TW-Champion v21. 1/4-finale

Rubito8

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Reisverket vs erlend86 Dyktige spillere på Rv i tillegg til gode leder ferdigheter.

hankVH vs wannabezz Her sitter Robert og Roger så trenger vell ikke å si noe mer.

DON slask vs ThoBre Det er en grunn får at han er på førsteplass.

Unholy Confessions vs TigerKiller Tror det er få kontoer som ville ha tatt UC kontoen 1vs1, og Tigerkiller er ikke en av dem.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Da tw champs startet var jeg på Kolb, det at jeg fløy bort på DON betyr ikke at jeg ser på meg selv som jeg er på DON under tw champs, derfor syntes jeg det ikke blir feil i dette tilfellet å stemme på DON viss det er det jeg ønsker... Jeg er KUN angrepsvakt og forsvarsminister i Aristo, spiller så å si ikke på DON, isåfall KUN kv til nå!

Reisverket vs erlend86 RV du RV... Inaktiv har du vært i det siste, liker ikke det jeg ser... Tilbake nå rykter ulvene i afrika, slangene i amazonas og løvene i texas... Vanskelig match da begge har vært innaktive, men RV har mistet minst (vunnet mest) i denne perioden her... Så min stemme går derfor til RV!

hankVH vs wannabezz Hmm... Vanskelig match for min del... Syntes ihvertfall jeg... Geoparden vs Jaguaren... Hvem vinner? Vanskelig match, Wannabezz burde vært borte fra kartet for lenge siden, Hank aka Robert og frk tvutt har egentlig ikke møtt noe skikkelig motstand enda... De tok ikke 1 by fra meg når jeg var kv rundt om kring for en liten mnd siden... Men som jeg har sagt tidligere, alle mine Aristokrater kan banke hvem som helst, så stemmen er enkel, og jeg har virkelig tenkt her, like stor konto, samme utgangspunkt, Wannabezz tar denne :) Stemmer Wanna

DON slask vs ThoBre Denne er spookey... ThoBre som har jobbet godt for å være der han er, og DON som alle mener bruker PP for å vinne... Men det er en grunn for at DON enda ligger på 1.plass selv om han også nå fikk UC som fiende og derfor mer front... Har ett spredt cluster men stor god front... Klarer du å holde deg på 1.plass DON? UC tar deg igjen pga adling av mindre fiender, gleder meg til å se en match mellom deg og UC! Tror de pisser i buksa bare på tanken... ThoBre, ligger fint med front og fint med safe cluster... Front mot HankVH er ikke alltid lett, men slik du har håndtert det, virker det som du har noen skjulte tw erfaringer bak ryggen?! Uansett... Vanskelig avgjørelse, men må nok gi stemmen til DON siden ThoBre vant over meg når jeg var på Kolb -.- Stemmer DON

Unholy Confessions vs TigerKiller Vanskelig vanskelig vanskelig... Eller er det det? Antilopen mot Tigeren? I det åpne afrika, hvor antilopene løper rundt for å prøve å overleve, jakter tigeren dem for å få bytte til familien ORM... Antilopen må løpe for å ikke bli tatt, og velger derfor å gå over til pinglene for å bli allierte med ORM'ene... De velger å bryte ut av sin familie for familien var av Løver, som er kjent som kongene... Noe antilopene ikke var... De valgte å gå til de andre antilopene, 1814... Løvene i Aristo gleder seg til å få seg litt antilopekjøtt med smak av svikere, er ikke ofte de får det... Men de fikk det av Nattevakten, 2 antiloper som jeg selv ser på som bedre antiloper enn noen på UC antilopekontoen... Så gled dere! Antilope vs Tiger... Tiger vinner så å si alltid, viss ikke reiser de seg og prøver seg igjen, og igjen og igjen til antilopen er nede! 1vs1, Tiger tar hele driten! Stemmer Tiger!

Abobil venter på hets på diskusjonstråden! Let it begin!

-A
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Reisverket vs erlend86
Høy rangering, bra ODA og ODD. Fin plassering, grunnlegger og leder av den ledende stammen.

hankVH vs wannabezz
Blir for stort sprang.

DON slask vs ThoBre
Ganske sikker på at Don hadde stikket av med denne.

Unholy Confessions vs TigerKiller
Du har nok dessverre ingenting å gjøre i en semifinale Tiger.
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Stemmer ut i fra hvilke kvaliteter jeg vet sitter på kontoene. Har ikke spilt på V21, men føler jeg har mer enn nok kjennskap til spillerne på kontoene til å avgi stemme. Jeg har sett på stats på de kontoene jeg ikke kjenner og gjorde ingen ekstraordinære funn som gjorde at jeg endret mening. Uansett, Robert får avgjøre om stemmene skal telle med eller ikke.

For meg er dette fire klare hjemmeseiere. Det betyr slett ikke at bortelagene er dårlige kontoer, det sier bare noe om hvilken motstand dere står ovenfor.

Reisverket
vs erlend86
Stephan kjenner jeg godt, og vet hvilke kvaliteter han kan bringe til slagmarken. Jada han er kontroversiell, men han er også en meget god spiller som alltid har full oversikt over hva som rører seg på serveren :D Kjenner ikke makkeren hans, men har hørt mye bra om han. Erfaringen til RV alene, tar denne seieren hjem.

hankVH vs wannabezz
Robert og Roger er en kraftpakke av dimensjoner. Tviler ikke på at Wannabezz er en god konto, men de aller aller fleste må gi tapt for R&R (Om de er skikkelig motiverte vel og merke. Har sett begge deler fra begge spillere). Roger er også et nattdyr så her vil jeg absolutt tro det er god dekning. Robert er en av de største mid- og endgame spillerne .no har fostret, så her snakker vi seighet og offervilje. Tipper denne kontoen på rank 2 ved serverslutt da den er litt for langt bak UC til å kjempe om seieren om ikke noe dramatisk skulle skje i sluttspillet. Livsfarlig konto. DØDELIG!

DON slask vs ThoBre
Ukjent danske? Sikkert en decent spiller, men slasken tror jeg tar denne. Det er ikke kun på V21 slasken har gjort det skarpt. Han var en rakett i startup på V15 og leder også V22. PP bruk eller ikke, det kreves enorm aktivtet for å holde rank1 over lange perioder. Det har slasken, og dermed moser han ThoBre.

Edit 1: Fikk raskt rødt rykte fra Thobre om at han ikke var dansk, men en staut nordmann fra Hønefoss :)
Dette endrer imidlertid ikke min stemme i matchen. Gjør stemmen min til skamme. Jeg skal følge med, Thobre :)

Unholy Confessions vs TigerKiller
Hva i "#"#& er dette for en mosterkonto :eek: LOL. Jostein, Håkon, Trym og Odd som jeg kjenner til. Samtlige er spillere som behersker alle fasetter ved spillet og de har alle plenty med erfaring. De begår svært få tabber. Her snakker vi
i tillegg dekning mer eller mindre 24/7. Det kun er hankVH som etter mitt syn ville hatt mulighet til å true dem, men i og med at de er i samme stamme, og at UC ligger en million foran kommer de til å ta dette hjem. Denne kontoen tror jeg ganske sikkert kommer til å vinne V21. Syyyykt sterk konto. OP!

Edit 2: Simen og HAB sitter også her :) Det er bare å føye til de navnene sammen med de fire andre. Etablerte og dyktige karer som kan sine saker.






 
Sist redigert:

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Reisverket vs erlend86
Rv tar denne lett.

hankVH vs wannabezz
Robert all day.

DON slask vs ThoBre
Don er hakket bedre enn ThoBre, men ThoBre burde fått poeng for å være pus <3 men sånn er dessverre ikke reglene..


Unholy Confessions
vs TigerKiller
UC all day.
 

DeletedUser

Guest
Reisverket vs erlend86

hankVH vs wannabezz

DON slask vs ThoBre

Unholy Confessions vs TigerKiller
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
Reisverket vs erlend86


hankVH vs wannabezz


DON slask vs ThoBre


Unholy Confessions vs TigerKiller
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Reisverket vs erlend86

hankVH vs wannabezz

DON slask vs ThoBre

Unholy Confessions vs TigerKiller
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Reisverket vs erlend86 Egen konto. Men synes at min eminente dual Lillenes får for lite oppmerksomhet. Jeg hadde aldri hatt den possisjonen jeg har i dag uten hans enorme kapasitet.

HankVH vs wannabezz - Joda, ingen tvil om at Robert og Roger kan sine saker, men Robert har jeg hørt mer om enn sett noe til, og Roger har en lei tendens til å bli inaktiv i lange perioder. Hozan og Eirik har til nå imponert stort begge to, og slik jeg har sett de spille her til nå har jeg faktisk tro på at de hadde tatt denne. Usikker ja, men hadde jeg satt penger på denne kampen hadde jeg nok fått gode odds på underdogsa, og muligens vunnet mye penger.

DON slask vs ThoBre - Ingen tvil om at ThoBre vet hva han driver med og har gjort det svært bra i v21, men jeg vet også godt hva Don kan utrette, og er sikker på at han hadde tatt denne.

Unholy Confessions vs TigerKiller - Gutta på UC er alt for sterke for pusekatten som ikke har fått bryne seg skikkelig på v21 ennå.
 

Donau

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Reisverket vs erlend86 - RV og Lillenes er bedre erlend86.

hankVH vs wannabezz - Gjevn match, men tror at hank kontoen ville vunnet til slutt.

DON slask vs ThoBre - Veldig vanskelig, gode begge to, begge har hatt betydning for verdenen. ThoBre får denne fordi han spiller solo.

Unholy Confessions vs TigerKiller - UC ville tatt de fleste, også Tiger.
 

The Tooth Fairy

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Reisverket vs erlend86

hankVH vs wannabezz

DON slask vs ThoBre

Unholy Confessions vs TigerKiller

4 klare vinnere her, trenger ikke gi noe annen begrunnelse føler jeg siden det er fakta :)
 
Topp