Benja spillte ikke v12 som jeg vet så dermed å sammenligne 2 forskjellige verdner er så si umulig
Da kan jeg vel ikke si annet enn at Benja har langt fra imponert så mye som dere skal ha det til, og noen dominasjon har det aldri vært...
Dersom det er noen som har "dominert" på v14 er det meg, men jeg føler ikke at jeg har gjort det heller. Så det er bare en latterlig beskrivelse av en over gjennomsnittlig konto på v14.
Bongo har møtt så og si ingen motstand i hverken adling (angrep), eller i å bli angrepet (forsvar), dette har jeg gjort, og jeg har ODen til å vise det. Bongo har heller ikke imponert med en klar ledelse siden en liten periode der han lå 300k over andreplassen, men til og med dette er ingen gigantisk ledelse.
Så hva du skryter av, må jo være noe han har gjort som leder, og har bidratt med i stammen innad, og
det kan jeg respektere. Men når det balles på med alle mulige påstander som ikke henger sammen med noe som helst, og man snakker om en situasjon der to spillere stiller likt, og man ikke kan dra frem faktabaserte påstander der man viser til hva vedkommende har bevist at de kan gjøre på tidligere verdener, blir for meg ganske søkt.
Skal man kun legge v14 til grunne, har man ikke vurderingsgrunnlag for Robert, da han så og si ikke har spilt siden startfasen.