Tw Champion v18 Finale

babaganoosh

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Krokanrull vs Three are legend

Roger er beast. I mine øyne så har han alt som skal til for å bli den komplette TW spiller.
1. Tekniske ferdigheter
2. Seig
3. Stammespiller, både mtp. ledelse og kver/støtte.

114t fravær? Roger nailer jo den lett (giggle) Ellers har jeg stor respekt for Henrik.
 

DeletedUser

Guest
Krokanrull vs Three are legend

Kommer vel ikke som noe sjokk at min stemme går til Roger. Støtter babaganoosh i sin analyse. Roger er komplett!

/Mallory
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Krokanrull Vs Three are legend

Siden Roger innehar all aktiviteten på kontoen alene, så tror jeg han er en bedre spiller på enkeltmannshånd
 

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Krokanrull Vs Three are legend

Roger har og gir mer, selv om TAL er tre som også er veldig dyktige spillere.

Go Roger (clapping)
 

mcclane654

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Krokanrull Vs Three are legend

Nå har ikke jeg vært noe særlig aktiv i det siste. så det at roger gjør det så bra nå har jeg ikke peiling på. Stemmer ut i fra tiden jeg har vært aktiv. Derfor en klar seier til TAL :awesome:
 
Sist redigert:

julebrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Krokanrull Vs Three are legend

To kontoer, som begge fortjener en plass i finalen. Stemmen min går til Roger, fordi han som solospiller opprettholder en utrolig aktivitet, og gjør en knallbra jobb innad OIM. Og han har også masser av skillz!
 

DeletedUser

Guest
Jeg fikk streng beskjed om å stikke innom for å stemme. Siden jeg egentlig ikke har peiling på V18 så vil jeg stemme på magic dude! Men han er kanskje ikke en kandidat, og siden jeg bare veit hvem Roger er, så får han min stemme. Go Roger, go!

Krokanrull Vs Three are legend

P.S. ODA-scorene på denne verdenen virker litt puslete.
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Krokanrull Vs Three are legend

Krokanrull er jo bare vanvittig godt. Roger er jammen ikke værst han heller, og absolutt min favoritt her :) I denne sammenheng spesielt bra fordi han er bare en, og som de sier på Rema; "det enkleste er oftest det beste" :)
 

THEnigga

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
33
Krokanrull Vs Three are legend
Axelz som er hovedeier har stått og jobbet med kontoen siden dag 1, du kan si hva du vil om skillsene til Roger osv. men Axelz har vist at han er mye seigere
 

DeletedUser

Guest
Krokanrull vs Three are legend

Lex, Kristian og Henrik er god, ja, men jeg er overbevist om at de ikke hadde klart å spille mot Roger i det tempoet han spiller når han spiller seriøst. Det hadde blitt en langvarig kamp, men Lex, Kristian og Henrik hadde nok tapt til slutt.
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
^

Fan boy..

Krokanrull Vs Three are legend

To verdige finalister. :)
Har hørt mye positivt om deg Roger, men skal være vanskelig alene og slå 3al.

3al har tre gode spillere på en og samme konto som er godt samkjørte og er en viktig bidragsressurs til stammen. De tar også på seg en haugevis med kv'er og gir seg aldri. Kan si hva du vil om hovedeieren Axels. En seig snik som gir 100 % :)
 
Topp