TW-Champion v21 - Diskusjonstråd.

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
@Hahaug - Til nå har de mistet 8 byer til Don (ingen har blitt re-adlet) og 20 nukes er drept i FORSVAR mot DON.


Det er vel ingen ønskelig situasjon. jeg kom inn i natt og kan trygt si at det ikke har vært godt nok vedlikehold av kontoen Bare for å avkrefte dette. så kan jeg trygt si at det ikke sitter 4-5-6 på den kontoen lengre ^^

Ut ifra det som har blitt gjort på kontoen foreløbig, er Don en verdig vinner i mine øyne, men vi gir oss ikke ;)
 
Sist redigert:

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Ja, bare 2 negative rykter hittil :) Og en positiv av Robert, liker deg bare mere og mere jeg nå <3
"Dårlig spiller og partisk" var kommentaren på den ene <3 Haha XD
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Ser mange kommenterer at UC har mistet mange byer til DON og det er jo helt rett. At han at på til ikke har fått motstand stemmer også da Jostein plutselig sluttet på dagen og ingen andre hadde mulighet til å spille. Nå har vi heldigvis fått inn en ny dual som forhåpentligvis kan ta på seg hovedansvaret og gi DON en real fight.
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Han har vel allerede annonsert noen poster over her. Så kanskje du klarer å finne det ut uten at jeg sier det? (wasntme)
 

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
For alt vi veit så kunne det være en som var på kontoen. Jeg har ikke peil på alle navna her inne på forumet :forvirra: . Dere er så mange på kontoen vettu ;)
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Er ikke så mange aktive spillere dessverre. Kanskje vi bør bli flinkere til å kaste ut de som ikke er aktiv?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
DON slask vs Unholy Confessions
De siste dagers hendelser er meget skuffende med tanke på den troen jeg hadde på UC. Jeg håper de blir revansjelystene og har et sterkt ønske om å reise kjerringa etter denne fadesen :D Det blir spennende å se hva Stian klarer å utrette på kontoen.
Slasken sin aksjon har som vanlig båret frukter, og han viser at han er en spiller som angriper uten frykt uansett hvilke
motstandere han får i mot seg. Aggressivitet er viktig i TW, og det har slasken mer enn nok av. Han angrep først, og det kommer til å gi et godt utbytte. Mye er sagt om Don, men om han holder ut til siste slutt og kaprer en rank 1 plassering på enten V21 eller V22, beviser han at han er en toppspiller på aller øverste hylle, og ikke bare en forrykende startup spiller.


hankVH vs Reisverket
Om ikke Stephan og Lillenes finner på noe riktig smart (Som de fort kan gjøre) har jeg en følelse av at Robert og Roger blir et lite knepp for sterke her, spesielt i en 1 vs. 1 (som jeg liker å måle etter i TW champions) Om de hadde hatt hver sin stamme i ryggen, er jeg derimot mer usikker. Stephan har en tendens til å finne de smutthullene han trenger for å forbedre sin posisjon :D


Dette er den beste forklarte stemmingen jeg har sett! Kunne ikke gi deg positivt rykte, da jeg har gitt for mye i dag...

Men ja! UTROLIG BRA FORKLARING!

LIKER DET!

-A
 

DeletedUser

Guest
RV er vel bedre på skyggespill-delen av TW, det som skjer bak kulissene. Men det er også et bevisst valg fra min side. Jeg ønsker ikke å gjøre så mye på den delen, men mest på kartet. Noen ganger må man bare kjøre litt i gråsonen, men så godt det lar seg gjøre, så unngår jeg det. Ser på det som både styrke og svakhet.

Mener jeg og Roger, om man stiller med like utgangspunkt, skal gjøre det vanskelig for hvem som helst å ta byer fra oss, samtidig som vi ikke akkurat gjør oss bort i den offensive delen heller. Man kan jo bare ta en titt på aksjonene som har pågått imot oss litt spredt i 1-2mnd nå. Vi er når som helst rank 1 på ODd f.eks. Ikke akkurat vanlig kost for oss to det :p
Likevel er det ikke fryktelig mange byer vi har mistet, og dem som har skiftet eier, har ligget midt i fiendeland siden dag 1.
 

DeletedUser

Guest
Reslutater siste runde:

DON slask vs Unholy Confessions 13 - 3

hankVH vs Reisverket 11 - 4
 
Topp