TW-Champion v21 - DON slask (Aristo)

DeletedUser

Guest
Da er DON slask, foreløbig suveren leder og innehaver av rank 1 på v21, offisielt valgt av brukerne til TW-Champion på v21.
Gratulerer så mye! Er nok, om vi skulle slutta nå, en rettferdig kåring totalt sett, så skal ikke krangle med noen der!

Det har vært mye diskusjon og sterke meninger om det ene og det andre. Det har vært en fornøyelse å være vert for denne konkurransen og jeg er glad for at den livet opp forumet vårt, og kanskje også ga noen glød til å fighte litt ekstra ingame(?).

Jeg har sett gjennom kampene til de siste 4 kontoene, se om vi kan trekke noen konklusjoner utifra dem kanskje.
Her har vi DON slask sine kamper:

DON slask vs Preistjr 15-0
DON slask vs Johnny Restivo 20-1
DON slask vs Elimin@tor 17-15
DON slask vs ThoBre 19-7
DON slask vs Reisverket 10-9
DON Slask vs Unholy Confessions 13-3
Totalt: 94-35

DON slask ble satt under press av et par kontoer, men ser ut til å ha dratt nytte av en 100% med oppgjør på hjemmebane, som kanskje har dratt favøren til hans side :p

UC sine kamper:
Unholy Confessions vs Kruttkalle 13-0
Unholy Confessions vs Black Magic 18-0
Unholy Confessions vs Ignorance 18-8
Unholy Confessions vs TigerKiller 23-2
Unholy Confessions vs hankVH 11-3
DON Slask vs Unholy Confessions 13-3
Totalt: 86-26

Det var under UC vs Ignorance forumet vireklig fyret seg opp diskusjonsmessig. Det endte dog opp med en, i mine øyne, fortjent seier, men flere fikk sin integritet stilt i tvil på den kampen :)
Kanskje om aksjonen som fikk Jostein til å slutte hadde kommet senere, så ville finalen vært jevnere. Det får vi aldri vite.

hankVH sine kamper:
hankVH vs Chuck Norris 11-5
hankVH vs kalep 17-2
hankVH vs TraTinV 25-3
hankVH vs wannabezz 25-5
Unholy Confessions vs hankVH 11-3
hankVh vs Reisverket 11-4
Totalt: 67-30

hankVH var kontoen på topp4 som fikk minst stemmer. Men danket ut solide motstandere på sin vei likevel. Chucky viste seg å bli en grei skuring til slutt. Utifra "logikk", så burde jo strengt tatt Chuck Norris ha slått Reisverket f.eks :D (Slapp av, spøk..)

Reisverket sine kamper:
Reisverket vs Gringo 15-0
Reisverket vs DelakT 21-0
Reisverket vs Nattevakten 32-3
Reisverket vs erlend86 27-1
DON slask vs Reisverket 10-9
hankVh vs Reisverket 11-4
Totalt: 108-25

Reisverket fikk flest stemmer av topp4, samtidig som det ble færrest som stemte imot. Kampen imot Nattevakten som endte 32-3 var den med størst forskjell mellom de to kontoene som møttes til kamp.
Snodig nok så endte alle kampene som topp4 var involvert i, med hjemmeseier. For en til å lure på om folk har misforstått og lagt med hjemmebane som en stor fordel :p


Takk for meg, og lykke til i krigene som kommer ingame!

-Robert
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Dessverre: Du må gi andre brukere rykte før du kan gi det til Redswan igjen.

Tusen takk Robert! :)

Godt jobba! :D

-A
 

peter98

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Godt jobba Robert for en flott konkurranse, som virkelig satte fyr på forumet.
Gratulerer DON som seiersherre!
 
Topp