det gått i å jule opp det som er rundt han. Eneste måten jeg kan skille de to på er seigheten, og der vet jeg Nikko er noe for seg selv.
02 Lilo og Stitch vs cleo - Samme som ovenfor, konklusjonen min går kun på seigheten til spilleren - og Cleo er noe for seg selv når det kommer til å holde ut.

Alle fire siste deltagerne fortjener å gå videre, og det er nærmest umulig å velge - men når skills og aktivitet er så jevnt, så var eneste måte å skille dem på (for min del) er ved å se på hvem som jeg tror er seigest/holder ut.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
01 Dominator vs Chaosisalex - Dominator-kontoen har har gjort det godt, men det samme har Chaos. I tillegg til å ha ledet WIC lenge og godt startet han langt seinere på verdenen.
02 Lilo og Stitch vs cleo - Undervurdert spiller hos mange. De fleste som har spilt V5 veit derimot hvor seig denne dama er. Har også gjort det godt på V11, men kanskje ikke like mye i full krig som på tidligere verdener, men har i tillegg gjort en fremdragende jobb, først i KA og så ikke minst i WIC.
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
01 Dominator vs Chaosisalex

02 Lilo og Stitch vs cleo

Jeg tar forbehold om evt duals jeg ikke kjenner til, men håkon og cleo ville vunnet hver sin duell her med grei margin.
Jeg kjenner begge fra v5 hvor jeg har kriget både med og mot dem.
Dessuten er cleo søt, og det tror jeg ikke kvæna er...
 

rasha

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
01 Dominator vs Chaosisalex - ODkunge nr2
02 Lilo og Stitch vs cleo - ODkunge nr1
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Dominator vs Chaosisalex Her er det absolutt ingen tvil om hvem som går videre. Håkon har klart gjort det best på v11, samt at Dominator ikke hadde hatt en sjanse mot Håkon og Susapusa på hvilken som helst verden.
 

Fakenickern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
01 Dominator vs Chaosisalex bra OD som tilsier tøffere kamp om byene :)

02 Lilo og Stitch vs cleo
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp