TW-Champion v14

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Det er jo en relevant sammenligning, siden jeg spilte hovedsaklig solo på v12. Og det var en hypotetisk kamp mellom meg og Benja, tidligere spillere på v14.

Men det var bare en uskyldig hypotetisk tvekamp, ikke noe poeng å skape gigadiskusjon av dette ;)
 

DeletedUser

Guest
helt enig Slumpi :) Jeg kan vel nevne en 2-3 navn som ba meg ikke blande inn v1.. Da kan vel jeg si det samme.. Dette er v14 ikke v12.. Benja spillte ikke v12 som jeg vet så dermed å sammenligne 2 forskjellige verdner er så si umulig :)
Vi sammenligner Robert med Benja, derfor må andre verdener dras inn. Robert spilte så vidt på v14.
dg44, leser du alt på forumet, eller leser du det du vil lese, og svarer deretter?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
dg44, leser du alt på forumet, eller leser du det du vil lese, og svarer deretter?

om jeg leser det? ja jeg gjør faktisk det.. hvorfor jeg velger å bruke den som argument? vel jeg fikk jo det samme argumentet mot meg Contra ^^ Så du kan jo kanskje tenke deg fram til hvorfor jeg brukte å skille verden argumentet i denne sammenhengen :p men virker så snart til at jeg sier noe som evt noen ikke liker at jeg mener at Benja har gjort det bedre enn Tvutt på v14. Så begynner man å dra inn v12 osv.. Robert har faktisk ikke sagt noe ^^ kanskje han forstår at så mye styr burde ikke oppstå av ens mening? noe å tenke på det Contra.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Benja spillte ikke v12 som jeg vet så dermed å sammenligne 2 forskjellige verdner er så si umulig :)

Da kan jeg vel ikke si annet enn at Benja har langt fra imponert så mye som dere skal ha det til, og noen dominasjon har det aldri vært...

Dersom det er noen som har "dominert" på v14 er det meg, men jeg føler ikke at jeg har gjort det heller. Så det er bare en latterlig beskrivelse av en over gjennomsnittlig konto på v14.

Bongo har møtt så og si ingen motstand i hverken adling (angrep), eller i å bli angrepet (forsvar), dette har jeg gjort, og jeg har ODen til å vise det. Bongo har heller ikke imponert med en klar ledelse siden en liten periode der han lå 300k over andreplassen, men til og med dette er ingen gigantisk ledelse.

Så hva du skryter av, må jo være noe han har gjort som leder, og har bidratt med i stammen innad, og det kan jeg respektere. Men når det balles på med alle mulige påstander som ikke henger sammen med noe som helst, og man snakker om en situasjon der to spillere stiller likt, og man ikke kan dra frem faktabaserte påstander der man viser til hva vedkommende har bevist at de kan gjøre på tidligere verdener, blir for meg ganske søkt.

Skal man kun legge v14 til grunne, har man ikke vurderingsgrunnlag for Robert, da han så og si ikke har spilt siden startfasen.
 
Sist redigert:

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Jeg tør å påstå at om benja ikke hadde tatt pause, hadde ikke du torq hatt en så stor ledelse over 2 plassen, men det kan vel ingen bekrefte, ettersom benja ikke er på nå.

300k ledelse er jo stort, men det spørs hvor langt det er kommet. Jeg ville sagt at en spiller dominerer når han har 400k, mens 2. plassen har 100k. (men sånn var det da ikke her)
 

DeletedUser

Guest
Nå var det en duell mellom spillere, ikke kontoer. Så at tidligere prestasjoner blir tatt med i beregninga er vel ganske naturlig.
Om noe ikke er 100% relevant, blir det vel selve duellen, ikke argumentene.

Personlig har jeg vel logga inn 5 ganger siden månedskifte juli/august, da lå Tvutt på en fin 3-4 plass. Dog har vel Benja gjort det totalt sett skarpere enn meg her på v14, rett skal være rett.
Men fra å ligge i knestående med 3 byer uten akademi, til å bygge kontoen til rank 3, er vel ikke dårlig det heller? ;)
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
(Kjeft, Henrik, min første adling teller IKKE! :p)
Jeg som var klar til å kommentere mens jeg leste innlegget... :-(
Må få spørre, hvem var den ledelsen på 300k over? Om det var meg kan det sies at jeg spilte solo og hadde mellom 50 og 65 AM tilgjengelig konstant (fra jeg hadde 20 byer eller noe til jeg ga meg, har forsåvidt fortsatt det) - ikke på et eneste tidspunkt var det mindre. Da sier det seg selv at forskjellen blir stor, regnet meg frem til at jeg ved mange faser i spillet kunne tatt 1. plassen ved å adle gjennomsnittlige gråbyer (men hadde neppe holdt den lenge). Selvfølgelig kan det da sies at resten av verdenen heller ikke gjorde noe om de da lå bak meg, men hadde jeg vært hakk i hæl med Bongo hadde ikke "300k foran" blitt brukt - selv om det fra 1. og 2. plass var 300k eller mer ned til 3.

Mulig det ikke var jeg som var nr 2, tror faktisk ikke det.. :)

(Skriver fra mobil :-( )
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg vil salutere den strålende jobben Henrik har gjort med research og utføring av denne TW-champion. DU reddet hele greia etter en halvhjerta start.

WELL DONE!
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Jeg vil salutere den strålende jobben Henrik har gjort med research og utføring av denne TW-champion. DU reddet hele greia etter en halvhjerta start.

WELL DONE!

Takk skal du ha, tenkte det var greit å ha det oversiktlig så det er enkelt å se tilbake... Tok jaggu lang tid også. Planen var å skrive en del om begge finalistene, men tror ikke det var nødvendig. Hadde nok ikke tilført noe de andre ikke vet.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Lovet Heine å vente til han var tilbake igjen, så det er i grunn det samme for meg. Selv om Kenneth er en meget dyktig spiller var det strengt talt ingen overraskelse at Tom vant, dersom en ser på statistikken på V14. Logget inn og så litt på rangeringslisten, og må si det var en del overraskelser særlig innen topp 40 - i forhold til sist jeg sjekket.
 

DeletedUser

Guest
er det ingen mulighet for og leie en speed runde på masters eller noe? Hvor tom og kenneth har en liten speed battle på 3-4 timer? så streames det og vi kan se på?:D hadde vært sykt
 

DeletedUser

Guest
hadde vært syke om dere hadde en eller annen form for kort kamp iallefall.
 

DeletedUser

Guest
Jeg liker ideen om en speed-fight mellom disse to, men det blir jo nesten som å sette 2 av de beste langdistanseløperne imot hverandre i en 100meter..
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Selv om jeg har blitt rank 1 på de eneste to speedene jeg har spilt, SCW 2009, tror jeg nok jeg hadde tapt mot Kenneth.

Han er kul.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp