TW Champions - Finale og bronsefinale

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Finale:
Runinter VS DONslask

Bronsefinale:
Vifle VS Reisverket





Avstemingen stenger 23.10.13 kl 12:00
 

DeletedUser

Guest
Finale:
Runinter VS DONslask - Rune, Gard og Cleo. Trenger ikke å si mer.

Bronsefinale:
Vifle VS Reisverket - En aktiv Vifle går seirende ut.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Finale:
Runinter VS DONslask
Jeg stemmer Runinter fordi de som sitter her er langt bedre enn DON... skjønner ikke hvordan han kom så langt heller xP Det er ikke noen syke prestasjoner han har.. Mens Cleo, Rune og Gard(?) synes jeg har bemerket seg på veldig mange verdner inkludert denne...

Bronsefinale:
Vifle VS Reisverket

I have no idea XP
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Finale:
Runinter VS DONslask
Jeg stemmer Runinter fordi de som sitter her er langt bedre enn DON... skjønner ikke hvordan han kom så langt heller xP Det er ikke noen syke prestasjoner han har.. Mens Cleo, Rune og Gard(?) synes jeg har bemerket seg på veldig mange verdner inkludert denne...

Bronsefinale:
Vifle VS Reisverket

I have no idea XP

DON spilller iallefall SOLO
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
hva har det med saken å gjøre xP ? Jeg stemmer ut ifra den jeg mener er best.. og ikke ut ifra om det er 1 eller 20 på konto...
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
hva har det med saken å gjøre xP ? Jeg stemmer ut ifra den jeg mener er best.. og ikke ut ifra om det er 1 eller 20 på konto...

Jada, men du klarer ikke å holde deg OBJEKTIV til Tw champ V15 men ser heller på andre verdner, og ikke på v15 hvor don har gjort det KLART best, SOLO
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
å? han har jo ikke akkurat møtt så stor motstand? han har ganske lav oda med tanke på poeng? noe som betyr at mange av byene får han nesten gratis.. jeg dømmer på v15.. men jeg påpekte at de har gjort det bra på andre verdner ;)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
aha? du sier grunnen til at du Stemmer på runinter er at cleo, Rune og gard spiller der? fordi de har gjort det bra PÅ ANDRE VERDNER, mens DONslask leder ODT rangeringen, har tatt 6 byer av fienden for hver by han har tapt og har nesten 100% front, samt leder Poengmessig. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan gjøre det bedre på v15 enn å lede poeng og ODT, men det er min mening, og hvis du mener det er anderledes, be my guest.
 

DeletedUser

Guest
Finale:
Runinter VS DONslask

Bronsefinale:
Vifle VS Reisverket
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Finale:
Runinter VS DONslask
Igjen, jeg har vært vitne til både rune, Gard og cleo i aksjon, og har respekt for dem, MEN DON har gjort det bedre på v15

Bronsefinale:
Vifle VS Reisverket
Ble krone eller mynt her ^^
 

DeletedUser

Guest
Finale:
Runinter VS DONslask

Bronsefinale:
Vifle VS Reisverket
 

DeletedUser

Guest
Finale:
Runinter VS DONslask

Leder overlegent, trenger jeg å si mer?

Bronsefinale:
Vifle VS Reisverket
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Finale:
Runinter VS DONslask 3 mot 1 er feigt!

Bronsefinale:
Vifle VS Reisverket
 
Topp