TW Champions-v14-runde 1

Status
Stengt for ytterligere svar.

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Torquemada vs aightm8

OriginalOne vs Wiely

Mr and Mrs Smith vs Mance Rayder

Legenden vs Bjorni499

Bohic vs RaM77
Litt usikker her, men tror bohic hadde tatt den til slutt.

SambaUlf vs bongosteen

FylleSamen vs Melisandre

Lemmy vs hakkespetten
Fristende med Lemmy her grunnet mange hjemmeseire, men tror det hadde vert ett dårlig argument

Tvutt vs Happy-Hippo

hvalen vs Lambnut

NonStopelig vs Shred
Ikke lett, men satser på shred.

Gamla vs The Governator

Xian chao vs Tarahumaraen

luapix vs Smekk

Symphonize vs ezio-auditore

White death vs Real Steel
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Sier bare det er en artig krangel, men det beste blir vel om den flyttes til TW-champion diskusjonstråd hvis det er en(?)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Kenneth igjen er det latterlig hvor stor og frekk i kjeften du er :)

Du har det kun i kjeften, du skryter over hvor flink du er..

jeg kan si deg en ting hadde du hatt i nærheten av hvor mange kver jeg har hatt på v1 og hvor mye jeg gjorde for JPTG så hadde du nok sluttet for lenge siden, det er fakta.

Kan vel ikke skryte over dine egenskaper på tw, i og med at du klarte å ta byer fra en så å si innaktiv birken xP

tror du bør våkne litt :p samtidig fikk du aldri noen store offansive aksjoner mot deg i og med at du var et mindre prioritert mål, du kan vel finne ut selv hvorfor...
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Kenneth igjen er det latterlig hvor stor og frekk i kjeften du er :)

Du har det kun i kjeften, du skryter over hvor flink du er..

jeg kan si deg en ting hadde du hatt i nærheten av hvor mange kver jeg har hatt på v1 og hvor mye jeg gjorde for JPTG så hadde du nok sluttet for lenge siden, det er fakta.

Kan vel ikke skryte over dine egenskaper på tw, i og med at du klarte å ta byer fra en så å si innaktiv birken xP

tror du bør våkne litt :p samtidig fikk du aldri noen store offansive aksjoner mot deg i og med at du var et mindre prioritert mål, du kan vel finne ut selv hvorfor...

Vær snill Stian, det at kenneth er rappkjeftig er ikke noe vi kan gjøre noe med, lær deg å ignorere det (noe jeg har) siden han går med frekke kommentarer mot emg hele tiden på skype. Han er en god spiller av all respekt og det samme er Robert.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Kenneth igjen er det latterlig hvor stor og frekk i kjeften du er :)

Du har det kun i kjeften, du skryter over hvor flink du er..

Frekk? Hvem er det som spyler ut med påstander som ikke stemmer? Jeg skryter ikke. Det eneste jeg kan se som kan forbindes med skryt i den andre tråden, er LuriFAXXX kontoen, men det var jo sånn situasjonen var, enten du liker den eller ei. Jeg sier ikke at jeg er noen ufatteliguberPRO spiller, for det er jeg ikke, men i forhold til det nivået .no er på, så vil jeg si at jeg er blandt de i toppen. Kanskje den som muligens topper på aktivitet som solospiller?

jeg kan si deg en ting hadde du hatt i nærheten av hvor mange kver jeg har hatt på v1 og hvor mye jeg gjorde for JPTG så hadde du nok sluttet for lenge siden, det er fakta.

Jeg var selv leder for en stamme på V7. Der satt jeg KV for alle frontkontoene, men jeg holdt ut. Hva var resultatet? Jo, fiendene klarte ikke og komme lenger, de ble leie, og deretter nedadlet av både min egen stamme og vår alliert. Om du ikke tror på det, så kan du gjerne forhøre deg med flere av de som spilte V7 - Rinis93, HellG, Robert og flere.. Så jo - det du gjorde på V1, er jeg sikker på at jeg hadde klart selv, og enda bedre om jeg hadde gidda.

Kan vel ikke skryte over dine egenskaper på tw, i og med at du klarte å ta byer fra en så å si innaktiv birken xP

Jeg har ikke nevnt Birken, så skjønner ikke helt hvorfor du drar dette inn. Jeg skryter ikke over det, fordi det ikke er noen bragd. Birken suger.

tror du bør våkne litt :p samtidig fikk du aldri noen store offansive aksjoner mot deg i og med at du var et mindre prioritert mål, du kan vel finne ut selv hvorfor...

I starten av V1 da fakescript var ulovlig fikk jeg 9k ink's mot meg, der jeg mista en haug av byer. Jeg bygde meg senere opp igjen og nådde rank 6 før jeg ble lei. Ja, jeg er våken, og ja, jeg fikk bank, men jeg lærte, og jeg bygde meg opp igjen. Nå er de som angrep meg der borte.

V7 fikk jeg aksjoner mot meg siden jeg var den eneste som holdt HG i live en stund.

V10 fikk jeg og Robert et minimu av 100 av nye inks inn hver dag.

Vær snill Stian, det at kenneth er rappkjeftig er ikke noe vi kan gjøre noe med, lær deg å ignorere det (noe jeg har) siden han går med frekke kommentarer mot emg hele tiden på skype. Han er en god spiller av all respekt og det samme er Robert.

Hele tiden? De fleste gangene jeg gjør det, er fordi du enten sier noe helt idiotisk, eller stiller et spørsmål som egentlig besvarer seg selv. Jeg har ikke noe i mot deg, Olvedn, men noen ganger er det du legger ut ikke helt gjennomtenkt, selv om det har blitt mye bedre nå i det siste (yes).
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
du overbeviste ingen i Noble på v7 :p så ikke dikt opp egne tanker og meninger...

tror neppe du topper solo aktiviteten xP for å si det sånn så sov jeg svært lite i den tiden jeg spillte v1 :p

mulig du topper den NÅ, men perioden jeg spillte v1 tror jeg neppe du gjorde det.
 

DeletedUser

Guest
Har du faktisk vunnet noe, Dg44? Hva er din bestenotering ved at stammen din vant en verden eventuelt?
 

DeletedUser

Guest
det finst vell litt sannhet i de kenneth sier, men DG44 er på bærtur nå, kenneth ville ha slakta deg på slagmarken, jeg synst du er en stor kødd når du skriver og diverse, men jeg veti faktisk va du består av og det er av en av de beste spilleren om han gidder, hadde front mot han den tida jeg var på lol123, var ikke akkurat trivelig XD snappa vell opp 30 byer fra deg :D men du snappa vell 200 fra meg:p og når jeg kom i WIC var kenneth en av de som gadd og stå på hele tiden, jeg og du ekke bestevenner, men du er en verdig topp spiller
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Har du faktisk vunnet noe, Dg44? Hva er din bestenotering ved at stammen din vant en verden eventuelt?

nei jeg har faktisk ikke vunnet noe :)

dessverre så vinner man ikke ved at 5-6 spillere i en stamme gjør alt, mens resten ikke gjør noe :)

men jeg har et annen syn på tw enn å vinne :) greit nok å vinne, men tw er faktisk til å skape vennskap..

Vinne er noe ekstra:p

Men at dere 2 er innbilske nok til å tro at dere kunne tatt meg uten å ha spillt 1 v 1 mot meg, synes jeg rett og slett er tragisk, hvertfall at dere 2 skal skryte såpass.. og til deg Sondre, om Robert er en av de beste.. hvorfor kan han da ikke snipe et tog på 2 sekunder :p ? Det er det han hadde contra til på Tvutt kontoen..

Men synes dere burde kutte ut å virke så jævla overlegne, for det er dere langt i fra. Jeg er ikke den beste til å snipe det kan jeg gladelig innrømme, jeg får det til brukbart men er ikke verdensmester i det. Jeg har andre egenskaper jeg verdsetter høyere enn sniping:) for å ta et eksempel: aktiviteten min, som er det viktigste innenfor tw og min evne til å se det beste i så si alle..

Men å si dere er bedre enn folk før dere har spillt mot dem, det er virkelig synd.. Nesten så dere lever i den fantasien at ingen kan ta dere... men men Dere har det vel bare i kjeften, for ingen av dere har imponert meg det gram.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
du overbeviste ingen i Noble på v7 :p så ikke dikt opp egne tanker og meninger...

Det er ikke oppdiktet. Jeg har gitt deg referanser til folk du kan spørre, så før du evnt slenger ut med tåpelige påstander som den over så burde du muligens sjekke ut hva som faktisk er fakta. Noble overbeviste ikke meg heller, for de forsvant jo som dugg for solen.

tror neppe du topper solo aktiviteten xP for å si det sånn så sov jeg svært lite i den tiden jeg spillte v1 :p

Nå snakker jeg om V14, og ikke V1. Den siste årene på V1 har jeg ikke brydd meg så mye, der jeg er lei etter X antall år. De vktigste slagene var jeg med på, noe som pr dags dato er grunnfundamentet til WIC sine byer. Det jeg vet for sikkert, er at jeg har utgjort mye mer for V1 enn hva du har gjort. Noen små punkter til det, er opprettelsen av Renegades i nord med Bigstorm f.eks.

mulig du topper den NÅ, men perioden jeg spillte v1 tror jeg neppe du gjorde det.

Feil av meg og si at jeg topper, men en av de på toppen.

dessverre så vinner man ikke ved at 5-6 spillere i en stamme gjør alt, mens resten ikke gjør noe

men jeg har et annen syn på tw enn å vinne greit nok å vinne, men tw er faktisk til å skape vennskap..

Vinne er noe ekstra:p

Jeg startet med TW fordi jeg elsker RTS. Hovedmålet mitt er at stammen skal vinne, det med vennskap er noe som følger med på lasset.

Men at dere 2 er innbilske nok til å tro at dere kunne tatt meg uten å ha spillt 1 v 1 mot meg, synes jeg rett og slett er tragisk, hvertfall at dere 2 skal skryte såpass.. og til deg Sondre, om Robert er en av de beste.. hvorfor kan han da ikke snipe et tog på 2 sekunder :p ? Det er det han hadde contra til på Tvutt kontoen..

Det er ikke tragisk, jeg synes det er helt reelt. Til snipingdelen, så er det noe alle kan gjøre bare de har en mal på hvordan de setter det opp. Er ikke akkurat alakasam greier og få det til. Jeg sa det på V10 og V12, og sier det igjen - jeg og Robert er nok en av de sterkeste duo'ene på .no. Vi utfyller hverandre, noe vi såg på både V10 og V12. Mens vi var dualer, så fikk jeg også se hvordan Robert opererte og kan trygt bekrefte at han klarer seg meget godt på egen hånd også, som solospiller.

Men synes dere burde kutte ut å virke så jævla overlegne, for det er dere langt i fra. Jeg er ikke den beste til å snipe det kan jeg gladelig innrømme, jeg får det til brukbart men er ikke verdensmester i det. Jeg har andre egenskaper jeg verdsetter høyere enn sniping for å ta et eksempel: aktiviteten min, som er det viktigste innenfor tw og min evne til å se det beste i så si alle..

Er det overlegent og henvise til tidligere ting man har gjort på andre verdner? Om du synes vi er overlegne i den forstand, så takker jeg for komplimentet, for jeg er selv fornøyd med hva jeg har prestert der. Selv er jeg ikke noen supermester på sniping, men som jeg skrev, alle kan utføre sniping bare de vet hvordan, og har et OK nett.

Men å si dere er bedre enn folk før dere har spillt mot dem, det er virkelig synd.. Nesten så dere lever i den fantasien at ingen kan ta dere... men men Dere har det vel bare i kjeften, for ingen av dere har imponert meg det gram.

Om jeg hadde vært dual med Robert, så tror jeg det er svært få på .no sm kunne gitt oss klakk, men alene så mister jeg nok flere av de positive egenskapene Robert har. Alikevel så tror jeg at de fleste skal få seg litt problemer om de banker på døren og sier "KOKO, jeg vil ha en by".

Tut og kjør. Kan du opprette en diskusjonstråd?
 

DeletedUser

Guest
nei jeg har faktisk ikke vunnet noe :)

dessverre så vinner man ikke ved at 5-6 spillere i en stamme gjør alt, mens resten ikke gjør noe :)

men jeg har et annen syn på tw enn å vinne :) greit nok å vinne, men tw er faktisk til å skape vennskap..

Vinne er noe ekstra:p

Men at dere 2 er innbilske nok til å tro at dere kunne tatt meg uten å ha spillt 1 v 1 mot meg, synes jeg rett og slett er tragisk, hvertfall at dere 2 skal skryte såpass.. og til deg Sondre, om Robert er en av de beste.. hvorfor kan han da ikke snipe et tog på 2 sekunder :p ? Det er det han hadde contra til på Tvutt kontoen..

Men synes dere burde kutte ut å virke så jævla overlegne, for det er dere langt i fra. Jeg er ikke den beste til å snipe det kan jeg gladelig innrømme, jeg får det til brukbart men er ikke verdensmester i det. Jeg har andre egenskaper jeg verdsetter høyere enn sniping:) for å ta et eksempel: aktiviteten min, som er det viktigste innenfor tw og min evne til å se det beste i så si alle..

Men å si dere er bedre enn folk før dere har spillt mot dem, det er virkelig synd.. Nesten så dere lever i den fantasien at ingen kan ta dere... men men Dere har det vel bare i kjeften, for ingen av dere har imponert meg det gram.

Ok, nå kan du stoppe med dette 2sek-snipe-tullet ditt. Jeg aner ikke hvor du har det fra, men om jeg sa noe slikt, var det garantert en overdrivelse.
Og dropp dette idiotiet om at vi er så skrytete og tragiske. Når du prater med folk du ikke vet, så er du akkurat likedan. Så istedet for å kaste steinen mens du beinner deg i glasshuset, kan du legge den på bakken.
Alle spill handler om å vinne, er derfor det kåres vinnere. At man skaffer seg venner itillegg er jo knall, har møtt flere jeg har spilt med og imot irl og det er som oftest meget hyggelige mennesker.
Så for å summe opp her: slutt med løgn og dobbelmoral.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Uten at jeg skal komme med et langt svar i en diskusjon jeg ikke har noe med eller kjenner hele bakgrunnen til må jeg skrive at jeg er enig med Kenneth i at de færreste spiller et spill for å få venner... Ingen spill er satt opp på den måten, selv om vennskap og samarbeid er et krav og noe som kommer naturlig om man spiller på lag i lengre tid mot samme mål. Synes også at du dg44, skal gjøre som Kenneth (enten ett sitat og markere dine egne svar i sitatet, eller å dele opp innlegget du svarer på i flere sitater). Grunnen er at du stort sett ikke svarer på det Kenneth skriver, men gjentar deg selv uten mål og mening, kommer med irrelevante setninger o.l.

Nok om det.

Dette er nytt for meg. Er det spilleren i seg selv som teller, eller kontoene hver enkelt har bygget seg opp på V14? Vurderer jeg hvem som er den beste spilleren i en lik situasjon, eller hvem som hadde vunnet dersom alle andre spillere ble fjernet fra kartet?
1. Torquemada vs aightm8
Trenger ikke å begrunne.

2. OriginalOne vs Wiely
Stiller denne blank. OriginalOne har kun adlet grått og en inaktiv sleipnir, Wiely har jeg ikke hørt om. Ingen skiller seg ut positivt.

3. Mr and Mrs Smith vs Mance Rayder
Ga meg et godt inntrykk mens jeg spilte, har ikke hørt om Mance.

4. Legenden vs Bjorni499
Bjorni er best, alltid. Startet sent, men har gjort det bra. Dessuten kjenner jeg deg godt.

5. Bohic vs RaM77
Begge virker solide.

6. SambaUlf vs bongosteen
Sett lite til SambaUlf ingame. Killerinstinket til Benja var morsomt. Om kun dg44 spiller her ville jeg ha gått for SambaUlf, men det er vel flere på kontoen.

7. FylleSamen vs Melisandre
Hvem som har mest kvaliteter vet jeg ikke, selv om alle andre later til å være enige. Synes dog Melisandre fremstår bedre, iallefall de få gangene vi snakket sammen i TH-tiden (Trond). Kjempehyggelig kar.

8. Lemmy vs Hakkespetten
Må være den klareste sammen med nr. 9. Mulig Lemmy er god, men det har han definitivt ikke vist på V14. Ja, dere kan si at han ligger høyt oppe. Men det er fordi han har skult seg bak allierte hele tiden og aldri havnet i en skikkelig front. 29. plass på OD og et grusomt høyt PP-bruk. Kenneth hadde uansett slått de fleste her.

9. Tvutt vs Happy-Hippo

10. hvalen vs Lambnut
Har hørt mye bra om hvalen og sett at han lå høyt oppe på en annen verden. Lambnut gjorde aldri noe som imponerte meg nevneverdig på V14, men har heller ikke gjort noe som trekker nedover.

11. NonStopelig vs Shred
Aldri hørt om Shred.

12. Gamla vs The Governator
Aldri hørt om Gamla, mens Governator/EvenElg aldri imponerte meg ved å sende fakes og noen få nukes som ikke gjorde skade, men med et mønster som gjorde at man så hvor de ble sendt.

13. Xian chao vs Tarahumaraen
Sett lite til Xian Chao. Tarahumaraen har imponert meg både spillmessig og personlig.
14. luapix vs Smekk

15. Symphonize vs ezio-auditore

16. White death vs Real Steel
To gode spillere, ville ha blitt den jevneste kampen av de 16.

4. stk er fjernet av trådstarter, er vel for at det skal gå opp.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
dere 2 er kanskje den beste duoen, til å skryte og kverrulere på hver minste ting som dere mener er negativt for deres del :)

er veldig rart at du snakker om glasshus Robert, særlig med tanke på at dere påstår dere er bedre enn meg uten å ha spillt mot meg:eek:

men hey, er vel sånn enkelte mennesker er..

og Kenn.. grunnen til at du startet kampanjer mot scar var ikke pga at han snakket negativt om Wic. men at du aldri klarte å argumentere ut han og dermed måtte bruke andre middler:)

stian out back to topic

edit: Du snakket om at dette var v14 og ikke v1.. hvorfor var det begrunnelsen din på at Samba fikk poenget da:p ? du spillte jo ikke i mot meg, du var heller ikke i JPTG, med andre ord: du vet ikke hva jeg gjorde.
 
Sist redigert:

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Positivt rykte til alle som har deltatt i diskusjoner, og til trådstarter for å skape litt mer liv på v14-forumet.
Det er alltid velkommen i mine øyne. (yes)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
dere 2 er kanskje den beste duoen, til å skryte og kverrulere på hver minste ting som dere mener er negativt for deres del :)

Jeg liker hvor du satt komma. Uansett - jeg(vi) henviser bare til hva som har skjedd tidligere på .no.. Om du ikke liker det, så er jo det samma for meg, så lenge du ikke rakker ned på ting du har absolutt 0 kunnskap om.

er veldig rart at du snakker om glasshus Robert, særlig med tanke på at dere påstår dere er bedre enn meg uten å ha spillt mot meg:eek:

men hey, er vel sånn enkelte mennesker er..

og Kenn.. grunnen til at du startet kampanjer mot scar var ikke pga at han snakket negativt om Wic. men at du aldri klarte å argumentere ut han og dermed måtte bruke andre middler:)

Haha herregud, du fantaserer så mye at selv moren min hadde gjemt seg. "Grunnen til at du"... Der kan man vel egentlig stoppe og lese. Hvordan kan du, som ikke kjenner meg en gang, si hva jeg har gjort og gjør? Jeg har selv sagt hvorfor jeg ga han plenty med negative poeng, og nei, jeg dannet ingen aksjon mot han. At jeg og Grim ga han røde poeng i en periode er langt fra noen aksjon.

stian out back to topic

Ikke dum deg mer ut enn hva du alt har gjort, det er så utrolig unødvendig for både deg selv og tråden.
 

DeletedUser

Guest
er veldig rart at du snakker om glasshus Robert, særlig med tanke på at dere påstår dere er bedre enn meg uten å ha spillt mot meg:eek:

Meritter. Jeg har dem, du har dem ikke. Jeg har sagt at jeg sannsynligvis ville banka deg, noe som hver og en person som har bedrevet oddsanalyse og sannsynlighetsberegning kunne ha bekrefta.
Og jeg sier det igjen, gi beng i denne dobbelmoralen din. Om du gjør noe tull, så blir det bare for dumt å sitte på den forvokste hesten din å se ned på at andre gjør det samme/noe lignende. Forskjellen på oss to der, er at jeg har resultater å slå i bordet med, det har du, etter egne ord, ingenting av.
 

DeletedUser

Guest
kan vi ikke alle bare være venner.... sende fluffy teddybjørner i stedet for tropper også sånt!!
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Meritter. Jeg har dem, du har dem ikke. Jeg har sagt at jeg sannsynligvis ville banka deg, noe som hver og en person som har bedrevet oddsanalyse og sannsynlighetsberegning kunne ha bekrefta.
Og jeg sier det igjen, gi beng i denne dobbelmoralen din. Om du gjør noe tull, så blir det bare for dumt å sitte på den forvokste hesten din å se ned på at andre gjør det samme/noe lignende. Forskjellen på oss to der, er at jeg har resultater å slå i bordet med, det har du, etter egne ord, ingenting av.


hehe gledet meg til at du skulle si akkurat dette :) sondrekul har masse meritter betyr ikke nødvendigvis at han har jobbet og slitt for alle :) å hoppe over på en konto 1 uke før server slutt er også en meritt :p du er på en konto i vinner stammen.. så man har ingen garanti for at man har gjort store bidrag. men hey, jeg spiller for å ha det gøy og møte nye folk ;) innsatsen og motivasjon får jeg av andre folk, det som driver meg :)
 

DeletedUser

Guest
Haha, å påstå at jeg ikke har hjulpet til i stammene som jeg har vunnet med.. Ja, DER skrev du faktisk noe av det dummeste till this day. Noe som er en meget stor bragd når det er deg man prater om.
Du beviser gang på gang at du ikke har et fjerneste fnugg av anelse om hva du prater om. Godt jobba.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp