TW Champions diskusjonstråd!

DeletedUser

Guest
Er vel like greit å lage en egen tråd for diskusjon, så kan vi holde avstemning i egen tråd?

GOGO
 

DeletedUser

Guest
Kan se ut til at de fleste har fått sagt det de skulle , på feil tråd (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Siden vi allikevel har en diskusjonstråd til dette opplegget, tenkte jeg at jeg sku ta meg den frihet og gi noen tilbakemeldinger på enkelte kommentarer fra semifinalen (Regner med at jeg må kommentere enda flere de kommende dagene >_<).

tkdark v Grim Reaper
Tommy er i sin egen klasse. Dark liker bare å krangle.

1. Jeg liker ikke bare å krangle. Faktisk er jeg ingen fan av krangling, men er bare sta i diskusjoner, og har en tendens til å ende opp med å få diskusjoner til å gå bort ifra det jeg egentlig vil fram til (Ikke bare min feil hver gang her ass).

2. Jeg har hatt utallige mange flere samtaler/diskusjoner/kommentarer som ikke har endt opp i krangler, så denne påstanden vil jeg si at bare er basert på nylige krangler på forum, noe som er svært uriktig etter hvordan jeg egentlig er ;)

3. Blant de som kjenner meg IRL (Som er en god del over hele landet, samt i enkelte andre land) er jeg faktisk bedre kjent for å blande meg inn i andres krangler og finne en løsning som begge/alle sider kan bli enige om.


kamp 1.

tkdark v Grim Reaper

TKdark er absolutt brukbar, men Tommy er så ufattelig mye, mye, myeeee bedre enn han. Helt utrolig at tkdark har kommet seg så langt i konkurransen egentlig, men sånn er det vel når man har en stor vennekrets på nettet. Nå tror jeg nok at det er kroken på døra for vedkommende. Tommy ville tatt denne karen både dag og natt (ikke tolk den feil).

Jeg vil ikke risikere å ha mistolket denne, så jeg vil bare vite nøyaktig hva du sikter til når du nevner at jeg har en stor vennekrets på nettet, og at det er derfor jeg har kommet så langt.

For jeg tror knapt nok jeg har pratet med mer enn 1/3 av de som har stemt på meg. Hvertfall er det mange navn jeg ikke kjenner igjen. Så jeg må si at det at jeg har en stor vennekrets er årsaken, er mest sannsynlig ren bullshit :)
I tillegg vil jeg påpeke at jeg har vunnet ærlig og rederlig, i motsetning til visse andre som tydeligvis forsøkte å smiske/kjøpe til seg seier i runde 2, men som allikevel tapte med 1 stemme til slutt ;)
 

DeletedUser

Guest
1. Jeg liker ikke bare å krangle. Faktisk er jeg ingen fan av krangling, men er bare sta i diskusjoner, og har en tendens til å ende opp med å få diskusjoner til å gå bort ifra det jeg egentlig vil fram til (Ikke bare min feil hver gang her ass).


Haha, morsomt at du ikke liker å krangle, men får til å skrive et innlegg på 2-300 ord fordi to stk mener at Tommy er bedre enn deg.
Selvinnsikten er vel ikke helt på topp? :)
 

DeletedUser

Guest
Haha, morsomt at du ikke liker å krangle, men får til å skrive et innlegg på 2-300 ord fordi to stk mener at Tommy er bedre enn deg.
Selvinnsikten er vel ikke helt på topp? :)

Umm... den første delen var i forhold til påstanden om at jeg bare liker å krangle, og den andre delen var i forhold til resultatet fra de tidligere rundene, ikke nødvendigvis at Tommy er bedre enn meg...
Så ser ikke helt hva du vil fram til her dessverre :S
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Hva er forutsettningene til V1 champion? 1-1 med 1 by hver i starten eller 100 byer hver??
 

DeletedUser

Guest
Vil egentlig anta at det er flere byer det er snakk om, ja. I endgame-scenario.
 

DeletedUser

Guest
Legger merke til at flere sier jeg ikke er så god i def. Litt synd at jeg aldri har fått bevist spesielt ettersom ingen angriper meg :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg veit at du er god med deff MD, så ingen grunn til å måtte bevise noe som helst for meg hvertfall :)
 

DeletedUser

Guest
magic dude er som USA, bare at han ikke er spion, og ikke går i underskudd :) Ikke rart USA har en gedigen gjeld, etter alt de må kjøpe av info fra Facebook, Instagram, Microsoft, Apple, Google, IG m.fl. Verden hadde vert fin uten USA, hva?:D

Jeg ville ikke ta det opp på den andre tråden, og for håpe jeg valgte riktig da jeg tok denne(Si ifra hvis jeg skal ta den en an plass, men siden denne tråden neste er dau kan det jo være godt å få noe liv i den?).
Om verden hadde vært fint uten USA?
Hadde ikke USA kommet til hadde vell det enda våre slavehandel, mye mer kriger, mye mer død og elendighet.
Kanskje til og med at russerne hadde tatt over alt og alle, eller tyskerne for den saks skyld.
 

DeletedUser

Guest
Hadde ikke USA kommet til hadde vell det enda våre slavehande

USA fjernet slaveriet sitt i 1865. Hadde USA ikke eksistert hadde området sannsynligvis vært en britisk koloni fremdeles, britene fjernet slaveriet i koloniene sine i 1833. Påstanden din er bare tull.

Dette er ikke det tråden skal brukes til.
 

DeletedUser

Guest
USA fjernet slaveriet sitt i 1865. Hadde USA ikke eksistert hadde området sannsynligvis vært en britisk koloni fremdeles, britene fjernet slaveriet i koloniene sine i 1833. Påstanden din er bare tull.

Dette er ikke det tråden skal brukes til.

Hehehehm måtte jo ha en plass å s det, og viste ikke hvor, derfor jeg også spurte :p
Det med slaveri er nok tull det jeg sa ja, for jeg var ikke klar over det du sa der.
VIlle bare si at verden hadde ikke våre bedre uten USA.
 
Topp