TW-Champion v21 - Diskusjonstråd.

DeletedUser

Guest
Er vel 10 verdner siden jeg var TW-Champ-vert sist, så kan vel gi det et nytt forsøk.

Jeg kjører et system som gjør at de første rundene kan bli litt kjedelige og vi får store forskjeller mellom spillerne, men som i fotball-cuper rundt omkring i verden, så kan det komme cup-bomber.
Men som sagt, de første 2 rundene hvor jeg egentlig bare kjører kronologisk rekkefølge, kan bli lett match på de fleste kampene.
Etter 2 runder, vil jeg kjøre litt mer random hvem som møter hvem.

Runde 1:
Topp64 er kvalifisert. Nummer 1 møter nummer 64, nummer 2 møter nummer 63 osv.

Runde 2:
Vinner kamp 1 møter vinner kamp 32, vinner kamp 2 møter vinner kamp 31 osv.

Runde 3:
Randomize. Alt kan skje.

Dette gjelder resterende runder.


Videre så kommer jeg aldri til å stemme på noen, med mindre det er uavgjort. Da tar jeg retten å avgjøre hvem som går videre. Med unntak av semifinale og finale. Der får vi omkamp.

Man stemmer på kontoen, ikke nødvendigvis enkeltspilleren. Og joda, jeg vet at flere kontoer har mange personer, men det er umulig å vite hvem som er hvor til alle tider, så stem på kontoen.

INGEN som stemmer med andre farger enn denne vakre sorte, vil få sine stemmer tellende. Det er et lite helvete å ha regnbuens farger når man skal telle stemmer.

De første 3 rundene vil vare i 4 døgn fra det legges ut. Alle stemmer etter dette, vil overses.
De resterende rundene varer i 5 døgn og finalen får 6 døgn.

Stemme gis ved å markere spiller du mener går videre som bold.

Du må ikke stemme på alle kamper, men jo flere, jo bedre.

Måtte den beste vinne.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Skal jeg bare kjøre på da, så bryr jeg meg ikke hva dere andre synes. Siden det er jeg som er sjefen over alle sjefer her, mersom? :D
 

DeletedUser

Guest
Bump.

Da er en oversikt over hvordan turneringa skal spilles oppdatert i post 1 på denne tråden.
 

DeletedUser

Guest
14stk har stemt sålangt. Fristen for å være med å avgjøre runde 1 går ut idag.
 

Akali

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Jeg skal gjøre det etter jobb :)
Man skal stemme blankt på egen duell, right?
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Det er ingen regel som sier at du ikke har lov til å stemme på deg selv, men av ren høflighet ovenfor den andre spilleren pleier man å la være :)
 

DeletedUser

Guest
Det ble, ikke uventet, en del hjemmeseiere i 1. runde. Her er komplett resultatliste med vinner av kampen i bold:

Resultat runde 1:

1 DON slask vs Preistjr 15-0
2 Unholy Confessions vs Kruttkalle 13-0
3 Reisverket vs Gringo 15-0
4 Nattevakten vs Bredebabu 15-0
5 Storebror vs MartinJako 16-0
6 TigerKiller vs piddi212 16-0
7 hankVH vs Chuck Norris 11-5
8 Ignorance vs Implicated 9-2
9 Tirpitz vs Just Testing 10-3
10 Syrogen vs Grand Poobah 14-1
11 ThoBre vs john.Spartan 12-4
12 Halnoe vs cdstativ 11-1
13 Elimin@tor vs SuperLangbein 14-2
14 Oxcyder vs Bonza 12-1
15 erlend86 vs taxibu 9-2
16 antivirus vs Junior1 9-4
17 halmats vs Your Highness 9-2
18 cid the king vs Galahad 8-4
19 TraTinV vs Destructere 7-3
20 hahaug vs Zyberx 15-1
21 Donau vs mcevele 12-2
22 Kolb vs redcsa 13-0
23 wannabezz vs Rubito8 15-1
24 Gekkern vs Carneolt 7-9
25 Redigo vs Elegance 6-4
26 kalep vs Infection 11-1
27 TomErik vs tophat 4-7
28 Rastatown vs Cr4zy1994 13-1
29 jan99 vs Eirik Raude 1-8
30 Emilknutsen vs DelakT 4-6
31 Zimpley vs Black Magic 5-6
32 Johnny Restivo vs Nightroon 9-2
 

DeletedUser

Guest
Da har vi overgått runde 1 i antall personer som har stemt. Fortsatt tid til å gjøre sine valg. Neste runde ser ut til å bli en del tøffere, selvom et par underdogs har sneket seg videre alt, og ligger greit an i 2. runde.
 

DeletedUser

Guest
Smule merkelige meninger der ute, ser jeg. Skal prøve å ikke påvirke spesielt her, men at Rastatown noen sinne skulle klare å adle ifra Storebror og vinne en 1vs1 der, det blir på grensa til useriøst :p
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Må si meg enig, Robert.
Det å konsekvent stemme på egne stammemedlemmer er også på grensen til useriøst her i TW Champs.
Man skal stemme etter hvordan kontoene vil gjøre det i en 1v1 kamp mot hverandre med likt utgangspunkt, etter hva kontoene har prestert på v21 hittil.

Greit nok at Storebror har innadlet og gråbyhoret 60% av poengsummen sin, men det er uten tvil kompetanse nok på Storebror til å holde unna Rastatown kontoen.

Jeg stemmer aldri etter hva slags stamme jeg er med i. Stemmen min går til den jeg mener vinner på en verden der det kun er to spillere som kjemper mot hverandre.
 

Just Testing

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Du har ett godt poeng der, men jeg tror noe av grunnen til det er at man stort sett ikke har peiling på hva en person kan og ikke kan før man har front med eller mot vedkommene, dermed blir eneste form for input stats, og dersom man chatter med personen. Sistnevnte har jeg intrykket av at er mye mer vanlig mellom stammefrender enn fiender, noe som kanskje er grunnen til at folk har en lei tendens til å stemme på stammemedlemmer, ikke fordi de er partiske, men fordi de rett og slett bare sitter med en side av bildet :)

Personlig har jeg unlatt å stemme da jeg ikke har spillt mot noen av spillerene som er med før, og snakket med et fåtall, noe som gjør at jeg mangler den nødvendige infoen.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Må si meg enig, Robert.
Det å konsekvent stemme på egne stammemedlemmer er også på grensen til useriøst her i TW Champs.
Man skal stemme etter hvordan kontoene vil gjøre det i en 1v1 kamp mot hverandre med likt utgangspunkt, etter hva kontoene har prestert på v21 hittil.

Greit nok at Storebror har innadlet og gråbyhoret 60% av poengsummen sin, men det er uten tvil kompetanse nok på Storebror til å holde unna Rastatown kontoen.

Jeg stemmer aldri etter hva slags stamme jeg er med i. Stemmen min går til den jeg mener vinner på en verden der det kun er to spillere som kjemper mot hverandre.

Jeg kjenner ikke storebror kontoen godt nok til å vite hvilken kompetanse jeg har sett, og så langt syntes jeg Rasta har presentert bedre på v21 enn det Storebror har gjort, da jeg ikke liker måten storebror har vokst på, slik du sier, 60% (eller mer) er gråbyer og innadlinger...

Jeg stemte ikke på rasta pga medlemsskap, men pga det var det jeg mente :)

-A
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ser bare veldig mistenkelig ut når samtlige av stemmene går til egne stammemedlemmer :hmm:

Det gjelder så klart ikke alle, og jeg regner med begrunnelsene for hvorfor en stemte som en gjorde kommer i neste runde, da det har vært alt for mange å skrive om tidligere :)
 
Topp