TW-Champion v11 - Semi Finals

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Da nærmer vi oss finalen med stormskritt, folkens!
Og jeg ser frem til hver runde med mye spenning, selvom jeg ikke har noe mer tilknytning til v11 enn denne konkurransen :p

Men i kvarten ble det ikke noe omkamp denne gangen, og reslutatene ble slike:

01 Dominator vs Tequilla 20-8
02 Henry001 vs Lilo og Stitch 12-16
03 Chaosisalex vs Decrypt 22-4
04 lord even vs cleo 12-15


Oppsummering:
**Flest stemmer(28) på kamp 01 og 02.
**Størst seiersmargin fikk Chaosisalex med 18poeng pluss.
**Jevnest ble kamp 04 med kun 3poengs forskjell i en kamp hvor de fulgte hverandre til døra!


Men dette er historie allerede!
Her kommer semifinalene;

01 Dominator vs Chaosisalex
02 Lilo og Stitch vs cleo



Denne runden vil ende 10.11.12 kl 01.45
 

kølla98

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
01 Dominator vs Chaosisalex - Håkon fortjener dette, absolutt.. begge har gjort det godt i v11. men håkon har tatt kaka
02 Lilo og Stitch vs cleo - begge har gjort det utrolig bra men cleo er absolutt en som fortjener å gå til finalen og faktisk vinne.
 

DeletedUser

Guest
01 Dominator vs Chaosisalex Håkon fortjener også absolutt gå videre etter sin "entry" på v11, uten han hadde ikke v11 vært slik den er idag.
02 Lilo og Stitch vs cleo Etter alt hun har gjort på denne verdenen fortjener hun å vinne. Hun ligger kanskje ikke på topp poengmessig, men hun har påvirket verdenen på en måte ingen andre har gjort.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
01 Dominator vs Chaosisalex
02 Lilo og Stitch vs cleo - Begge disse et umulig å stemme på etter min mening... men jeg stemmer for å ikke la denne konkurransen ikke gå i stå, og cleo får absolutt min mening. Uten ho hadde ikke v11 vært d samme.
 

DeletedUser

Guest
01 Dominator vs Chaosisalex
02 Lilo og Stitch vs cleo
 
Sist redigert av en moderator:

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
01 Dominator vs Chaosisalex
Da Håkon vinner denne med eller uten min stemme, så velger jeg å lage ett lite håp for dominator, som virkelig har stått på og kriget til det fulle. Enste spilleren per dags dato som kan true Lilo og Stitch på OD rangen, mye takket være iherdig nuking og kriging mot de igjenværende stammene. Har vokst veldig bra også poengmessig.

Chaos sin side har det stilnet veldig det siste. Lav ODA:ODD, men har en grei poengsum som tyder på hans lette fremgang. Kommer inn til dekka fat og blir boostet(?) godt i starten. I forhold til OD sammenlignet med poeng skulle man tru at andre har gjort nukingen for han. Men hey, en glimrende leder som har ledet stammen sin inn til seieren ved merg sammen BNP.
Diplomati, rekruttering av fiender og kyniske avgjørelser der har gitt dem en veldig lett vei mot heder og ære. Da jeg er mer av en kriger type faller det naturlig for meg å gi min stemme til Dominator, til tross for at kontoen har endel barbaradlinger på sine skuldre, som jeg forstod ble beordret av ledelsen i WIC.



02 Lilo og Stitch vs cleo

Vi har jobbet knall hardt for å komme hit hvor vi er i dag. Alltid vært på toppen av OD rangen. Men tiltross for å være kontoen med 4. mest poeng og leder av OD rangen, tviler jeg på at vår krigslyst vil hjelpe.

Er klart at cleo kommer til å stikke av med denne. Hennes iherdige arbeid med stammen sin er gullverdt. Sies at hun har stått mer bak roret enn ved fronten. Er det en ting jeg har lært av denne verden, så er det hvor viktig det er å ha diplomatiet rett. Om du er en av de sterkeste stammene og kan skaffe deg nok allierte/IAP, så er det ingen som kan stå i mot.

Her blir det også å stemme for enten en mektig kriger eller en mektig leder.
 
Sist redigert:

The Tooth Fairy

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
01 Dominator vs Chaosisalex - Begge kontoene har preget v11 på sitt vis. Men i 1vs1 situasjon så taper domintaor, chaos er utrolig dyktig.
02 Lilo og Stitch vs cleo - Kampen er umulig å vurdere, begge klassespillere som kan gå av med seier. Men jeg er svak for jenter..
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
01 Dominator vs Chaosisalex - Dominator har stått på lenge og har en fryktelig god ODA, som viser at han har nuket overalt omtrent! Dersom man skulle sett på hva som er gjort bak kulissene (i ledelsen) her, ville min stemme gått til Håkon, men siden det er snakk om hvem som ville vunnet i en kamp, så går min stemme til Dominator.
02 Lilo og Stitch vs cleo - Kvæna har også på denne verdenen bevist at han kan utrette mye! Kampen mot cleo ville vært svært jevn da begge har vist mye, men av samme grunn som ovenfor, så går min stemme til Kvæna her. Men ville vært en lang og hard kamp som kunne vært svært artig å følge med på! :)
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
01 Dominator vs Chaosisalex Utrolig vanskelig valg, men gir dominator min stemme i dag.
02 Lilo og Stitch vs cleo Easy match
 

DeletedUser

Guest
01 Dominator vs Chaosisalex Chao ville tatt denne, han har vært flink, både i kulissene og som spiller, han har hatt rask økning siden han starta på v11.
02 Lilo og Stitch vs cleo Denne var uhyrlig vanskelig, men jeg velger å stemme på den som ville gjort det best som kriger, altså kvæna & co, selv om en ikke skal glemme cleo sitt arbeid i kulissene bak både KA/NA og WIC. Kvæna jobbet også godt som leder i S-A-T i sin tid.
 

tycoona

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
01 Dominator vs Chaosisalex
02 Lilo og Stitch vs cleo Her er jeg ikke litt i tvil en gang om hvem som vinner.
 

DeletedUser

Guest
01 Dominator vs Chaosisalex sorry dom, men er hardt å knekke chaos
02 Lilo og Stitch vs cleo cleo har eg lekt litt med, men hun ga seg og gikk grå da eg begynte å adle hun på v5. men hun vinner denne <3
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
01 Dominator vs Chaosisalex - Vældi usikker på den her. Men nøtte ikke bare å være flittig å nuke, må jo kunne adle fiendan åssa. Ikke bare ha han vokst fort, men også gjort gode trekk som leder.

02 Lilo og Stitch vs cleo - Måten dæm ha kriga sæ dit kor dem e nu kapre min stemme her. Når du lede OD ranken gjennom meste parten av verden, ligg som topp 10 eller bedre gjennom hele verden og att på til gjør en go jobb som leder, føle æ d her bli komplett.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp