DeletedUser
Guest
Så ikke dakpao stenger tråden så diskuter her
Robert du ble jo nesten total vraka av TSM i starten av v14
- Aner ikke hvem som spiller på lemmy, men har ikke imponert meg nevneverdig så langt. Hakkespetten derimot vet jeg litt om, og vet at de kan prestere om de vil.
de? Jeg er alene .
Alltid vært solo.
Nøkkelordet er nesten.
Og årsaken er at jeg aldri har vært noe stor fan av farming, og derfor har mine tydelige svakheter i oppstartsfasen pga det faktum. Samt at de fleste småtrollene som farmer døgnet rundt med 3-4 stk på kontoen, naturligvis har flere tropper enn meg. Men likevel, hvem overlevde? Ser du Mr Millionaire i sentrum av v14, eller ser du Tvutt?
Det verste er at du trodde det der var å rakke ned på meg.
Enda en fin selvmotsigelse btw, bemerke at vi tror vi vet mye om deg, mens du selv gir deg evnen å vite hvorfor Kenneth har utført sine handlinger. *golfclap* #notreallyimpressed
sant nok så er ikke Milionaire der men nå er vi tilbake på hvem ville vunnet 1 v 1. jo altså Millionaire Så man får aldri en fair 1 v 1 konkuranse på tw sånn er det bare. så da kan man heller ikke kalkulere hvem som er best i 1 v 1
sant nok så er ikke Milionaire der men nå er vi tilbake på hvem ville vunnet 1 v 1. jo altså Millionaire Så man får aldri en fair 1 v 1 konkuranse på tw sånn er det bare. så da kan man heller ikke kalkulere hvem som er best i 1 v 1
hallo? orginale birken, Kenneth... ikke de 2-3 andre som var etter han xP du må jo faktisk prøve å lese
hvor har jeg ikke sagt grunnen ? tror du faktisk må lese stemminga mi jeg.. Men at du skal lage noe greier ut av alt kan jo tyde på at du ikke har noe bedre å finne på, noe som i grunnen er synd
Hver gang du benytter fingrene dine til å beskrive ting, så blir Logikk, Sannsynlighet, Realisme og Selvinnsikt virkelig lei seg over å bli totalt oversett.
Hvorfor tror du det? Jeg tror flertallet er glade for at det er diskusjon og et stemning fremfor at det er helt rolig. Hadde jeg vært ny hadde jeg aldri i verden fått noe godt inntrykk av et forum der alle "gjør som de skal". Det er nettopp det som er poenget med forumet, diskusjon - et felles sted der folk kan få ut meningene sine.Syns ærlig at dere skal la dette ligge, blir deprimerende å se på i lengden. Og at det har bygd seg opp til ett nivå der eg tror nye folk som joiner forumet blir bare lite imponert og lar det ligge med det isteden for å joine...
Hver gang du benytter fingrene dine til å beskrive ting, så blir Logikk, Sannsynlighet, Realisme og Selvinnsikt virkelig lei seg over å bli totalt oversett.