DeletedUser
Guest
Er vel like greit å lage en egen tråd for diskusjon, så kan vi holde avstemning i egen tråd?
GOGO
GOGO
tkdark v Grim Reaper
Tommy er i sin egen klasse. Dark liker bare å krangle.
kamp 1.
tkdark v Grim Reaper
TKdark er absolutt brukbar, men Tommy er så ufattelig mye, mye, myeeee bedre enn han. Helt utrolig at tkdark har kommet seg så langt i konkurransen egentlig, men sånn er det vel når man har en stor vennekrets på nettet. Nå tror jeg nok at det er kroken på døra for vedkommende. Tommy ville tatt denne karen både dag og natt (ikke tolk den feil).
1. Jeg liker ikke bare å krangle. Faktisk er jeg ingen fan av krangling, men er bare sta i diskusjoner, og har en tendens til å ende opp med å få diskusjoner til å gå bort ifra det jeg egentlig vil fram til (Ikke bare min feil hver gang her ass).
Haha, morsomt at du ikke liker å krangle, men får til å skrive et innlegg på 2-300 ord fordi to stk mener at Tommy er bedre enn deg.
Selvinnsikten er vel ikke helt på topp?
magic dude er som USA, bare at han ikke er spion, og ikke går i underskudd Ikke rart USA har en gedigen gjeld, etter alt de må kjøpe av info fra Facebook, Instagram, Microsoft, Apple, Google, IG m.fl. Verden hadde vert fin uten USA, hva?
Hadde ikke USA kommet til hadde vell det enda våre slavehande
USA fjernet slaveriet sitt i 1865. Hadde USA ikke eksistert hadde området sannsynligvis vært en britisk koloni fremdeles, britene fjernet slaveriet i koloniene sine i 1833. Påstanden din er bare tull.
Dette er ikke det tråden skal brukes til.