Tw Champion v18 Finale

DeletedUser

Guest
Krokanrull Vs Three are legend

Med tanke på hvordan Krokanrull har kommet tilbake etter hardt vær fra ODA så går denne til Roger.
 

ibm95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Krokanrull Vs Three are legend

Ingenting slår Axelz/Kristian og Henrik.
 

she wolf

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Krokanrull Vs Three are Legend

Måten Lex-folka sto imot fullt kjør fra Nice.. var bare overbevisende. Det er ingen tvil; Three Are Legend, er de mest svette karene jeg har møtt (med unntak kanskje Pål). :*

Selv om de ikke klarer å passe andre folks konto, gir de alt, og da mener jeg alt (115 timer skole-fravær) for å holde egen konto over vann. Noe de klarer med glans spør du meg. Tommel opp karer!

Så må jeg adde at da jeg spillte mot Roger, virket han lite overbevisende. Jeg sleit langt mere mot Pål :/
 
Sist redigert:

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Krokanrull Vs Three are legend
Jeg er ikke sikker på om det kun er roger som er på Krokanrull eller ikke, men dersom det er kun han som er der vil ikke han ha en sjanse mot TAL som ikke bare består av EN super god kar, men tre. Begge disse brukerne er fortjent i finalen. Begge har tatt masse fiende byer og nuket masse. Men TAL er overlegen og har en enorm ODA.

-
Elias
 

DeletedUser

Guest
Krokanrull vs Three are legend

Three Are Legend har gjort det bra på V18 med en svært god aktivitet, men samtidig kommer jo det som en selvfølge når du har 3 spillere på kontoen. Roger har nok helt klart ferdigheter som overgår alle på TAL sine og det er derfor stemmen min går til Krokanrull.
 

DeletedUser

Guest
Krokanrull Vs Three are legend

To verdige finalekandidater, og en kamp som absolutt kunne ha bikket begge veier. Roger har virkelig funnet motivasjonen igjen, og da er han en "one man army" (bokstavlig talt). Har en enorm aktivitet til å spille alene på kontoen.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Krokanrull vs Three Are Legend

To verdige finale kandidat kontoer. Begge har prestert over gjennomsnittet på v18 og fortjener en finaleplass. Men jeg må ærlig innrømme at Roger innebærer mer skillz en alle på TAL. Så han hadde vunnet, spesielt med hans motivasjon for v18.
 

sandyboi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Krokanrull vs Three are legend

Absolutt de to sterkeste kontoene på v18 etter min mening. Velger å stemme på Roger mtp. den imponerende jobben han har gjort i krigen mot ODA så langt, og måten han reddet en av Nice/OIM's viktigste kontoer da den var på vei ned. Skal mye til for å stoppe krokanrullen

emoticon-0115-inlove.gif

982124_2.jpg
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Krokanrull vs Three are legend

Må snike meg inn og stemme i finalen :p
Her er det snakk om to knallsterke kontoer. Tror nok at i perioder er Roger den sterkeste spilleren, men min erfaring er også at Roger sin motivasjon kommer og går oftest, repekt for at han returnerer og hjelper OIM etter at zippy kunngjorde at han ikke ville returnere til sin konto etter en meget lang kv periode. Three are legend er kontoen som overrasket meg mest på v18 den tiden jeg spilte, her var det vell en liten periode hvor motivasjonen var lav, men som resulterte i at det kom flere inn på kontoen og derav navneskiftet. Det er en sterk konto som har prestert nesten hele veien, og også får min stemme her.
 

DeletedUser

Guest
Krokanrull vs Three are legend

3 mot 1 er en framover lent krig om man ikke skal regne med stamme hjelp.
Roger er flink og har alt for lite å gjøre i fritiden sin enn bare TW, men kan ikke slå 3 stk minst like flinke som han.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Krokanrull vs Three are legend

TAL innehar mer skills enn Roger. De har vist seg som en sterk konto på v18. Jobber iherdig i front, og gjør en fabelaktig jobb for stammen. Roger er flink når han vil ..og om han vil, men han kommer nok til kort her. Sorry Roger, TAL tar seieren
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Krokanrull vs Three are legend
TAL har nok vært heldig med trekning for å komme så langt. Krokanrull var maks uheldig men kom seg igjennom nåløyet,.
 

DeletedUser

Guest
Krokanrull vs Three are legend

Roger er god, ja, men jeg er overbevist om at han ikke hadde klart å spille mot Lex, Kristian og Henrik i det tempoet de spiller når de spiller seriøst. Det hadde blitt en langvarig kamp, men Roger hadde nok tapt til slutt.
 
Topp