TW champion V9 - Vinner

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Ja, da har fristen for å stemme i finalen gått ut og vi har en vinner.

Fan nr. 1 av Sylphida 11 - 19 Villarreal


Litt småkleint å sitte å skrive en tråd for å utrope seg selv som vinner, men må vel nesten gjøre det. Takk til alle som har stemt :)
 

DeletedUser

Guest
gratulere gard du fortjener denne prisen her

the real champ !!!!!!!
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Da har du kommet gjennom alle rundene, selv om jeg har stemt imot deg i alle dueller (ikke personlig rettet)

Grattis med seieren uansett :cool:
 
Sist redigert:

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Ahh... nå skjønner jeg :D

Grattis Gard, den har du fortjent!!!! ^^
 

DeletedUser

Guest
Holder fast på min mening om at den store o'hellige Zitler burdte ha vunnet. >:|
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Da har du kommet gjennom alle rundene, selv om jeg har stemt imot deg i alle dueller (ikke personlig rettet)

Grattis med seieren uansett :cool:


Stemt mot Gard i alle rundene, mot spillere som "hvalen" "Carne" osv og det er liksom ikke personlig rettet? Erru full eller ?
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Stemte selvsagt ikke imot han i kampen mot hvalen, men ellers har jeg nok stemt imot han i de fleste dueller.

Det har gjerne hatt noe med at det har vert duell mot spillere fra andre stammer enn DN. Eneste duellen mot en annen dn-er var mot zippy, og vi to har sluttet fred. Villa derimot ønsker ingen fred (snakk om IRL fred, og ikke IG fred altså)

Å nei, jeg har ikke vert full når jeg har stemt. Ikke nå heller for den del.

Ha en videre go dag :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Fred eller ei, Gard hadde grusa nesten samtlige han har møtt i dueller med to hender på ryggen og en promille over 2. Så jeg kjøper ikke helt den om at det ikke er "personlig" for det er det tydeligvis ;)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Det har gjerne hatt noe med at det har vert duell mot spillere fra andre stammer enn DN. Eneste duellen mot en annen dn-er var mot zippy, og vi to har sluttet fred. Villa derimot ønsker ingen fred (snakk om IRL fred, og ikke IG fred altså)

Lurvee og Valley er sist jeg sjekka i DN ;)

Morsomt at du sitter å leker J.F.F-patriot og sur fordi jeg forlot stammen. Jeg gjorde MYE mer for den stammen enn du noen gang gjorde, selv om jeg forlot til slutt.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Joa, litt kanskje. Men det sier seg selv at man stemmer på de man har en god tone til :eek:

Men denne diskusjonen hører ikke hjemme på denne tråden. Om du har noe uoppgjort med meg, vet du vor jeg er å finne

ps: Joda, jeg har kanskje stemt på dem forran deg, men slik er verden. Ikke alle som stemmer på deg (gled deg med at jeg bringer lykke til deg)
 
Sist redigert:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Joa, litt kanskje. Men det sier seg selv at man stemmer på de man har en god tone til :eek:

Men denne diskusjonen hører ikke hjemme på denne tråden. Om du har noe uoppgjort med meg, vet du vor jeg er å finne

Har ikke noe uoppgjort :)
 
Topp