TW-Champion v11 - Semi Finals

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
01 Dominator vs Chaosisalex Sondrekul...? says enough mormora mi kunne slått han og Håkon er sjef!

02 Lilo og Stitch vs cleo Cleo er så jævlig sta at jeg til tider blir gal, men det funker bra i tw i hvertfall! <3<3 Lett seier :)
 

DeletedUser

Guest
01 Dominator vs Chaosisalex
02 Lilo og Stitch vs cleo

Da var det redigert for og tilfredstille deg redswan :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
VÆR VENNLIG Å STEM PÅ SKIKKELIG MÅTE, OM IKKE VIL JEG IKKE TELLE MED STEMMENE DERES.

Eks:
Spiller 1 vs Spiller 2 <-- Slik i kamper du stemmer på.
Spiller 3 vs Spiller 4 <-- Slik i kamper du ikke vil stemme.

Dere må redigere stemmene deres etter denne standarden, om dere vil ha gjeldende stemmer.
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
01 Dominator vs Chaosisalex ---> Beklager til dere andre på kontoen, men Sondre ødelegger litt for dere her. med han

02 Lilo og Stitch vs cleo ---> Cleo er pews, men min erfaringer med Simen gir meg intet valg...
 

DeletedUser

Guest
01 Dominator vs Chaosisalex slik jeg kjenner Håkon, vil han nok ta denne også. :warrior:
02 Lilo og Stitch vs cleo Cleo. (star)
 

DeletedUser

Guest
01 Dominator vs Chaosisalex
02 Lilo og Stitch vs cleo - lett
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
01 Dominator vs Chaosisalex
02 Lilo og Stitch vs cleo

Ble litt elle melle..
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
01 Dominator vs Chaosisalex - 1v1 er vel denne bankers. Sorry sondre, men du mangler endel som Håkon har.

02 Lilo og Stitch vs cleo - Cleo suger så mye at det bare kan være bra!!!
 

DeletedUser

Guest
01 Dominator vs Chaosisalex - han her har mad skills som jeg ikke har sett maken til før!
02 Lilo og Stitch vs cleo - redda tydeligvis utstyret mitt på lørdag, så i owe her one, + ho e god IG da og liker enda ikke lilo og stitch på tv.
 

DeletedUser

Guest
01 Dominator vs Chaosisalex

02 Lilo og Stitch vs cleo
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
01 Dominator vs Chaosisalex - Selv om Håkon starte sent, og fikk en del drahjelp i starten som jeg ikke liker helt, har han vært en av deviktigste og mest innflytelsesrike spillerne på v11. Tror nok også han hadde tatt Dominator

02 Lilo og Stitch vs cleo - Kvæna er på mystisk vis blitt mitt forbilde på TW. Selv om jeg vet Cleo er en fantastisk spiller, som har gjort helt fantastisk mye bra på v11, og som jeg gjerne skulle sett videre, så tror jeg dessverre at Lilo hadde dratt denne seieren iland.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp