Tw Champion v18 Finale

belzebub

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
TAL er helt klart vinneren av denne kåringen.

Roger har spilt tw lenge, og han vet hvordan spillet fungerer. Men han er langt ifra 3AL kvalitetsmessig. Rogers sterkeste kort er at han sender fakes. Mange fakes. Men fakes kan ikke hjelpe han når ODA kjører over han med seirende krigsrop. Han er en overvurdert spiller til de grader.

3AL er en herlig gjeng man bare må elske. Eieren, bwolf er en jævlig god kar, med motivasjonen og skillsa man kan skryte av. Han er en av .nos beste spillere, og jeg er sikker på at han ville gjort det bra på internasjonal basis. Få er som han, og han er en av de få jeg anser som en venn gjennom nettet. Sammensetningen av spillerne på 3AL er bare perfekt. De utfyller hverandres mangler(de utrolig få) og sørger for en onlinetid nesten lik 100%. Få har klart seg så bra som dem med det presset de har hatt, og med den veskten samtidig må man bare bli imponert. Jeg er glad jeg ikke var på Nice-siden når disse karene viste hva de er gode for.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Enig.. fortsett å stem, men dere som lager fake-bruker kan holde dere unna. Behøver ikke ødelegge hele konkurransen vettø..
 

Faramir07

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Krokanrull vs Three are legend

Denne tar Roger, Han har gjort en fantastisk jobb med Krokanrull. Adlet ned store deler av MK og stått i mot mange angrep. TAL har også gjort veldig mye på v18 og er vell den beste kontoen i ODA. Roger spiller solo mens TAL spiller med 3.

Stå på Roger! ^^
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Da vant TAL?
Roger hadde vunnet denne tror jeg viss vi ser på stemmene, du hadde vært en verdig vinner Roger kan du forklare deg selv? :)
 

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
(støttes) Ettersom at det er så jamnt og at det har vore så mykje styr med falske kontoa og liknande hadde uavgjort vore rettferdig. Så den stemme eg og for.

Edit:

Krokanrull Vs Three are legend

Uavgjort so langt (hug)
 
Sist redigert:
Topp