TW Champion V5

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
176-176
madder
smud
Leiv Eiriksson(Marita og Espen)
Krigaren(Monsterstone) kjenner mer til han en dualen hans)
Point Taken.
 

DeletedUser

Guest
Går ikke han under Reisverket?

Nei, Reisverket selv(aka Terh@ls) og Alexi Lalas er jo to forskjellige personer. De spillte dual sammen en stund. Men spilte jo hver for seg i starten, kommer ikke på navnet på kontoen Alexi spilte på i starten:confused: da må jeg blad litt i arkivet først:D
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Nei, Reisverket selv(aka Terh@ls) og Alexi Lalas er jo to forskjellige personer. De spillte dual sammen en stund. Men spilte jo hver for seg i starten, kommer ikke på navnet på kontoen Alexi spilte på i starten:confused: da må jeg blad litt i arkivet først:D

Joda, vet det, men trenger i så fall et annet nick ;)
 

DeletedUser

Guest
Joda, vet det, men trenger i så fall et annet nick ;)

Arcon sa det han! CastorTroy var det;)

Men altså, same shit, du kan sikkert skrive han opp som Reisverket, funker det og :)
 
Sist redigert av en moderator:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Men da tar vi han alene på CastorTroy, så slipper vi å finne så mange flere :p

Har ikke telt helt over enda, men tror det mangler noen få til før vi har 64.
 

DeletedUser

Guest
Men da tar vi han alene på CastorTroy, så slipper vi å finne så mange flere :p

Har ikke telt helt over enda, men tror det mangler noen få til før vi har 64.

Bedre om vi deler det i 2 og tar Alexi lalas som en kandidat, og Reisverket (Terh@ls) som en kandidat. CastorTroy var jo bare noe Alexi hadde helt i starten, før han gikk over til Reisverket?

Etter hva jeg har forstått, så skal man jo nominere den spilleren man mener hadde vunnet mot alle på v5 1 vs 1 (med like forutsetninger). Så da nominerer man jo ikke kontoen, men selve spilleren. Eller tar jeg feil nå?

Blir jo på en måte litt ulike forutsetninger ellers, mtp at noen kontoer har flere spillere (Duals).
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
nå ble jeg rørt til tårer her Torjus :)

Spiller under The mad professor på verden 6 er det vel, nå om dagen. Hvis noen ønsker å stikke innom å si her så skal dere få lov til det:)

Alexi lalas
 

DeletedUser

Guest
Kanskje jeg tar meg turen en gang da:D Men blir nok desverre ikke enda, alt for mye og gjøre på v5 atm jeg stakkars :(
 
Topp