TW Champion v18 runde 4

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen

Are er en kremspiller, kunne adla hele v18 alene om han hadde ønsket.

Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator

Mer soleklart blir det ikke her, roger wins.


Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull

Håkon er på melkerull, dvs Melkerull vinner (nerd)

Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude

Her har vi latterlig vs Latterlig inaktiv, latterlig inaktiv vinner ;)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen

Denne tar Are veldig greit egentlig. Three are legend innebærer gode spillere, men ikke så gode..

Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator

Etter det jeg har forstått så har roger gjort en kjempe jobb på v18, så er han selvsagt også en flink spiller som vinner denne lett i mine øyne.


Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull

Jeg har ikke vært lenge på kontoen, så stemmer egentlig på de andre dualsa, altså Stephan og Torjus.. Hvis folk mener Ann er veteran, så kan jeg fortelle deg at alle 3 på melkerull også er veteraner på likt hvis ikke høyere nivå ;)

Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude

Ole er innaktiv for tiden, jeg vet hvorfor og forstår det. Men vi vet alle hva han kan prestere når han først får tid.
 

ibm95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen

Axelz, Kristian og Henrik <3

Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator

Stor tro på Wille etter han tok over!


Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull


Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude
 

DeletedUser

Guest
Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen

Are som styrer her, med sine to slaver Simen og Sindre (?) :mehe: Helt klart to av kremkontoene her på v18. Ufattelig viktige på hver sin side av krigen.

Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator

:warrior:

Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull

Ann skal visstnok være god, uten at jeg har direkte kjennskap til det. Dog, ser Melkerull sin fremtid veldig lys ut, etter ankomsten til Håkon. Tror RaM77 hadde slitt mot denne trioen.. Mye off og stor front + Håkon = perfekt kombo.


Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude

Magimannen har begynt å våkne til live:hmm:
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen

Her må jeg nesten stemme blankt, tror de gutta her vil nulle hverandre ut



Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator

Jeg kjenner ikke noe til Terminator, men jeg et ihvertfall at Roger har ganske gode skills, og han har også et bra driv, klarte å redde Krokanrull fra den svarte skjebne


Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull

Jeg stemmer ikke på meg selv nå, men på de to kara jeg spiller med, Håkon og Torjus, de er to gode spillere jeg spillte med på v5.

Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude

Denne her blir klar etter min mening. MD har gode ferdigheter, og statsa hans er også gode på v18. Har også spillt mot han på v1, og de fleste vet vel at han har en bra CV derfra. En spiller som har spillt lenge.
 

DeletedUser

Guest
Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen

Er vistnok lov å stemme på seg selv denne runden så da gjør vi det.

Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator
Roger tar nok denne

Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull
Ingen anelse hvem som sitter på melkerull atm og er trygg på at ann slår ut denne kontoen

Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude
.Md tar det når han er aktiv..
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen

Are + Simen <3 (+Sindre)


Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator

Easy

Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull

Håkon ass

Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen

Are aka tha God og Simen aka Mumle + Sindre.. Sier seg selv vel.
Er høyt i pluss mot ODA den siste tiden. Ram77 var heldig og fikk noen byer da kontoen stod uten eier.

Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator

Fortsatt den klareste finalisten her.

Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull

Melkerull gutta gjør en storartet jobb mot ODA, hjelper sine venner på alle plan også. Ram77 virker ikke å få gjort noe per dags dato, random nukes og fakes ser ut til å være taktikken hun kjører. sKjede ut sine fiender?

Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude

Vanskelig å skille.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Lite peiling på hvem som spiller hvor på V18 men, prøver:

Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen



Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator


Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull


Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude
 

DeletedUser

Guest
TW Champion v18 runde 4

Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen

Hvis folk ønsker å vite hvorfor jeg stemmer på Fyllesamen så får de se på innlegget mitt i diskusjonstråden :)


Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator

Roger er gud, mens jeg har ikke hørt noe spesielt fra de 50 forskjellige kontoeierne som har sittet på Terminator siden Scott forsvant.

Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull

Denne ville jeg opprinnelig gi til Ram77, men etter at Håkon har kommet inn på Melkerull, så stikker Melkerull av med denne stemmen. Håkon er utslagsgivende.

Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude

Bodyguard imponerte meg tidligere på verdenen, men jeg føler at svært få, om ingen, prestasjoner kan måle seg med hvordan MD forvandlet ODA og drev stammen nesten alene i sommer+ukene etter sommerferien.
 

DeletedUser

Guest
Får vel ta med en avstemming fra meg også :)


competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen

Har vel uttrykt min mening om TLE tidligere og for meg så er rykte en del av twchamp konkurransen. Med Are <3, min gamle fiende, på fyllesammen, sammen med kvæna så ville disse uten tvil vunnet.

Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator

Roger er helt klart den beste her. Aner jo ikke engang hvem som sitter på¨terminator, men det spiller liten rolle i møte med Roger :)

Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull

Kjenner ikke ram77, men kjenner melkerull folka :) Godt rykte, god motivasjon. Stemmer på dem.


Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude

Jeg kjenner ikke spillferdighetene til disse to. MD er en flott fyr, men vet ikke om han spiller noe særlig lenger. Det er synd for han er selve bærekraten i ODA. Legger min stemme til han for gammelt samarbeid :)



/Mallory
 

DeletedUser

Guest
Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen

Hører gode saker om Are og kompaniet, men her er det dessverre ikke oppskrytte spillere som gjelder. Axelz, Henrik og Kristian har vist seg til å være en av de beste kontoene på v18. De nye samene må nok vise seg mer frem enn det de har gjort hittil. Ta det med ro, dere har mer enn nok tid frem til neste kåring :)


Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator

Hører at denne Roger spilte på Tvutt v14? Har ikke kjennskap til når han spilte, men mye skryt har jeg ikke å komme med da Tvutt og Legenden lå i front. Dere gikk ned ganske lett (wasntme)
Altfor lett for å være helt ærlig. Uansett hadde kontoen holdt på lenge og vel, er vel offensiven Roger er god på? Tiden får vise. :hmm:

Terminator på den andre siden har nylig fått ny eier med rykte nok til å gi meg et godt inntrykk av å sette forventningene høyt.
Blir spennende å se hva denne kontoen kan få til etterhvert.

Roger skal (etter visse rykter) være en god spiller, dessverre har det inntrykket ikke nådd frem til meg enda. Med tanke på Tvutt blir denne stemmen for lett. Tar muligens feil her, men tiden får vise.


Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull

Ram77 aka Capitan22 fra v4. Du gav oss en del å tenke på da vi kjempet mot dere på v1, men selv den sterkeste nøtten knekker tilslutt! Nei da, her er det bare positivt. Har god tro på at denne jenta tar seieren med glans. Melkerull må virkelig pumpe i seg litt av hvert for å ta ned hun her. Hun gir seg nemlig ikke uten kamp! (happy)


Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude

Bodyguard har gjort en strålende jobb så langt med sine 2-3 fronter, fortsett med det!
Her er det vanskelig å velge, men når MD går inn for det, er det lite som kan stoppe han. Han er også kjent for å holde ut til siste slutt. Har troen på deg kamerat! :)


Mikkel,
Decrepitus
 

THEnigga

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
33
Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen
Denne er det vel liten tvil om fra min side


Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator
Roger er..... 2svettt2handle

Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull
Mye mer skillz på Ram

Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude
Er kanskje litt inaktiv atm, men når han vil er han best
 

DeletedUser

Guest
Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen

Denne er soleklar. Den beste og mest aktivte kontoen på V18. Sender tusenvis av fakes, adler, nuker, støtter. Den selvskrevne ODA-kongen uten tvil er dem også.



Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator

Vanskelig valg, men faller til slutt på roger. Han her kan sakene sine, og er en skikkelig pain in the ass.

Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull

Ann knuser det meste, og det er en ære bare å spille i samme stamme som henne. Det nærmeste man kommer en komplett TW-spiller i mine øyne.

Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude

Hvis Ole vil og har tid er han muligens .no's beste spiller, men det har han dessverre ikke nå. Body og gjengen er så solide og struktrerte både offansivt og defansivt. De er også ekstremt gode til sende støtte, selv om de er under hard press selv.
 

DeletedUser

Guest
Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen

Gutta krutt, teamet der er dødelig. :awesome:

Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator

Spiller ikke v18 lenger, men vet at Krokanrull aka Roger gir nokså greit med motstand da han er nevnt flere ganger daglig i skype chatten jeg er med i.

Group #3

competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull

Ram77, spilte mye med de i starten.

Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude

MD all the way.
 

DeletedUser

Guest
TW Champion v18 runde 4

Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen
En forsåvidt enkel sak dette siden 3TAL er en konto med mest stødighet på alle områder i motsetning til fyllesamen kontoen som skifter ofte eiere, de komme ut og inn... konto med en varierende aktivitets kurve som ikke før nå de siste ukene har hvert oppegående :)


Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator
Stiller denne blank dessverre, vet att både Ole og Roger på disse kontoene har og gjør en utrolig bra jobb.
Det er nedsider og oppsider på begge og jeg vet ikke nok noen av de siden om att jeg føler att jeg kan skille de som noe annet enn utrolig jevngode.


Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull
En klar seier til capitan22 det her... En solo dame som har flere ganger tidligere fått masse titler igjennom TW tiden sin. En spillere med mer konkurranse innstilling enn henne finner du sjeldent inne på TW.no. Gi henne incs og hun vil aldri gi seg før hun vinner..!
Melkerull er det aldri enkelt å vite hvem spiller på men etter hva jeg vet er det 2-3 spillere her nå per dags dato.
Kontoen i seg selv har gjort gode seire siden starten men med alle de eier skiftene som hvert her så er det ingen som har imponert per dags dato enda. En stor konto med ett slagkraftig cluster som de IKKE bruker mot ODA fronten sin, men heller på gratis byer rundt DOF og mot Fredrik og dani kontoen.. Enda de sitter med en fin front i nord mot spillere som timtom?? Så hvorfor de hopper inn i andre kontineter til gratis byer når fronten deres eller er stille er for meg merkelig og derfor lite imponerende for en konto med så mange spillere i.


Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude
Vell her er det jo litt spesielt. Dette er v18's TW Champion liste og MD var vell en vinner på v1 men her på v18 drar han ikke inn seieren.
Magic dude er Magic dude så ingen tvil om han hadde vunnet med sin svarte magi om han har villet men her skal jeg skille mellom skils han har vist på v1 i forhold til v18.. Bodyguard har gjort det bra og viser muskler der det trengs og det er noe begge kontoer kan men vinneren er klar her siden MD desverre ikke har vist og heller ikke har hatt tid til å vise det store potensiale han har.
Så denne gangen vinner Bodyguard basert på v18 og det med god margin også! Creds til disse unge guttene og dere stå på mot.

Lykke til.
 
Topp