TW Champion v18 Semifinale

DeletedUser

Guest
Group #1
competitor #1: krokanrull
competitor #2: Magic dude

Denne er ekstremt vanskelig. Begge har spilt store roller på v18, MD som snudde ODA opp ned på hodet i positiv forstand og Roger som fikk Nice opp fra sumpen og skapte nytt håp for Nice/OIM. Jeg vipper denne i Roger's favør på bakgrunn av aktiviten i det siste. MD har vært inaktiv pga IRL som selvsagt er helt greit, men i mine øyne kan du ikke vinne denne konkurransen da. Sikkert noen som vil peke på at Roger var ekstremt inaktiv da han var dual med Pål tidligere på verdenen, men jeg likestiller ikke det med MD sine inaktivitet på bakgrunn av at Roger da var dual. Det har ikke manglet noe på Roger sin aktivitet når han har vært solo-spiller på denne verden.

Group #2
competitor #1: Ram77
competitor #2: Three Are Legend

Jeg gir denne til Ram77 da TAL i mine øyne er bittelitt oppskrytt. All respekt til dem for at de har oppnådd endel på verdenen, men jeg tror Ram77 ville vunnet 1v1. Det ligger så ekstremt mye kvalitet på Ram77-kontoen.
 

DeletedUser

Guest
Får vel legge inn en her jeg også.

Group #1
competitor #1: krokanrull
competitor #2: Magic dude

En ganske god match-up for tiden. Krokanrull har begynt å komme seg på v18, men MD har tidligere prestert på et høyere nivå enn Roger har klart å oppnå enda. Dersom vi tar en titt på tidligere prestasjoner er MD også på et høyere nivå med tanke på v1. Der viste han god innsatsvilje og enorm pågangsmot. Roger, på Tvutt v14, bemerket seg relativt greit, men da incsa først kom i front ble det for mye? :mehe:

Når MD satser full pott er det lite som skal stoppe han. Gi han litt tid og resultatene vil komme. Stemmen min går derfor i MD's favør.
Stå på kompis! :)


Group #2
competitor #1: Ram77
competitor #2: Three Are Legend

Huff. Denne er vanskelig. Med tanke på prestasjoner på v18 har nok TAL vist seg overlegen på alle måter, skjerpings her Ann!
1v1 ville jeg nok tro Ann hadde tatt denne med en syltynn margin, men her tar jeg utgangspunkt i alle aspekter. TAL blir derfor for sterke med sin klare ledelse i ODA. Begge kontoene har gode ferdigheter offensivt, men per dags dato har TAL et klart forsprang.
 
Sist redigert av en moderator:

erratum

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Group #1
competitor #1: krokanrull
competitor #2: Magic dude

Group #2
competitor #1: Ram77
competitor #2: Three Are Legend
 

THEnigga

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
33
Group #1
competitor #1: krokanrull
competitor #2: Magic dude
MD is legend.

Group #2
competitor #1: Ram77
competitor #2: Three Are Legend
TAL tar nok denne
 

DeletedUser

Guest
Group #1
competitor #1: krokanrull
competitor #2: Magic dude
To viktige kontoer for hver sin stamme dette her. Krokanrull har imponert meg stort etter min ankomst til v18. Han er en motivator av rang, og en inspirator for alle oss andre stammemedlemmer. Sammen vil han lede OIM til seier. MD har jeg kun hørt mye godt om, dessverre har jeg fortsatt igjen å se noe av det, ENDA.

Group #2
competitor #1: Ram77
competitor #2: Three Are Legend
To gode kontoer det her også, seieren går enkelt og greit til TAL. De jeg har sett gjøre mest ut av seg, og virker som en verdig finalekonto.
 

DeletedUser

Guest
Group #1
competitor #1: krokanrull
competitor #2: Magic dude

Group #2
competitor #1: Ram77
competitor #2: Three Are Legend
 

julebrus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Group #1
competitor #1: krokanrull
competitor #2: Magic dude
Hørt masse om MD, men har ikke sett hva han kan gjøre i praksis. Masse inaktivitet i det siste. For meg var dette et enkelt valg.

Group #2
competitor #1: Ram77
competitor #2: Three Are Legend
Hørt mye bra om folk(a) på ram77, men kjenner ikke noe serlig til de, annet enn et nuke her og der. Three gutta derimot står på, og prøver seg på byene mine stort sett hele tiden. De har også lyktes en del, credz for det. Min stemme går til three for deres engasjement! Dyktige folk!
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Group #1
competitor #1: krokanrull
competitor #2: Magic dude
Krokan gjør en enorm jobb mot ODA, samt hans KV'sittinger er utrulig viktig for OIM's front.

Group #2
competitor #1: Ram77
competitor #2: Three Are Legend
Vanskelig å skille
 

DeletedUser

Guest
Group #1
competitor #1: krokanrull
competitor #2: Magic dude
Så lenge MD forblir innaktiv og ikke har sitt tidligere engasjement inne, så er dette en soleklar seier til krokanrull. Følger og opp det kvænangen skriver i foregående post.

Group #2
competitor #1: Ram77
competitor #2: Three Are Legend
Det hjelper ikke hvor mye bra man har hørt om Ram77 når det er såpass mye gråbyadling på en konto. I tillegg har Ram77 aldri vært under press her på v18. Med 1,12 mill i ODD, ja da har man mye å bevise. Rykte hjelper ingen ting, så lenge tallene og fakta sier noe annet. Three Are Legend er i en klasse for seg selv hvis vi skal se på ODA og ODD. I tillegg prøver faktisk Three Are Legend og ta byer fra motstandere og allerede "befolket" byer som ligger i veien.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
competitor #1: krokanrull
competitor #2: Magic dude

Jeg er ikke i tvil om at min stemme går til Roger. Han gjør en kjempe jobb, både på banen og i OIM. Roger er min tw-champion.

competitor #1: Ram77
competitor #2: Three Are Legend

TAL har klart gjort det best. Velger allikevel å stemme blankt. Begrunnelse gitt tidligere.

/Mallory
 

radisson

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Group #1
competitor #1: krokanrull
competitor #2: Magic dude

Group #2
competitor #1: Ram77
competitor #2: Three Are Legend
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Group #1
competitor #1: Ram77
competitor #2: Magic dude

MD hadde nok vunnet denne bronsje finalen ettersom ram77 ikke vet hvordan man adler.
 
Topp