TW Champion v18 runde 4

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
TW Champion v18 runde 4

Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen



Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator


Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull


Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude

Runden slutter 8.11.14 kl 18.00
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen
TAL er V18`s farligste og beste konto atm.


Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator
Svenskene tar denne :)

Group #3
competitor #1: RaM77
competitor #2: melkerull
Som hun kjører over Fyllesamen, vil hun gjort med melkerull også. Hadde vært en tøff krig, men Ann hadde vunnet den.


Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude
 
Sist redigert:

mcclane654

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen



Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator


Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull


Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen
Fylle har en farlig konto, men skal bli vanskelig å slå trioen på TAL.


Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator



Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull


Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude

Heheh, lett match ;))
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen
Klar vinner. Er den som har utmerket seg mest i v18.


Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator
Vanskelig å skille. Hørt mye bra om krokanrull fyren, men tror ikke jeg har spilt med hans side, og det virker som han ikke nødvendigvis har vært på krokanrull så veldig lenge. (?) Begge brukerne har god statistikk, men jeg ønsker å ta Terminator. Veldig vanskelig å velge ut en vinner. Hadde jeg kjent fyren på krokanrull's personlighet hadde jeg sikkert stemt han, men det gjør jeg ikke dessverre.

Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull
Hatt mye med RaM77 å gjøre. Tror nok de vinner her dessverre.


Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude
Trygve på bodyguard er gud, men det er MD også. Fra v18 setter jeg penga på MD som begynner å skjerpe seg igjen nå.
 

sandyboi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen



Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator


Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull


Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen
Klar vinner. Er den som har utmerket seg mest i v18.


Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2:Terminator
Vanskelig å skille. Hørt mye bra om krokanrull fyren, men tror ikke jeg har spilt med hans side, og det virker som han ikke nødvendigvis har vært på krokanrull så veldig lenge. (?) Begge brukerne har god statistikk, men jeg ønsker å ta Terminator. Veldig vanskelig å velge ut en vinner. Hadde jeg kjent fyren på krokanrull's personlighet hadde jeg sikkert stemt han, men det gjør jeg ikke dessverre.


Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull
Hatt mye med RaM77 å gjøre. Tror nok de vinner her dessverre.


Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude
Trygve på bodyguard er gud, men det er MD også. Fra v18 setter jeg penga på MD som begynner å skjerpe seg igjen nå.

Ganske sikker på at Roger på Krokanrull har spilt lengre der enn de på Terminator har spilt der :) Roger spilte vel også på Tvutt på v14.
 

DeletedUser

Guest
Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen

Vanskelig for meg å ta denne avgjørelsen, men det sitter utrolig gode spillere på begge disse kontoene. Are og Simen på den ene og Kristian, Henrik og Lex på den andre. Kjenner TAL-kontoen best fra V16 hvor Lex var lat og brukte mesteparten av tiden på å adle gråbyer, men han, Henrik og Kristian har vist noe helt annet her på V18. Jeg har ikke vært på V18 i lengre enn 3 uker eller noe sånt, men har fått et godt inntrykk av Are og Simen, som sammen med særlig Krokanrull har knust MK fullstendig.

Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator

Roger har vært fantastisk i den lille tiden jeg har spilt på V18 og har gjort en veldig god jobb mot MK. Terminator vet jeg lite om, men kontoen ser ut til å gjøre det greit. Stemmen går uansett til Krokanrull.


Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: Melkerull

De som spiller på Melkerull nå har ikke fått vist seg så mye helt enda. Stemmen går til Ram77 som har et godt rykte på .no og skal være temmelig god, TW stats tyder på det samme. Vil dog ikke si at det å ta fire byer av FylleSamen er overkjøring sånn som Macklemore påstår :forvirra:

Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude

MD er lite aktiv for tiden og Bodyguard ser ut til å stå godt i mot defensivt samtidig som han tar byer fra OIM. Vet ikke så mye om hvem som spiller der, men stemmen går til Bodyguard.
 

Faramir07

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen
Dette er en tøff kamp, TAL har fått til veldig mye denne verdenen, det har også Fylle. Fyllesamen får stemmen av meg på grunnlag at jeg kjenner de bedre enn trioen på TAL.


Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator
Krokanrull tar denne. Har fått til mye her enn Terminator.

Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull
De har adlet like mange byer, men melkerull har drept flere tropper som både off og deff i krigen så Melkerull får min stemme.

Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude
Bodyguard har fått til veldig mye mer enn MD og derfor går min stemme til han.
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen

Stemmer ikke i egen kamp. Selv har jeg vært syk den siste tiden, så jeg har ikke fått adlet stort på TAL, men forhåpentligvis blir det flere fiendebyer i tiden fremover :) Fyllesamen var vel også redusert en periode fordi Are var bortreist. Jeg tror det blir spennende å følge med på disse kontoene fremover! :) Begge ligger i samme posisjon. Stor front, offensive spillere og veldig viktige kontoer for hver sin stamme.

Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator

Svenskene er relativt nye på Terminator, så dermed gå stemmen min til Roger, som er en av dem som har påvirket v18 mest.

Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull

I den siste tiden har jeg sagt så mye feil om Melkerull at jeg nesten ikke tør å stemme her :p De nye eierne på Melkerull gjør en god jobb, men Ann har nok utrettet mer i løpet av verdenen totalt sett. Utholdenheten til Ann er også et stort pluss. Melkerull er vel en av de kontoene som har skiftet eiere oftest på v18 (eller tar jeg feil her også? :p). Jeg tror Melkerull vil gjøre det bra fremover, men fordi Ann allerede har utrettet såpass mye går min stemme til henne.

Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude

Bodyguard er god. MD er en av de beste spillerne på .no
 
Sist redigert:

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen

Jeg tror are og maria (uten maria atm) drar iland denne, men jeg kjenner de på Three litt for lite til å kunne være fullstendig sikker


Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator

Denne tar nok Roger :)



Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull

Mye skryt til Ann, og jeg er enig i at det er en god spiller. men tror mange glemmer at Stephan har gode skills også :)

Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude

Her har jeg selv kun spilt mot Body på v18, men likavel hørt mye bra om MD, men tror jeg lar Body få denne
 
Sist redigert:

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen

:O Dette blir gøy å se hva folk stemmer her, stem på oss så adler jeg deg ikke ned, eller jo, jeg adler ned alle, rank 1 ODA bby :*

Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator

Uansett hvor mye jeg digger/digget alle eierne på Terminator, har Roger gjort det best for tiden, hadde vært sykt å se Roger vs. Willie(som er den nye karen på Terminator) Willie kommer det til å gjøre det bra på terminator, men Roger har gjort det bra i det siste, så som sagt går min stemme til Rojer og hans barbarer

Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull

Mange skylder kanskje på aktiviteten til begge disse spillerne, men pr. dags dato er Ann klart mere aktiv, og har rett og slett et større arsenal å bruke mot melkerull, Ann er en av de beste spillerne (om ikke den beste solo spillern) på v18 for tiden, og gjør det kong kanon bra, Ann tar denne

Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude

MD er MD; kanskje ikke så aktiv, men det han gjorde med Fiskars var i en klasse for seg, vi har ingen pr. dags dato som har gjort det samme mot en så stor og godt etablert konto.
 

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
Ga meg jo her for ei god stond sia, men vi slenger på nokre ord fordiom :)

Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen

Kanskje den som stikk av med seieren? Trio med svært gode folk, stiller opp for stammen og er aktive til einkvar tid. Gode til å motivere også. Allikavel ein vanskelig kamp, Fyllesamen kontoen har hatt samme stilling med stor front, og har og betydd mykje for OIM og Nice i si tid. Are og Kvæna som sitt her (?), ut frå mi kunnskap klasse frå ende til anna, men hårfin seier til TAL.


Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator

Krokanrull kontoen var jo lenge den som leia Nice, og kriga som ein gal mot Power/ODA. Zippy er jo long gone, men Roger held koken fortsatt. Er vel kanskje den viktigste brikka i OIM sitt nylege framrykk i krigen. Har dessverre ingen kjennskap til den/dei nye på Terminator, så er spent på kva som kjem frå den sida framover, men historisk sett så går det ganske klart til Roger.

Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull
Melkerull har eg sørgelig lite kjennskap til. Eg veit at det var ein av kontoane som var på KV deling rundt den store Nice depresjonen. Var vel kanskje v19 som freista. Eg har ikkje følt at dei har gjort fullt så mykje ut av seg som kunne ha vore gjort, men det har vel noko med skiftig av eigarar å gjere. Eg er ikkje i tvil om at denne kontoen kunne komt langt lenger, hadde berre eigarane holdt ut lenger. Denne seieren må nok gå til Ram. Seigt kvinnfolk, utholden, erfaren, motiverande og har det som trengst for å slå Melkerull 1v1. Er nok uthaldet som hadde blitt utslagsgivande der.

Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude

Hadde gleden av å spele i kort stond mot begge to, og kort med og. Bodyguard har måtte kjempa på to fronter så har sann sett vore hemma, men klarer allikavel å holde presset oppe mot kven det skal vere. Har også klart seg relativt godt mot OIM i det siste. MD er jo litt opptatt stakkars, men gi han permisjon og så skal du leite lenge etter ein meir verdig motstandar. Er utan tvil den som har gjort at ODA har komt seg dit dei er idag. Utmerka stammeleiar, men også svært sterk inviduelt. Kampen mot Fiskars var i klasse for seg.
 
Sist redigert:

Herre Smurfe

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
40
Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen



Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator


Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull


Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude
 

erratum

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen



Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator


Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull


Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen



Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator


Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull


Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen
Helt klart seier til Disse tre folka på TAL :) Are har ikke det som skal til,så fort det kommer incs drar du Are dær tar vi ikke feil,du er god i offansiven ,men ikke riktig klok på deffansiven derfor drar TAL hjem seieren :)



Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator


Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull
Roger fortjener og vinne v18 champion:)


Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Group #1
competitor #1: Three Are Legend 3 legender tviler på at de på fyllesammen har sjans.
competitor #2: FylleSamen



Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator dunno


Group #3
competitor #1: Ram77 stor og sterke veteraner vanskelig å slå.
competitor #2: melkerull


Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude Det er MD vi snakker om
 
Sist redigert:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen
Av dem på Three Are Legend så er vel Henrik å regne som den farligste... Han har jeg jo tatt før så regner med at det skulle la seg gjøre å mose ham en gang til. Stemmer på meg selv siden jeg vet jeg er best :)


Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator
Farlig fyr å komme utfor gitt, tror krokanrullen ville klart seg greit mot meg til og med. Dog så spiser jeg krokanrull hver helg :D

Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull
Ram77 adler bare byer når folk er bortreist. Melkerull adler byer fra over 40 timer... Greit valg gitt.


Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude
MD ska få denne da, en gang i tida så var han jo bra håpløs, nu er han bare håpløst inaktiv dog. Fremskritt lell, bodyguard bør jeg vel ikke kommentere engang, takk for incsa ditt fjols.
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen
Av dem på Three Are Legend så er vel Henrik å regne som den farligste... Han har jeg jo tatt før så regner med at det skulle la seg gjøre å mose ham en gang til. Stemmer på meg selv siden jeg vet jeg er best :)


Er ikke lov å stemme på seg selv Are :|
 
Topp