TW Champion v4 Diskusjoner

DeletedUser

Guest
Vi trenger tråd der vi kan diskutere dette videre ;) sånn at Darkmoon's poster ikke blir spamet ned og han kan lettere finne ut poengskåren :)

La diskusjonene komme! :D

Spørsmål vist tråden står stille:
  • Var det på tide at vi i V4 fikk en TW Cgampion V4 konkuranse også ?
  • Tror du folk stemmer pga poeng eller erfaring ?
  • Hvem tror du vinner alt sammen ?
  • Hvem er en favoritten?

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Tror du folk stemmer pga poeng eller erfaring ?

Tror det går hovedsaklig på erfaring, men ellers så tror jeg heller det går på hvor ''populære'' spillerene er ;)

DeletedUser

Guest
Hmm, noen stemmer nok etter poeng.. F.eks Blackburn vs Snowfire

Jeg har spilt mot Blackburn og Snowfire..
Men Blackburn har sikkert fått litt mer skills enn det han hadde. Men tror nok Snowfire er bedre enn han ihvertfall på teknikk så at de fleste stemmer blackburn er nok pga poeng.

DeletedUser

Guest
Tror du folk stemmer pga poeng eller erfaring ?

Tror det går hovedsaklig på erfaring, men ellers så tror jeg heller det går på hvor ''populære'' spillerene er ;)

Jeg tror at noen folk kommer til å stemme på poeng pga de ikke vet hvem det er, og de har bladd igjenom noen få 20spillere på TWstats.. så stemmer de bare på poeng eller ren gjetting..

Darkmoon skulle hatt med TWstats informasjonen på alle de navnene ;) sånn at vi lettere kan sjekke spilleren :)
det får vi prøve neste runde

DeletedUser

Guest
Tror det er blanding hva folk stemmer på. Noen stemmer vel på poeng, andre på rykte (erfaring fra andre verdner), noen stemmer også mest på sine stammevenner. Men det er jo ikke så rart, er jo som regel de man har mest kunnskap om.

Alt for tidlig til at jeg kan komme med noen spådommer om hvem som vinner alt sammen, så det tørr jeg ikke :p

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Stemte ut i fra det jeg vet om spiller etc. (og ihvertfall ikke på hvor pop dem er eller om dem er i egen eller alierte stamme).

Ellers så brukte jeg vel ODA mye i min kjappe avstemning.

Er en del som er så "sikre" at det burde vært straffbart og stemt noe annet! :p (men det handler vel om det og være popis da sikkert... :rolleyes:)

Et av det mest åpenbare eks. må være Kamp 14: Johvij vs KittyCat, skulle veddet 10 kviser på at johvij hadde vunnet en slik kamp minst(!) 99 av 100 ganger... :cool:

DeletedUser

Guest
Arnold Schwarzenegger har da masse erfaring 1 vs 1. Er det han er ment for ;)

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Arnold Schwarzenegger har da masse erfaring 1 vs 1. Er det han er ment for ;)

jeg stemte da vitterlig på Arnold iden kampen i hvertfall! :p

Har megastor respekt for det du gjorde der. (bare synd at du startet på nytt i capes... :( ).

:)

edit: leste litt feil her... :p

DeletedUser

Guest
*Tror du folk stemmer pga poeng eller erfaring ?

*Hvem tror du vinner alt sammen ?

Jeg tror folk som ikke har tatt seg god nok tid, eller ikke kjenner til alle spillerne stemmer på de med mye poeng.
Mange av de nye spillerne stemmer nok også på poeng.

Men synes folk bør stemme utfra en blanding av: Erfaring, Beliggenhet, ODA, ODD og Prestasjoner IG.
Mange stemmer også på lederegenskaper, noe som ikke har så mye å si one on one.

Hvem jeg tror vinner? Det blir vanskelig så tidlig. Men kan sette opp en.

So9ce(Dagi)

DeletedUser

Guest
Når jeg stemmer, så stemmer jeg etter følgende kriterier; Krigersk, erfaring, teknikk, kunnskap, basert på min erfaring som enten å være i samme stamme, eller å ha kriget mot vedkommende, enten fra min egen konto eller som KV ;)

Det er såklart ikke alle kampene jeg kjenner begge godt, så da blir det hvem jeg tror ville ha vunnet basert på hva jeg vet og har hørt, eller basert på ODA statistikker. (Jeg syns ikke ODD representerer en god kriger, da ODD kan være hovedsaklig andre sine tropper). Mine stemmer går hovedsaklig på hvem som vinner en krig, en mot en, ikke hvem jeg liker best eller lignende.

Blacki99; Så åpenbart er ikke krigen mellom meg og Kitty, hun er flink på mange måter hu cecilie og finnes bra med skills der i gården ;) Men såklart, tror jeg hadde fått mer motstand dersom jeg hadde blitt satt mot en av de andre store angrepskåte krigerne ;)

Når det gjelder min favoritt til å bli champion her på v4, er det mange som har skilt seg ut. Så uten å nevne navn, så mener jeg flere fra topp 20 ODA listen skiller seg ut, og blir nok en av favorittene mine ;)

DeletedUser

Guest
Av erfaring kan man se at verdige vinnere ofte kan ryke ut allerede i første runde, om de er "uheldig" nok.

Tipper vinneren er enten Unknown Soldier, Jovhvij, Arnold Scwarznegger eller Nolaw.

DeletedUser

Guest
Jeg tenker mye i samme baner som Johvji. Jeg vil vektlegge elementer som:

* Hvor mye tid spilleren legger i spillet
* Hvordan spilleren fungerer som en solospiller.
* Spillerens vilje til å fortsette dag inn og dag ut.
* Hvordan spilleren er i deff/off sammenheng uten "utside" support.

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Moro dette her. Men dæven døtte hvor moro det kunne vært om vi hadde hatt en egen "battle ground" hvor vi kunne tatt slike mann mot mann/kvinne(!) mot hverandre. f.eks. en egen liten verden med 50 gråbyer av en viss størrelse hvor begge hadde startet med 1 by hver. Evt. at vi kunne styrt innstillinger på antall gråbyer, hvor store dem skulle vært og hvor mange som hadde kjempet mot hverandre, feks. 2 mot 2 etc. Og såklart så skulle det vært muligheter for og styre speed og slikt. Kunne fått en del korte men intensive og morsome battles ut av det. :D

Alternativet er og cleare et litt mindre område i feks. V4 hvor dem som skulle kjempe hadde adlet hver sin by på forhånd og startet opp på et gitt tidspunkt. Begge måte hatt nøytrale KV som kunne gått inn og sjekket at det ikke ble overført tropper eller ress. fra øvrige byer utenfor "battle grunden"..

Hadde ikke dette vært litt moro? :)

DeletedUser

Guest
Moro dette her. Men dæven døtte hvor moro det kunne vært om vi hadde hatt en egen "battle ground" hvor vi kunne tatt slike mann mot mann/kvinne(!) mot hverandre. f.eks. en egen liten verden med 50 gråbyer av en viss størrelse hvor begge hadde startet med 1 by hver. Evt. at vi kunne styrt innstillinger på antall gråbyer, hvor store dem skulle vært og hvor mange som hadde kjempet mot hverandre, feks. 2 mot 2 etc. Og såklart så skulle det vært muligheter for og styre speed og slikt. Kunne fått en del korte men intensive og morsome battles ut av det. :D

Alternativet er og cleare et litt mindre område i feks. V4 hvor dem som skulle kjempe hadde adlet hver sin by på forhånd og startet opp på et gitt tidspunkt. Begge måte hatt nøytrale KV som kunne gått inn og sjekket at det ikke ble overført tropper eller ress. fra øvrige byer utenfor "battle grunden"..

Hadde ikke dette vært litt moro? :)

Det var en tråd på .net angående dette. Den gikk ut på at en spiller utfordret hvem som helst til å sloss mot han. Spilleren som godtok utfordringen ville ta 50 av byene til spilleren og fikk 14 dager på bygge. To folk meldte seg som dommere for å logge inn daglig. Var også en som godtok utfordringen. Etter dette så gikk det en periode før jeg leste aktivt på forumet der igjen og glemte hvor tråden befant seg.

Har vel også vært opp til diskusjon ved gjentatte anledninger å få til en egen verden for slikt. Svaret er at det er for få mennesker noe som er forståelig.

DeletedUser

Guest
dagi :S du må ikke ha samme profilbilde som Alexander the great :p trodde plutselig at det var han :eek:

Men vist han ikke gjør det imorgen, så fikser jeg det på mandag ;) 0stress

Topp