Torquemada vs aightm8
Mtp prestasjonene han gjør i v14 pr i dag, og ikke minst hans fortid vil jeg anse Tom som den topp 3 beste spilleren .no. Scar som tydeligvis har vært på denne kontoen, og kom tilbake her forleden tror jeg også har veldig gode kvaliteter. Men de beste går også på noen smell slik - Tommen gjorde i dag
OriginalOne vs Wiely
OO er uten tvil en spiller av kvalitet. Jeg har spilt med ham lenge, og ikke minst rekruttert han da han overbevisende nok hadde den beste fremgangen i v14 daværende tidspunkt. Mye BB adlinger (noe som er lov i v14), men har i diverse aksjoner vist seg veldig lovende. Vet også at han har hatt en god del mill poeng tidligere i andre verdener. Wiely vet jeg ikke hvem er.
Mr and Mrs Smith vs Mance Rayder
Vet hvem som er bak kontoene her, og viste god kvalitet mot TH sitt nordlige område. I det lange løp tror jeg Smith kontoen hadde vunnet.
Legenden vs Bjorni499
Velger å stemme blankt her. Vet om Bjornis historie, og husker han fra v2. God kar. Utifra statistikk og innsats i v14 tror jeg legenden hadde tatt en seier her.
Bohic vs RaM77
Har snakket en del med svensken. En av de greieste jeg har prata med .no og jeg tror han er en god front spiller også. Har hørt rykter som tilsier god kvalitet fra RaM77 også. Hadde blitt jevnt her, avhenger av aktiviteten.
SambaUlf vs
bongosteen
Kjenner lite til SambaUlf. Men regner med alle på topp 20 har kvalitet nok til å gjøre det relativt bra i en 1v1. Men med karene som er på Bongo og prestasjonene de har gjort i v14 tror jeg dette hadde vært en relativt lett match.
FylleSamen vs Melisandre
Dette er en jevn kamp.
Med miss og Trond bak kontoen på Melis vet jeg den kombinasjonen holder det meste. Fyllesammen har også potensiale til å være en av de beste på .no. Begge kontoene har mye kvalitet. Jevn kamp, som hadde gått opp og ned.
Lemmy vs Hakkespetten
Lemmy er nok den med mest BB adling i v14. Men om man ser vekk fra det tror jeg samtidig denne kontoen har mye bra. Vet at karen bak lemmy har hatt et par mill tidligere og jeg er fornøyd med innsatsen han har gjort mot våre fiender. Hakkespetten har rekrutert meg i en annen verden, og snakket mye med ham da. Jeg husker han som hyggelig, og med stor autoritet. Virker litt arrogant, men likevel veldig dyktig. Usikker på hvem som hadde vunnet her.
Tvutt vs Happy-Hippo
Tror denne Robert fyren hadde dratt denne seieren i land. Pr i dag, og ved tidligere anledninger syntes jeg det har vært dårlig guff på denne kontoen. Mtp at Robert ikke er på konto lenger, og contra som styrer hører jeg mye godt om han også. Har fått med meg et par gode forsvars trekk dere har gjort mott oss, men mye sløving også. Dere gjorde en god jobb mot meg tidligere i dag
Happy vet jeg lite om.
hvalen vs
Lambnut
Hørt mye bra og spilt med Hvalen før. Virker som en ganske dyktig kar. Men de siste dagene har Lambnut overbevist meg om at han er en spiller av kaliber. En jevn kamp, med svigninger. Tror kanskje Lambut kunne klart seieren slik jeg ser det.
NonStopelig vs Shred
Vet relativt lite om disse to. Men virker som Nonstop elskeren er gankse flink, og har gjort noen gode prestasjoner mot fronten til TH i nord. Om shred har vunnet v3 og v12 tror jeg også han stiller veldig sterkt til å gjøre god motstand dersom ryktet tilsvarer hans kvalitet.
Gamla vs The Governator
Vet lite om Gamla. Tror han har en fin forhistorie, hvorav 17 mill på v2 er bra. The Gov har fått inn 2 oppegående og flinke karer. Rutinerte og engasjerte.. Dette hadde blitt jevnt, men mtp gamla sin poengsum i v2 tror jeg han har spilt lenger og mer enn The gov karene. Stemmer likevel blankt for en jevn kamp
Xian chao vs
Tarahumaraen
Vet lite om kineseren her, og tror dette hadde vært lett match for Tarahumaren. Vet også at Tara har svakheter utifra det jeg har sett i de siste dagene, men har forsvart seg veldig bra med mye god sniping. Virker som en KV steppa inn her også.
luapix vs Smekk
Pr i dag er det veldig dyktige folk på Luap. Som topper forsvarsrangen veldig bra. Benjamin er kongen av snipe. Smekk er rutinert, voksen, som alltid stiller opp. Gjorde en god innsats for meg som KV ved tidligere anledning, og er en trofast type. Vet han har brukt mye PP, men hvem gjør ikke det..?
Symphonize vs
ezio-auditore
Symp er en veldig grei kar, og jeg tror han har spilt på gode kontoer før og tror han kan det meste. Har ikke sett mye til han, så skal ikke si for mye. Ezio derimot kjenner jeg til fra v13 og ikke minst v14 hvor han har gjort det veldig bra. Dette er også en grei kar, og jeg mener å huske han har spilt mye Solo her? Gjorde det bra mot TR, har god fremgang. Tror symp kunne holdt seg på beina en stund.
White death vs Real Steel
Gode gamle BAM bak denne kontoen tror jeg det kunne vært lett match. Avhenger av holdning og engasjement. Med Sondre bak konto avhenger det spesielt av holdning og engasjement. Sondre har en rar fortid, men han er fremdeles veldig brukbar og egentlig veldig grei. RS vet jeg ikke så veldig mye om. Ser han har gjort det bra i v10, men 1 mill poeng er ikke mye på det vis. Denne spilleren jeg har kjempa mye mot, har vist dyktighet i svigninger. Virker som han mista guffen da vi satt inn våre mål mot hans byer mens han fremdeles var på topp 20 tidligere i denne verdenen. Snakket med ham i starten av v14, da var han veldig grei syntes jeg, men tror han til tider er litt overvurdert. Tror det på en måte også kunne blitt en jevn kamp, men som sagt, bam og sondre hadde vunnet.
Syntes det er veldig latterlig hvordan dere diskuterer og krangler om hvem som er best. Dere kverulerer på fortid, og krangler om helt usaklige ting. Dere er alle veldig dyktige spillere, men at dere fremstår arrogante og frekke på forumet her er type lavt. Dere bringer kun frem de negative sidene om hverandre. (Ble vist litt lenger enn forventa denne her)
-
Elias