TW-Champion v14

Status
Stengt for ytterligere svar.

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Rask besvarelse til dg44;

[video=youtube;0MRmxfLuNto]http://www.youtube.com/watch?v=0MRmxfLuNto[/video]
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
oii gikk du tom for kloke ord? nei vent.. det var aldri noen kloke ord...

Jeg var helt sikker på at du kom til å svare på en eller annen måte men var fint med en bekreftelse på at du ikke har noe å komme tilbake med..

dg out
 

DeletedUser

Guest
oii gikk du tom for kloke ord? nei vent.. det var aldri noen kloke ord...

Haha, kunne sverga at det der er i forordet i din selvbiografi.
Men seriøst, det er da ganske så mange ord i den videosnutten, synes faktisk beskrivelsen han karen ramser opp, passer utmerket på en figur som degselv. Spesielt da du ikke evner å svare på noe så enkelt som direkte spørsmål engang, men heller forsøker å ro deg unna med en "ja, men du gjør..."-manøver.


Nå, din teaser.. Ikke kom med løfter du ikke klarer å holde nå :)
 

DeletedUser

Guest
4. Real Steel vs luapix
de som mener Real Steel er bedre enn Benjamin mener jeg ikke har peiling på tribalwars

Gjerne begrunn din påstand/mening.
Jeg mener du treffer 4-5 skiver til siden, men kanskje jeg bare misforstår deg?
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
1.Torquemada vs OriginalOne

Tom ER den beste spilleren på V14. No doubt. Spiller solo, rank 1 poeng og rank 1 OD, samt at han er med i den beste stammen.

Vil bare påpeke her at Torquemada ikke er på rank 1 OD. Kun ODA :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Gjerne begrunn din påstand/mening.
Jeg mener du treffer 4-5 skiver til siden, men kanskje jeg bare misforstår deg?

hvorfor? Jo fordi benjamin er en mer komplett spiller... Real Steel har nesten blitt nedadlet 2 ganger uten mye motstand.. helt til trykket vårt stoppet opp.. Så tydligvis er han ikke veldig god deffansivt.. har heller ikke sett mye til han offansivt.. Luapix derimot er v14 desidert beste deffansive spiller mulig RaM77 (dualen) måler seg mot dette.. Luapix er også veldig farlig offansivt.. Synes han har klart seg veldig godt gjennom alle bølgene av incs som har kommet mot han.. Tror nok det er flere som deler den tanken på v14..

Det var kort og godt fra meg Robert :)

PS: Les intervjuet med Torquemada :)
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Luapix derimot er v14 desidert beste deffansive spiller mulig RaM77 (dualen) måler seg mot dette.. Luapix er også veldig farlig offansivt.. Synes han har klart seg veldig godt gjennom alle bølgene av incs som har kommet mot han.. Tror nok det er flere som deler den tanken på v14..

Vil si meg ganske uenig her. Jeg er langt ifra v14's beste deffansive spiller! Muligens ikke på topp 10 heller. Jeg er nok en av de på v14 som har opplevd mest press siden starten, og har med det fått meg en grei sum med ODD og drepte adelsmenn. Det betyr likevell ikke at jeg er noe god, for jeg er sikker på at de beste deffansive spillerne enda ikke har fått det veldig store presset mot seg :)

Jeg er på 4. plass over flest adlede byer i krigen mot MyTH, og det er bare en spiller som er foran meg på flest tapte byer (tvutt).
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Skrivetest, selv skriver jeg kun med to fingre - pekefingrene brukes til bokstaver og tall, venstre tommelfinger brukes til mellomrom og venstre ringfinger brukes til shift. Har alltid ønsket at jeg kunne klare å skrive med alle fingrene...
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
kan bare ikke la være å kommentere dette... hadde jeg vært solo hadde du stemt på en annen pga at du ikke liker meg? det skal gå på prestasjoner. ikke tidligere hendelser deriblant v1 der du så lite til meg... eller at du hater folk :p Da ødelegger du poenget med champions...

Så du mener at jeg ikke skal legge ved min subjektive begrunnelse for mine valg fordi du ikke liker svaret? Jeg stemmer på de som fortjener poenget, dg44. At du er et enormt minus for egen konto er nok så, men de andre eierene har gjort seg fortjent til å gå videre i denne konkurransen. Når jeg legger ved en stemme, så ser jeg på flere faktorer enn bare ferdigheter. Den komplette championen må kunne håndtere de fleste situasjoner han blir stilt i, både vanskelige situasjoner på kart og hvordan han er mot andre i sin egen stamme/utad.

Jeg hater ingen, dg44, jeg sier ting som det er. Man høster som man sår.

dg44
oii gikk du tom for kloke ord? nei vent.. det var aldri noen kloke ord...

Nei, jeg gikk ikke tom for ord. Videoen inneholder mange fine verbale kommentarer som stemmer med hva du har skrevet på forumet de siste dagene. At du ikke hverken ser eller skjønner dette selv setter bare en glans på underholdningen for både meg selv, og sikkert mange andre forumbrukere.

Jeg var helt sikker på at du kom til å svare på en eller annen måte men var fint med en bekreftelse på at du ikke har noe å komme tilbake med..

Som jeg alt har besvart, så passet videoen mye bedre. Om du ikke kan engelsk, så går det helt fint. Ingen klandrer deg!

dg out

Jeg såg et nytt håp på forumet, dessverre varte det ikke lenge (giggle)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Kenneth tydligvis så stemmer du ut ifra om du hater meg eller ikke.. Jeg har flere ting på v14 å vise til.. klarte å redde fini fra total ødeleggelse bygde opp kontoen til 200 k før jeg merget med bongosteen.. Da jeg merget begynte jeg å farme noe sykt.. men har blitt mindre aktiv der den siste uka pga irl... så alt i alt har jeg vært veldig aktiv og prøvd å bygge opp en totalvraket konto og en ny start på bongo. Har du reddet en konto på v14 Kenneth? nei.. Så vennligst spar meg for at det ikke er fordi du ikke liker meg.. det var akkurat det du skrev på champions tråden.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Stian, der må jeg si meg uenig. Kenneth har vært delaktig i å redde flere kontoer opp i gjennom v14...
Han har også sluttet etter å ha ligget på topp 20, for deretter å startet opp igjen senere på Hakkespetten, og er nå på topp 20 igjen.

Så han har helt klart gjort seg verdig respekt her på v14 også.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Kenneth tydligvis så stemmer du ut ifra om du hater meg eller ikke.. Jeg har flere ting på v14 å vise til.. klarte å redde fini fra total ødeleggelse bygde opp kontoen til 200 k før jeg merget med bongosteen.. Da jeg merget begynte jeg å farme noe sykt.. men har blitt mindre aktiv der den siste uka pga irl... så alt i alt har jeg vært veldig aktiv og prøvd å bygge opp en totalvraket konto og en ny start på bongo. Har du reddet en konto på v14 Kenneth? nei.. Så vennligst spar meg for at det ikke er fordi du ikke liker meg.. det var akkurat det du skrev på champions tråden.

Fini er borte nå, så da kan man jo lure på hva du sitter igjen med denne "heroiske" jobben du la ned. I mine øyner så var det lite du fikk ut av det. Mitt fokus når jeg er KV hos andre, er at både konto OG personer bak skal overleve det. Jo flere personer som holder liv, til mer sjangs er det for en seier på V14.


Jeg liker ikke og skryte, men kan godt ramse opp en del ting jeg har gjort tidligere på V14, og hva jeg nå gjør.

* Opprette MyTH, samle stort sett hele core'n av spillere.
* Holde meg innen topp 20, topp 10 og topp 5 store deler av gamet som solospiller i startup fasen.
* Rimme ledelsen til en stamme i nord som hadde enormt potensial (Nicehunter sin stamme).
* Arbeide for stammen, både på hertug-planet og som en vanlig spiller.

Jeg sluttet etter Magnus tok over kontoen. Kontoen jeg var på gikk under navnet Guttakrutt. Senere, mer bestemt 1-2 uker, så startet jeg opp Hakkespetten. Det var en søndag, og jeg hadde tidenes hangover. Låg der og tenkte "Jaja, hvorfor ikke", så starta jeg opp Hakkespetten der fokuset var "kosespilling". Etterhvert utviklet det seg til noe mer, da jeg har en merkelig tedens til å vokse mye raskere enn de rundt meg (nerd). Og vips, så var jeg på topp 20 igjen.. Kan gjerne ramse opp flere punkter i etterkant av det;

* Bli med i Baron, der vi sørget for å sikre områdene rundt meg og den gang Jazcan.
* Bli med i MyTH.
* Ta aktiv kontovakt for store deler av fronten mens den var under angrep
* Stoppe ekstremt mange adelstog og redde kontoer fra rimme-døden
* Ta på et verv i stammen
* Bake delicious pizza'er for medlemmene våre.

Så igjen, bortsett fra at jeg har reddet x antall kontoer, samlet og opprettet det som nå er den ledende stammen på V14, og nådd en ganske bra poengsum på kort tid, som du tilfeldigvis glemte og nevne, så fordømmer du hva jeg har gjort uten at du gir det så mye som en tanke? Dg44, jeg hater deg ikke, men du eier ikke logisk sans eller evnen til å diskutere. Jeg liker ikke at andre skal herje rundt på forumet med tullball som ikke stemmer, det er jo derfor jeg argumenterer imot og er uenig.

Nå ble det veldig mye "Jeg, meg og Kenneth" her. Årsaken til at jeg legger ned så mye arbeid i stammen MyTH, er på grunn av medlemmene. De er helt fantastiske, rett og slett. Det er en ære å spille med de, uansett ferdighetsnivå, poengsum og meninger rundt sterk/mild/svak kaffe. De er årsaken til hvorfor jeg legger ned så mye arbeid, og jeg vet at med de spillerene vi har, så vil vi vinne V14.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
hva jeg sitter igjen med etter at fini er borte :) ? føler jeg har gjort en god innsats for å beholde kontoen.. Kontoen er borte pga en merg.. åja? Baron... var ikke det den stammen som ble rævkjørt av Benja, alene xP ?

Jeg er selv fornøyd med innsatsen jeg har lagt ned på v14.. og det har jeg hørt fra mange andre også at den innsatsen har vært knall. Så jeg overser deg, som skal prøve å virke overlegen.. regner med siden du sa front så tror jeg du satt for real steel :p en konto som gikk rett vest 2 ganger, før vi slutta angrepene :p men som sakte med sikkert bygger seg opp med nye gråbyer
 

DeletedUser

Guest
hva jeg sitter igjen med etter at fini er borte :) ? føler jeg har gjort en god innsats for å beholde kontoen.. Kontoen er borte pga en merg.. åja? Baron... var ikke det den stammen som ble rævkjørt av Benja, alene xP ?

Jeg er selv fornøyd med innsatsen jeg har lagt ned på v14.. og det har jeg hørt fra mange andre også at den innsatsen har vært knall. Så jeg overser deg, som skal prøve å virke overlegen.. regner med siden du sa front så tror jeg du satt for real steel :p en konto som gikk rett vest 2 ganger, før vi slutta angrepene :p men som sakte med sikkert bygger seg opp med nye gråbyer

Haha, du får meg til å smile du, Stian :)
Det som er en bagatell når det skjer med deg, er en stor ting når det med store likehetstrekk skjer med andre.
La oss leke litt.. Ved å lese det innlegget ditt som er quotet her igjen, ser du hva jeg sikter til?

En annen ting, Real Steel.. Rett vest 2 ganger. Men fortsatt lever kontoen, som alltid har vært den kontoen som lå verst til ift -T-H-.
Kontoen har faktisk aldri hatt mer poeng før, enn den har nå. Men likevel har den gått rett vest, TO ganger. Logisk?

Jeg stiller to spm over her, her kommer et 3. til dere andre:
Vil Stian svare meg på noen av dem, eller vil han bemerke en tulleting og vase det unna med et ":p-smilefjes" til slutt?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
ja.. dessverre så stoppet vi i TH opp med aksjonen mot Real Steel noe som gjorde til at han fikk vokse på barbarer.. jeg var svært lite imponert over innsatsen hans for å stoppe angrepene våre.. som var en av grunnene til at jeg stemte på luapix i champions ;)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
hva jeg sitter igjen med etter at fini er borte :) ? føler jeg har gjort en god innsats for å beholde kontoen.. Kontoen er borte pga en merg.. åja? Baron... var ikke det den stammen som ble rævkjørt av Benja, alene xP ?

Som jeg poengterte ovenfor, så er jeg uenig der, da kontoen er borte pdd. Job half way done. Som Knoxy'en nevnte, så tror jeg ikke 1-2 spillere representerer en hel stamme. Nok en gang så ser vi at du vrir og tvister på hva som egentlig er realiteten. Du ser vel selv hvor lite troverdig du gjør det, både de utspillene du har nå og de i fremtiden? Det er rett og slett tragisk å lese, dg. Voks opp.

Jeg er selv fornøyd med innsatsen jeg har lagt ned på v14.. og det har jeg hørt fra mange andre også at den innsatsen har vært knall. Så jeg overser deg, som skal prøve å virke overlegen.. regner med siden du sa front så tror jeg du satt for real steel :p en konto som gikk rett vest 2 ganger, før vi slutta angrepene :p men som sakte med sikkert bygger seg opp med nye gråbyer

Jeg søker ikke akkurat overlegenhet, det var da du som inviterte til en dans når du sa du hadde utgjort mer enn meg på V14, noe du ut fra mine øyner er langt i fra. Ja, jeg har vært innom Real Steel, men i ulike tidsrom når kontohaveren selv ikke hadde muligheten. Vil si meg alt annet enn imponert over angrepene som kom inn, da det var relativt lett og spotte. Det jeg gjorde på RS var å forflytte tropper, tagge og sørge for at ingenting gikk tapt.


dg44 skrev:
dg44
ja.. dessverre så stoppet vi i TH opp med aksjonen mot Real Steel noe som gjorde til at han fikk vokse på barbarer.. jeg var svært lite imponert over innsatsen hans for å stoppe angrepene våre.. som var en av grunnene til at jeg stemte på luapix i champions

Vel, han tapte nok noen få byer som du sier, men hvilken effekt hadde det? RS har ikke hatt mer poeng enn nå, og spillerene der gløder mer enn hva de gjorde tidligere. Ikke akkurat imponerendes når -T-H- ikke hadde mer utholdenhet til å opprettholde et mer langvarig press enn det der. Fint at du stemmer på det du liker, det er gydd (happy).
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Fini hadde enda vært der men jeg fikk først 1 tilbud om merg.. deretter et annet.. Jeg skal si deg noe jeg... det satt 2-3 stk på Fini og alle forsvant i sommerferien.. samme dag som jeg kom hjem fra hytta så tok jeg over kontoen.. da hadde halvparten av incsa kommet... Da jeg logget inn så jeg at all troppene sto i 2 byer... så nesten ut som sabotasje for min del.. Så jeg tok egentlig over en konto som var dødsdømt. Hindret full nedadling og bygget den opp igjen.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Stian, den historien er ikke unik for Fini, selv om det virker som at du tror det.
Det er kontoer som har opplevd omtrent det samme på vår ende.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp