TW-Champion v14

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Robert du ble jo nesten total vraka av TSM i starten av v14 :p


Nøkkelordet er nesten.
Og årsaken er at jeg aldri har vært noe stor fan av farming, og derfor har mine tydelige svakheter i oppstartsfasen pga det faktum. Samt at de fleste småtrollene som farmer døgnet rundt med 3-4 stk på kontoen, naturligvis har flere tropper enn meg. Men likevel, hvem overlevde? Ser du Mr Millionaire i sentrum av v14, eller ser du Tvutt?
Det verste er at du trodde det der var å rakke ned på meg.
Enda en fin selvmotsigelse btw, bemerke at vi tror vi vet mye om deg, mens du selv gir deg evnen å vite hvorfor Kenneth har utført sine handlinger. *golfclap* #notreallyimpressed
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
- Aner ikke hvem som spiller på lemmy, men har ikke imponert meg nevneverdig så langt. Hakkespetten derimot vet jeg litt om, og vet at de kan prestere om de vil.

de? Jeg er alene :).
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Nøkkelordet er nesten.
Og årsaken er at jeg aldri har vært noe stor fan av farming, og derfor har mine tydelige svakheter i oppstartsfasen pga det faktum. Samt at de fleste småtrollene som farmer døgnet rundt med 3-4 stk på kontoen, naturligvis har flere tropper enn meg. Men likevel, hvem overlevde? Ser du Mr Millionaire i sentrum av v14, eller ser du Tvutt?
Det verste er at du trodde det der var å rakke ned på meg.
Enda en fin selvmotsigelse btw, bemerke at vi tror vi vet mye om deg, mens du selv gir deg evnen å vite hvorfor Kenneth har utført sine handlinger. *golfclap* #notreallyimpressed

sant nok så er ikke Milionaire der:) men nå er vi tilbake på hvem ville vunnet 1 v 1. jo altså Millionaire :p Så man får aldri en fair 1 v 1 konkuranse på tw sånn er det bare. så da kan man heller ikke kalkulere hvem som er best i 1 v 1:p
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
sant nok så er ikke Milionaire der:) men nå er vi tilbake på hvem ville vunnet 1 v 1. jo altså Millionaire :p Så man får aldri en fair 1 v 1 konkuranse på tw sånn er det bare. så da kan man heller ikke kalkulere hvem som er best i 1 v 1:p

Da blir det vel ikke helt nødvendig for deg å påstå hvem som vinner en 1v1 heller da, ettersom du nettopp sier at en aldri får en fair konkurranse likevel?

Nå er ikke Millionaire her heller, så dette blir bare et spørsmål om hvis han hadde eksistert. Jeg mistrives veldig å spekulere i "hvis", ettersom det kan ha alle mulige utslag, og at det faktisk er totalt urelevant å diskutere da vi heller ikek får opplevd en 1v1 :)
 

DeletedUser

Guest
sant nok så er ikke Milionaire der:) men nå er vi tilbake på hvem ville vunnet 1 v 1. jo altså Millionaire :p Så man får aldri en fair 1 v 1 konkuranse på tw sånn er det bare. så da kan man heller ikke kalkulere hvem som er best i 1 v 1:p

Hver gang du benytter fingrene dine til å beskrive ting, så blir Logikk, Sannsynlighet, Realisme og Selvinnsikt virkelig lei seg over å bli totalt oversett.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
hallo? orginale birken, Kenneth... ikke de 2-3 andre som var etter han xP du må jo faktisk prøve å lese :p

hvor har jeg ikke sagt grunnen ? tror du faktisk må lese stemminga mi jeg.. Men at du skal lage noe greier ut av alt kan jo tyde på at du ikke har noe bedre å finne på, noe som i grunnen er synd

Hei, ja.

Hvem bryr seg om hvor orginal han er når han ikke holdt ut? Jeg leser helt fint, og jeg står fremdeles på det samme, at Birken ikke var eller er noen god spiller.

Jeg har masse rart jeg kan ta meg til, en av de er b.la og påpeke hvor dum du er :). Tar direkte quote fra Robert, da han fremstiller det på en fin måte, uten at det burde fornærme deg og dine ferdigheter innen PnP.

Hver gang du benytter fingrene dine til å beskrive ting, så blir Logikk, Sannsynlighet, Realisme og Selvinnsikt virkelig lei seg over å bli totalt oversett.
 

Lambnut

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Syns ærlig at dere skal la dette ligge, blir deprimerende å se på i lengden. Og at det har bygd seg opp til ett nivå der eg tror nye folk som joiner forumet blir bare lite imponert og lar det ligge med det isteden for å joine...
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Syns ærlig at dere skal la dette ligge, blir deprimerende å se på i lengden. Og at det har bygd seg opp til ett nivå der eg tror nye folk som joiner forumet blir bare lite imponert og lar det ligge med det isteden for å joine...
Hvorfor tror du det? Jeg tror flertallet er glade for at det er diskusjon og et stemning fremfor at det er helt rolig. Hadde jeg vært ny hadde jeg aldri i verden fått noe godt inntrykk av et forum der alle "gjør som de skal". Det er nettopp det som er poenget med forumet, diskusjon - et felles sted der folk kan få ut meningene sine.
 

DeletedUser

Guest
Føler det som en (nett)samfunnsplikt å rette på tåpelighetene til dg44. Hans notoriske oppførsel skremmer nok flere unna.
Som nevnt før, så var jeg under fakenick for å se hvordan det var å spille som ukjent.
Hvorpå dg44 bare lo av at jeg kunne tro at jeg var noe særlig, da uten å engang vite hvem jeg var. Om jeg da var helt ny, er det slik oppførsel man ønsker at nye skal bli møtt med?

Nei, han må nok gå dypt inni seg og endre sin adferd for at jeg skal la ham være 100% i fred. (Dog har han vært veldig flink i det siste, sannsynligvis fordi han ikke har skrevet noe.. Kan være en sammenheng! Anyways.. keep up the good work, dg44.)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jeg har ikke skrevet mye i det siste nei.. Kanskje du kan tenke deg til hvorfor? Jo altså det er fordi jeg rett og slett har mye bedre ting å gjøre enn å diskutere dagen lang med deg og Kenn.. Men i og med at du fortsatt skriver Robert, så har du vel ikke bedre ting å finne på... Noe jeg synes er veldig synd..
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Bla bla bla... Robert kosespiller, derfor styrer han på forum som er faktisk ganske artig når visse personer holder på som små unger. Selv syns jeg du burde ignorert det han skrev Stian siden du her sier han ikkeh ar bedre å gjøre, det har heller ikke du siden du svarte han.

Samt legg diskusjonen på hyllen og la den bli der!
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
uhm... forskjell å være på forum i 20 min daglig og være på i 3 timer daglig :) ? Så det går nok på tid kjære Olve og ikke på om jeg gidder å legge inn en kommentar eller ei :)
 

DeletedUser

Guest
Haha, morsomt at han som for ikke lenge siden roste segselv høyt for sin aktivitet, nå rakker ned på andre for deres aktivitet.
Er nok ikke overraska dog, siden det ikke akkurat er første gangen han går imot sine egne ord.
Jeg gjentar:
Hver gang du benytter fingrene dine til å beskrive ting, så blir Logikk, Sannsynlighet, Realisme og Selvinnsikt virkelig lei seg over å bli totalt oversett.

Keep it up, så vil nok det siste snev av din troverdighet fordufte også.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
aktivitet in game Robert.. men du klarer vel ikke å forstå forskjellen på ig og på forum ? Jeg sitter her å flirer hver gang du skal prøve å få det til å virke som jeg sier imot meg selv. Jeg er aktiv IG, jeg må faktisk skrive det mange ganger så du faktisk får med deg det :) Ikke min skyld at du har slutta for så å bare lage ugreier på forum. Jeeeeeeeez...

Må bare gjenta det enda en gang...

Jeg er veldig aktiv IG og ikke så veldig aktiv på forum, der har du forskjellen.. Så egentlig er det vel bare du som fantaserer i vei å skal tro at det er ment annerledes enn det er... Wake up Robert.. Wake up...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp