TW champion V9 - Vinner

DeletedUser

Guest
Joa, litt kanskje. Men det sier seg selv at man stemmer på de man har en god tone til :eek:

Men denne diskusjonen hører ikke hjemme på denne tråden. Om du har noe uoppgjort med meg, vet du vor jeg er å finne

ps: Joda, jeg har kanskje stemt på dem forran deg, men slik er verden. Ikke alle som stemmer på deg (gled deg med at jeg bringer lykke til deg)

du er jo helt på blåbær tur da . man stemmer på de man mener vinner ikke de man har god tone med . hadde du hatt nokk venner på tw så kunne du vunnet da fordi du hadde evt hatt god tone med alle de spillerene . nei det blir litt dumt du har stemt mot gard fra start til slutt . men skjønner jo det at du har null skills i tw :D så er jo ikke lett og vite hvem som er gode eller ei da :jhimle:
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
du er jo helt på blåbær tur da . man stemmer på de man mener vinner ikke de man har god tone med . hadde du hatt nokk venner på tw så kunne du vunnet da fordi du hadde evt hatt god tone med alle de spillerene . nei det blir litt dumt du har stemt mot gard fra start til slutt . men skjønner jo det at du har null skills i tw :D så er jo ikke lett og vite hvem som er gode eller ei da :jhimle:

Om det sto mellom en som du var i stamme med, og en som var i fiende stammen. Vem hadde du stemt på da? Tror d sier seg selv......

I DN duellene måtte jeg bare stemme på den som jeg oppfatter som den mest proffe. Om jeg undervurderer gard er d mitt problem og ikke deres.

Da setter vi bare en strek over dette, og shaker hender. ok? :)
 

DeletedUser

Guest
Om det sto mellom en som du var i stamme med, og en som var i fiende stammen. Vem hadde du stemt på da? Tror d sier seg selv......

I DN duellene måtte jeg bare stemme på den som jeg oppfatter som den mest proffe. Om jeg undervurderer gard er d mitt problem og ikke deres.

Da setter vi bare en strek over dette, og shaker hender. ok? :)

man stemmer jo selvfølgelig på den man tror er best ..samme om det er en i fiende stammen eller ikke . eneste grunnen til at du ikke stemte på hvalen var jo fordi du ikke rakk inn på forum før runden var over hehehe :D
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Kan du gi meg et eksempel dær noen i DN stemte på noen i IP mot noen i DN?
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Nei, for jevnt over er IP ræva :p

Kun Paausan som eier visse ferdigheter, men han møtte aldri noen i DN foruten Gard heller av hva jeg husker.

På IP,s sine vegne takker jeg for din innsiktsfulle og maleriske beskrivelse av vores "hinterteile". Vi er selv ganske stolte av dem.
 
Topp