TW-Champion v21. SEMIFINALER

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Dette blir litt av en thriller. Trekninga er utført ved hjelp av Simen, Ruben og Jokke. Dette så ingen kan komme med beskyldninger om juks og fanteri :D
Dog, når dere ser hvem som møter hvem, så tviler jeg på at det er mistanke om juks uansett. Dette blir to kamper jeg er MEGET spent på utfallet av!


Retningslinjene for stemming her er som vanlig. Gi begrunnelse for din stemme. Markering med bold til vinner. Ingen fancy fargebruk.


Denne runden avsluttes kl 23:59 09.08.2015.


Og her er det alle venter på:

Kamp 1: DON slask vs Reisverket

Kamp 2: Unholy Confessions vs hankVH
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Kamp 1: DON slask vs Reisverket - Selv om RV har vært en motivator, en leder, en viktig person for Aristo sin suksess så tørr jeg påstå at slasken har vært det samme, han har vokst seg størst og skummlest på v21 av disse to også. Derfor går min stemme hit, ellers er dette en utrolig utrolig jevn kamp i mine øyne.

Kamp 2: Unholy Confessions vs hankVH - Egen kamp.
 

DeletedUser

Guest
Huffda, for noen valg.. jaja. Da måtte jeg velge da.

Kamp 1: DON slask vs Reisverket - Kjenner DonSlask best på PP Boosting, og RV, som en ener i og skaffe seg Boost på innadlinger. Så her ble det valget mellom pest og kolera.
Velger derfor RV, fordi om min favoritt kommer til neste runde, så blir det lett og kåre en vinner.

Kamp 2: Unholy Confessions vs hankVH - Uten tvil, de gutta som spiller der er nok alle flinke teknisk og spillmessig. At de spiller Dualer, handler mer om at tiden man er i og utvilingen på TW har blitt slik, og alle vil vel ha et liv. Men Comboen er tidligere stammefrender og har all respekt for de alle. Selv om et par av dem har jeg både spilt med og på tvers av, så har ikke det betydd noe for hverken spillet eller vennskapet.
Denne kontoen, er min favoritt. Og håper de vinner denne ChampRunden.
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1: DON slask vs Reisverket Kan ikke så mye om disse 2, men stemmer på RV siden har sett mer fra han en Don siden jeg bynte på v21.

Kamp 2: Unholy Confessions vs hankVH Vanskelig denne, men vet ikke så mye om UC gjengen så stemmer på Robert å Roger.
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Kamp 1: DON slask vs Reisverket

Kamp 2: Unholy Confessions vs hankVH
 

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
Kamp 1: DON slask vs Reisverket To verdige todelsfinalista :) Eg velge å la RV's rolle som head honcho komme han til gode da han er potensielt den beste eg har vore borti på .no til nettopp dette. Utover det er begge utmerka i dei øvrige delane av TW.

Kamp 2: Unholy Confessions vs hankVH Er dette som hadde vore den beste finalen, fyttirakkern for eit par kontoa. :O Nesten litt skammelig å meine at den eine er bedre enn den andre, men med tanke på det eg har sett av dei begge så trur eg UC hadde klart å dra det i land, riktignok med liten margin. Mykje takka vere det uimotståelige hybridoppsettet til Jostein (kyss)
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1: DON slask vs Reisverket - Veldig vanskelig valg, men må bli RV fordi jeg kjenner han som en god fyr fra tidligere, og nesten helt fra start av v21.

Kamp 2: Unholy Confessions vs hankVH - Etter HP og v21 vil jeg nok ikke se på dette som helt ærlige spillere, men gode er de!
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Kamp 1: DON slask vs Reisverket Kjenner som sagt lite til de som har gjort det meste på kontoen. Beklager DON, kunne fort ha blitt deg om du hadde spilt gjennom hele verdenen, men det vet du jo selv at du ikke har. Som Håkon skriver har Reisverket vært en viktig brikke for Aristo (ikke at DON ikke har det), så fra mitt perspektiv tar han denne.

Kamp 2: Unholy Confessions vs hankVH Herregud, synd dette ikke er finalen. Eneste grunnen til at min stemme går til UC er at de har flere gode spillere jeg kjenner til, i motsetning til hank der jeg kun kjenner til Robert. :(
 

peter98

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Kamp 1: DON slask vs Reisverket - Veldig vanskelig kamp. RV er personlig en bedre leder og har vist seg i front, men har i det siste vist tegn til lite aktivitet. DON leder tross alt verden, og viser at han har ferdighetene til å være helt i topp. Så jeg ville satt pengene mine på Don ;)

Kamp 2: Unholy Confessions vs hankVH - Dette er i mine øyne den vanskeligste kampen, som ville vart uendelig lenge mellom 2 av de beste kontoene .no har sett. UC er jo 4 av de beste på hele .no (selv om de misliker meg så er jeg ærlig :D . Jostein, Odd, Håkon og Simen(?). 4 gode spillere. Mens på Hank kontoen har vi 2 gode spillere(?). Men jeg tror ikke de ville holdt høyt nok aktivitetsnivå til å vinne denne krigen. Derfor stemmer jeg UC.
 

The Tooth Fairy

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Kamp 1: DON slask vs Reisverket - Dette var vanskelig! 2 viktige kontoer for Aristo, 2 front kontoer, 2 store spillere som har utretter mye på v21. Jeg synes don slask har gjort det best, mtp hvor langt han har kommet selv etter mye PP bruk i start. Rv er vell henholdsvis hertug i Aristo? Men likevell vil jeg anta at don slask er med i denne ledelsen der. Så Stemmen min går der.

Kamp 2: Unholy Confessions vs hankVH - Wow dette er en monster kamp blir litt som den andre semifinalen også. 2 jevnt gode kontoer som kjemper mot hverandre. Men kun 1 kan gå videre så derfor går stemmen til den kontoen som har gjort det best og som jeg tror hadde vunnet en også 1vs1 kamp med tanke på spillernes kunnskaper og ferdigheter ingame. Må legge til at jeg personlig mener at ferdighetsnivået på kamp 2 er større hos begge spillerne enn i kamp 1. Så dette her er en "finale" semi finale i mine øyne.
 

DeletedUser

Guest
UC - HankHV
Dette er vel egentlig finalen. Utrolig vanskelig valg, men stemmer UC mest fordi de har vært på kontoen fra start og holdt på (i hvert fall Jostein) i motsetning til de på Hank som først hadde Sylph og spekter på kontoen. Det jeg mener er at Jostein og co har lagt inn litt mer arbeid på verdenen. Litt kjedelig at jeg ikke fikk tid til å fortsette på hank-kontoen sammen med Robert, men han har i hvert fall fått inn en god dual i Roger som jeg har fått inntrykk av er god hvis han har motivasjon til det.

DON og RV på V21 har jeg ikke mye peiling på.
 
Sist redigert av en moderator:

Akali

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Kamp 1: DON slask vs Reisverket Jeg har ikke peiling på hvem av dem jeg skal velge ved tanke på erfaringer, så jeg går for hvem som gjør det best på v21 akkurat nå.

Kamp 2: Unholy Confessions vs hankVH Ser at noen stemmer på UC og mener det er fordi Robert og Roger ikke har vært på kontoen fra starten av, men i mine øyne har ikke det noe påvirkning på hvor flinke de hadde vært i en 1v1. Selv om UC har noen flink spillere på kontoen tror jeg dessverre ikke de kunne 1v1'a Robert og Roger comboen.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Kamp 1: DON slask vs Reisverket

Kamp 2: Unholy Confessions vs hankVH 2 spillere som har gjort det bra, begge kontoen er aktive i kriger og å adler jevnt å trutt av fiender. Jeg stemmer da UC da den kontoen må ha gjort noe mere riktig en hanVH, UC er nesten dobbel så stor så den kontoen har prestert klart bedre en hank.
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Kamp 1: DON slask vs Reisverket
Jevn match. To dyktige off spillere, men tror Stephan er hakket bedre defensivt.
Med Lillenes på hugget tipper det mot borteseier....tror jeg...kanskje..

Kamp 2: Unholy Confessions vs hankVH

Finn frem popcorn, len dere tilbake i godstolen. Her snakker vi en forrykende match om begge sidene er topp motiverte!! Begge kontoer fremstår for meg som rimelig komplette. Begge sider har erfaring fra det meste av innstillinger som er mulig å få kastet etter seg.. Begge har et bredt offensivt og defensivt repertoar. Begge har dekning om natten... Jeg tror rett og slett ikke at den ene kontoen klarer å slå den andre i en 1 Vs. 1. Må bli uavgjort :eek:
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Kamp 1: DON slask vs Reisverket
For meg er denne veldig vanskelig å avgjøre! Clash of the Titans!
DON slask er krigsherren og angrepstaktikeren. Reisverket har levd opp til navnet sitt og bygget en suksessfull stamme, der han er grunnlegger, leder og motivator. I tillegg har Reisverket også ligget i front hele verden. Han hadde en veldig krevende plassering på kartet i starten av verdenen, men har klart seg ypperlig! I starten av verdenen lå DON slask innegravd i stammemedlemmer, men bestemte seg for å bryte ut, etter det har han også ligget i front hele veien. Begge to har internadlet for å holde seg i toppen, men jeg skal ikke legge vekt på det i denne settingen.
En del av grunnen til at min stemme går til Reisverket istedenfor DON slask, er at jeg mener Stephan og Lillenes innehar bedre defensive egenskaper enn det DON har. Det kommer veldig godt med i en 1vs1 match. Jeg er noe usikker på angrepsferdighetene til RV, men jeg er sikker på at de ikke er fraværende. DON slask sine offensive egenskaper er blant de beste, men dessverre for DON er det enklere å angripe enn å forsvare.
En annen del av grunnen til at stemmen min går til Reisverket er at RV har vært stammeleder hele V21. Uten den byrden og tidslukeren han har der ville han hatt mer tid til å spille spillet, og det ville satt DON på en skikkelig prøve.


Kamp 2: Utgikk. Ingen stilte opp til start i frykt for motstanderen. Begge gikk grå.
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1: DON Slask vs Reisverket

Kamp 2: Unholy Confessions vs HankVH

hozan
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Kamp 1: DON slask vs Reisverket - Veldig jevnt! Selv om jeg kanskje mest har lyst til å stemme på Rv grunnet måten de har klart å lede Aristo til å bli en så sterk stamme og samtidig klart å opprettholde en svært god plassering på rangeringen må jeg gi stemmen min til DON da de har over dobbelt så mye poeng som Rv og etter min mening da prestert bedre hittil på V21. Når det er sagt er jeg overbevist om at Rv og Lillenes kommer til å være med å krige om topplasseringene på rangeringslisten og ikke minst fortsette å sette sitt preg på V21.

Kamp 2: Unholy Confessions vs hankVH - Egen kamp så stemmer blankt her. Må si at dersom vi skulle ryke ut mot hankVH så gjør det meg ingen verdens ting. Da Robert og Roger er to av de bedre spillerne jeg vet om! Hadde de spilt på kontoen fra dag én ville den nok vært minst på høyde med UC poengmessig om ikke enda høyere.
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Kamp 1: DON slask vs Reisverket.

Kamp 2: Unholy Confessions vs hankVH - kunne egentlig stemt her siden ingen regner med meg på UC kontoen, så velger å ikke stemme her siden jeg ikke vet om vi kunne kåret enn vinner her!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp