TW-Champion v14

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Heldigvis er det de av oss som har flere faner opp samtidig og faktisk mestrer å benytte dem også. Du er da, selverklært, ikke en av dem. Fair enough.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
ser det er ekspertisen som prater? jeg har opp mange mange faner jeg :) men jeg skal si deg at forumet som regel ikke er en av dem ;)
 

DeletedUser

Guest
Hva gjør at ditt valg i tidsbruk på nettet er så mye bedre enn mitt da? (PS: Du vet ikke alt jeg gjør, bare sånn for å si det nå, istedet for etterpå.)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jeg vet ikke alt du gjør nei :) men du er veldig irriterende på forum og jeg ser deg pålogga hver gang jeg er her inne.. du skriver her all the time.. så tydligvis at 60% av tiden brukes her ;)
 

DeletedUser

Guest
PC'en min er alltid på, så naturligvis ser det ut som jeg er pålogga når forumet er på en fane :)
Samme med facebook, er 'alltid' pålogga der også. Samt en del andre sider.

Så du, som mener at jeg gjør feil i å ha fordommer imot deg, kan nok en gang, gi en lang deng i å ha fordommer mot noen andre. Det verste er jo at du ikke engang selv skjønner at du gjør en ting, og sier noe annet. Men ler av dem som faktisk legger merke til det.
Og, for å bruke ditt ord, er det noe som er trist, så kommer det du presterer her høyt på lista, in eller out of game. Kan ikke se en seier på noen av de stedene.. Kun tap, tap, tap. Og å tape må jo bare være trist.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
uhm... forskjell å være på forum i 20 min daglig og være på i 3 timer daglig :) ?
20 min på et forum daglig er ikke lite, det er nok til å skrive ganske mye (å lese tar ikke tid). For å sette det i perspektiv er Tvutt sitt siste, mellomlange innlegg på 139 ord. Personlig sjekket jeg forumet hver gang jeg var innom ingame. Dvs. at å lese det som er skrevet på forumet (1 min), og skrive ett innlegg på 139 ord (1 min)... Er ikke lange tiden det tar.
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
20 min på et forum daglig er ikke lite, det er nok til å skrive ganske mye (å lese tar ikke tid). For å sette det i perspektiv er Tvutt sitt siste, mellomlange innlegg på 139 ord. Personlig sjekket jeg forumet hver gang jeg var innom ingame. Dvs. at å lese det som er skrevet på forumet (1 min), og skrive ett innlegg på 139 ord (1 min)... Er ikke lange tiden det tar.

Med mindre du leser 90 ord i minuttet.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Fikk ikke den prøven i 8.klasse. Og hvis du ikke hviste det så går jeg i 9.klasse atm.
 

DeletedUser

Guest
Unnskyld meg, kan dere slutte med spam? jeg forsøker å krangle litt med dg44 :p
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
aktivitet in game Robert.. men du klarer vel ikke å forstå forskjellen på ig og på forum ? Jeg sitter her å flirer hver gang du skal prøve å få det til å virke som jeg sier imot meg selv. Jeg er aktiv IG, jeg må faktisk skrive det mange ganger så du faktisk får med deg det :) Ikke min skyld at du har slutta for så å bare lage ugreier på forum. Jeeeeeeeez...

Bare jeg som lo som rumpeballene rista? Så random, akkurat som at det ble dratt ut av en elefant som kom dalende ned fra de rosa skyene dg44 tydeligvis har omsvermende rundt hodet sitt. Robert lager ikke noe ugreier på forumet, det er bare du som har en total mangel på selvrespekt, logisk sans, og evnen til å diskutere. At du ikke ser dette selv er for meg, og sikkert mange andre her, helt ufattelig....underholdende! (party)

Må bare gjenta det enda en gang...

Jeg er veldig aktiv IG og ikke så veldig aktiv på forum, der har du forskjellen.. Så egentlig er det vel bare du som fantaserer i vei å skal tro at det er ment annerledes enn det er... Wake up Robert.. Wake up...

Hvordan kan du fortelle hva Robert gjør? Du prøvde samme teknikk mot meg, men jeg tror ikke utfallet var noe annet enn at du dreit deg lodrett ut. Hadde du skjult hersketeknikk argumentene litt bedre, så kan det hende at ungene her på forumet kanskje hadde trodd på deg. Dessverre er ikke det tilfellet.

dg44 skrev:
ser det er ekspertisen som prater? jeg har opp mange mange faner jeg men jeg skal si deg at forumet som regel ikke er en av dem

Hva man benytter fanene til må da man selv få bestemme, ikke sant? (både til Robert og dg44). Selv så har jeg èn ting jeg prioriterer over både forum og tribalwars, men i frykt for og bli bannet så vil jeg ikke si hva det er.

Rober skrev:
Unnskyld meg, kan dere slutte med spam? jeg forsøker å krangle litt med dg44 :p

Du vet hva den addonen for rogues sier når det er fullt med combopoints... "Finnish him". Håper at det kan vinkles til litt andre tema'er enn hvor dum dg44 er, for hvor han ligger (på en skala fra 0-10) er vel muligens åpenbart når man ser besvarelsene hans.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det er ikke jeg som vrir og vrenger på ting. Jeg kunne gjerne ha gjort det samme som dere... altså å komme med fornærmelser som dere prøver å skjule... Redd for å bli bannet?

Hva var randomt med det innlegget Kenn? Robert prøvde å få det til å høres ut som min gode aktivitet var på forum, når den var in game :) så hvordan du finner det randomt er et stort mysterium?

Jeg kan jo nesten ikke skriv noe da dere klarer på magisk vis å trylle om ordene mine til noe helt annet :)

Hvordan jeg kan fortelle hva Robert gjør??? Jo, jeg ser da godt at han prøver å vri om på ting til det negative noe jeg er lei av, 5 åringer driver på med slikt tull.. om dere ikke har bedre ting å finne på en dette så kan dere egentlig bare ha dere vekk fra forum.

Jeg må si jeg er møkklei av folk som tydligvis ikke har et fnugg av selvtillit og bruker et forum på et spill til å prøve å skaffe det..
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp