TW Champions-v14-runde 1

Status
Stengt for ytterligere svar.

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Folk får stemme på hva de vil. Det er fint at spillere som f.eks Legenden her legger til rette et skikkelig argument for hvorfor, og ikke bare vissvass som f.eks Dg44 skyter ut.

Birken imponerte ihvertfall ikke meg på V1. Hadde han holdt ut skulle jeg gitt han cred, men det har han dessverre ikke gjort :).
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Nå må vi ikke glemme å bruke denne tråden til det den var ment til. Diskusjoner ble det sagt man skulle ta i den andre tråden om v14-champions.. :)
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Først vil jeg benytte anledningen til å takke for gode ord.
Så må jeg adressere det jeg har gjort ved tidligere anledninger på off. forum.

Jeg spiller ikke dual, og har absolutt ingen planer om å gjøre det i fremtiden heller.
Mao. er ikke Scar på min konto! Selv om han selvsagt er en dyktig spiller, og det ikke ville vært noe galt i det. (yes)

Så må jeg jo si at jeg er uenig i at jeg har gått på noen smeller i det siste. Sist gang jeg har gått på en smell må vel ha vært mot Luapix for flere uker siden, men jeg har ikke gått på noen merkbar smell siden starten av v14. Nå er "smeller" noe som glemmes like fort som det oppleves, verdenen er for stor til å merke hvert lille tap man har.

Japp japp.
Ser nå at ble litt feilformulert. Når jeg snakka om scar her er det selvsagt snakk om på Aigtm, fått med meg at du spiller typ solo ja(9), imponerende.

Ja den smellen jeg snakka om var forsåvidt epleslanget ditt oss Annjo her forleden. (giggle) Absolutt enig. Møtte nylig veggen mot Tvutt i en av hans byer selv, men for all del utgjør det lite forskjell i denne verdenen.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Folk får stemme på hva de vil. Det er fint at spillere som f.eks Legenden her legger til rette et skikkelig argument for hvorfor, og ikke bare vissvass som f.eks Dg44 skyter ut.

Birken imponerte ihvertfall ikke meg på V1. Hadde han holdt ut skulle jeg gitt han cred, men det har han dessverre ikke gjort :).

hallo? orginale birken, Kenneth... ikke de 2-3 andre som var etter han xP du må jo faktisk prøve å lese :p

hvor har jeg ikke sagt grunnen ? tror du faktisk må lese stemminga mi jeg.. Men at du skal lage noe greier ut av alt kan jo tyde på at du ikke har noe bedre å finne på, noe som i grunnen er synd :)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Kan dere vennligst ta irrelevante diskusjoner i den andre tråden? Er greit med kommentarer på relevante innlegg her, slik som mitt innlegg til Legenden, og hans svar til meg. Men det dere diskuterer har absolutt ingenting med noen stemmer å gjøre.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Torquemada vs aightm8

OriginalOne vs Wiely

Mr and Mrs Smith vs Mance Rayder

Legenden vs Bjorni499

Bohic vs RaM77

SambaUlf vs bongosteen

FylleSamen vs Melisandre

Lemmy vs Hakkespetten

Tvutt vs Happy-Hippo

hvalen vs Lambnut

NonStopelig vs Shred

Gamla vs The Governator

Xian chao vs Tarahumaraen

luapix vs Smekk

Symphonize vs ezio-auditore

White death vs Real Steel
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Torquemada vs aightm8

OriginalOne vs Wiely

Mr and Mrs Smith vs Mance Rayder

Legenden vs Bjorni499

Bohic vs RaM77

SambaUlf vs bongosteen

FylleSamen vs Melisandre

Lemmy vs Hakkespetten

Tvutt vs Happy-Hippo

hvalen vs Lambnut

NonStopelig vs Shred

Gamla vs The Governator

Xian chao vs Tarahumaraen

luapix vs Smekk

Symphonize vs ezio-auditore

White death vs Real Steel
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Torquemada vs aightm8

OriginalOne vs Wiely

Mr and Mrs Smith vs Mance Rayder

Legenden vs Bjorni499

Bohic vs RaM77

SambaUlf vs bongosteen

FylleSamen vs Melisandre

Lemmy vs Hakkespetten

Tvutt vs Happy-Hippo

hvalen vs Lambnut

NonStopelig vs Shred

Gamla vs The Governator

Xian chao vs Tarahumaraen

luapix vs Smekk

Symphonize vs ezio-auditore

White death vs Real Steel
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Resultat runde 1

Uten at jeg vet regler for når dette skal avsluttes o.l antar jeg at det kan være greit å summere opp...

Resultatet er for øyeblikket slik:
Torquemada 20 vs aightm8 0

OriginalOne 16 vs Wiely 3

Mr and Mrs Smith 16 vs Mance Rayder 3

Legenden 20 vs Bjorni499 2

Bohic 12 vs RaM77 6

SambaUlf 2 vs bongosteen 19

FylleSamen 14 vs Melisandre 2

Lemmy 2 vs Hakkespetten 20

Tvutt 20 vs Happy-Hippo 1

hvalen 2 vs Lambnut 16

NonStopelig 17 vs Shred 3

Gamla 5 vs The Governator 9

Xian chao 0 vs Tarahumaraen 13

luapix 15 vs Smekk 2

Symphonize 0 vs ezio-auditore 23

White death 6 vs Real Steel 9

The Governator stemte på både FylleSamen og Melis, disse ble gjort blanke i og med at alle andre som har vært usikre har stemt blankt.

Største seier: Symphonize 0 vs ezio-auditore 23
Minste seier: White death 6 vs Real Steel 9
Spillere med 0 stemmer: Aightm8 (mot Torquemada), Xian chao (mot Tarahumaraen) og Symphonize (mot ezio-auditorie).
Færrest stemmer: Gamle vs The Governator (14 stemmer).
Antall stemmer: 298
Antall spillere som har stemt: 23
Gjennomsnittlig antall stemmer pr. spiller: 13 av 16 mulige kamper å stemme på. I gjennomsnit stemte altså hver spiller blankt på 3 kamper.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp