TW Champions-v14-runde 1

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
såså Robert... ignorance is bliss...

La deg nå ikke hisse opp av uvitenhet.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
såså Robert... ignorance is bliss...

La deg nå ikke hisse opp av uvitenhet.

uvitenhet ja :p den kan vel Kenn og Robert mye om :p men det later til at de kan mye rundt meg :eek:

Robert du ble jo nesten total vraka av TSM i starten av v14 :p
 

DeletedUser

Guest
uvitenhet ja :p den kan vel Kenn og Robert mye om :p men det later til at de kan mye rundt meg :eek:

Robert du ble jo nesten total vraka av TSM i starten av v14 :p

Men så fikk han hjelp av SUP, så etter det så gikk det fint ;)
 

DeletedUser

Guest
uvitenhet ja :p den kan vel Kenn og Robert mye om :p men det later til at de kan mye rundt meg :eek:

Robert du ble jo nesten total vraka av TSM i starten av v14 :p

altså jeg er ikke part i denne diskusjonen deres, men kjenner at jeg blir irritert av å lese hva du lirer av deg. Joda, du sto i mot en stund på v1 med egen konto og jeg har ikke peiling på hvem du satt KV for (og ikke bryr jeg meg nevneverdig heller). Du har selv sagt at du var borte lenge før du kom tilbake og jeg tviler strengt tatt på om du har oversikt over alt som har skjedd i mellomtiden.

Og hva v10 angår så gjorde de 2 nevnte personene en bra jobb før ting skjedde og de gikk på rævva. Det var riktignok ikke de som spilte der, men jeg tør påstå at det ville gått samme veien til slutt uansett hva de 2 sier :p

Men over til hvem som er best eller ei... jeg driter egentlig lengst oppi hvem av dere som er best. Dere kan heller ta diskusjonen på slutten av v14. Da får man vel svaret, eller kanskje i allefall halve svaret (for alt koker uansett ned til hvem som sitter i den beste stammen)
 

DeletedUser

Guest
Torquemada vs aightm8 - Behøver jeg skrive noe her? Ikke at aightm8 ikke har vært flink, men Tom er rett og slett best.

OriginalOne vs Wiely - Klar seier. OO har gjort det bra.

Mr and Mrs Smith vs Mance Rayder - Hjulpet meg masse gjennom v14, bra konto.

Legenden vs Bjorni499

Bohic vs RaM77

SambaUlf vs bongosteen - Kjenner bare til en av de på kontoen, originale Benja, hyggelig type som også har vist seg å være en flink spiller.

FylleSamen vs Melisandre - Gaaanske jevnt, men samen er flink.

Lemmy vs Hakkespetten - Klarest på lista. Lemmy har adla gråbyer, Hakkespetten er Kenneth.

Tvutt vs Happy-Hippo - Blank på egen konto.

hvalen vs Lambnut

NonStopelig vs Shred - Stian og Vetle knuser

Gamla vs The Governator

Xian chao vs Tarahumaraen - Om de gidder tar de de fleste.

luapix vs Smekk

Symphonize vs ezio-auditore - overrasket STORT, veldig imponert over han.

White death vs Real Steel
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Torquemada vs aightm8

OriginalOne vs Wiely

Mr and Mrs Smith vs Mance Rayder

Legenden vs Bjorni499

Bohic vs RaM77

SambaUlf vs bongosteen

FylleSamen vs Melisandre

Lemmy vs Hakkespetten

Tvutt vs Happy-Hippo

hvalen vs Lambnut

NonStopelig vs Shred

Gamla vs The Governator

Xian chao vs Tarahumaraen

luapix vs Smekk

Symphonize vs ezio-auditore

White death vs Real Steel
 

DeletedUser

Guest
Torquemada vs aightm8

OriginalOne vs Wiely

Mr and Mrs Smith vs Mance Rayder

Legenden vs Bjorni499

Bohic vs RaM77

SambaUlf vs bongosteen

FylleSamen vs Melisandre

Lemmy vs Hakkespetten

Tvutt vs Happy-Hippo

hvalen vs Lambnut

NonStopelig vs Shred

Gamla vs The Governator

Xian chao vs Tarahumaraen

luapix vs Smekk

Symphonize vs ezio-auditore

White death vs Real Steel
 

OriginalOne

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Torquemada vs aightm8

OriginalOne vs Wiely

Mr and Mrs Smith vs Mance Rayder

Legenden vs Bjorni499

Bohic vs RaM77

SambaUlf vs bongosteen

FylleSamen vs Melisandre

Lemmy vs Hakkespetten

Tvutt vs Happy-Hippo

hvalen vs Lambnut

NonStopelig vs Shred

Gamla vs The Governator

Xian chao vs Tarahumaraen

luapix vs Smekk

Symphonize vs ezio-auditore

White death vs Real Steel
 

DeletedUser

Guest
Torquemada vs aightm8

OriginalOne vs Wiely

Mr and Mrs Smith vs Mance Rayder

Legenden vs Bjorni499

Bohic vs RaM77

SambaUlf vs bongosteen

FylleSamen vs Melisandre

Lemmy vs Hakkespetten

Tvutt vs Happy-Hippo

hvalen vs Lambnut

NonStopelig vs Shred

Gamla vs The Governator

Xian chao vs Tarahumaraen

luapix vs Smekk

Symphonize vs ezio-auditore

White death vs Real Steel

Melisandre vil jeg si er en passiv-"Get drunk and crash"-spiller. Dukker kanskje opp hvis noen andre har kjørt i veggen og clearet alt før han.

Er jo gøy å lese dette her når du tydelig ikke har peiling... Kan jeg spørre hvorfor du legger dette til grunn?


FylleSamen vs Melisandre
Jeg liker at du plukker opp nye spillere, men rekruttere både flyktninger og smårask er vel litt vågalt. Dog, i en 1v1 mot Melis, så tror jeg du ville gitt vedkommende skambank.


Jeg lurer også på hvorfor du er så skråsikker på at Fylle skulle skambanka meg... Er det slik at man skal vurdere fra tidlige verdener eller det som er gjort på v14? Om svaret er førstnevnte så har jeg uheldigvis niks null nada å stille opp med. Men her på v14 så leder jeg over fyllesamen i Både ODa og klart i ODd og selvfølgelig det viktigste, nemlig poeng. ja jeg vet at fyllesamen er en knall spiller, men jeg skulle gitt han kamp til døra!
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Torquemada vs aightm8
Meget imponerende spiller på alle måter! Glad jeg ikke har en stor front mot denne karen! Klasse!

OriginalOne vs Wiely
Tror nok OO hadde tatt denne greit.

Mr and Mrs Smith vs Mance Rayder
Kjenner ikke så godt til disse, men tror Mance hadde trukket det lengste strået.
Får smiths skikk på togene kan de imidlertid bli vanskelig å hanskes med(happy)

Legenden vs Bjorni499
Bra mix her, og friskt blod er med på kontoen. Kjenner lite til Bjorni utover at han til stadighet er på inclisten min.
Hadde nok blitt en lang kamp.

Bohic vs RaM77
Denne synes jeg er veldig vanskelig. RAM får det lengste strået utelukkende grunnet tidligere meritter.
Når det er sagt er kanskje Bohic den som har imponert meg mest i aksjonene mot fronten vår. En knakende hyggelig kar med bra aktivitet og gode taktikker. Han har gitt meg deng flere ganger :p

SambaUlf vs Bongosteen
Kjenner ikke SambaUlf, men det er mad skills på Bongokontoen både off og deff. Stian og Henrik utfyller hverandre godt. Henrik kan tre inn en snipe mellom kusehåra til en hønemor som nettopp har gjennomført en brasiliansk voksing.
Lett seier.

FylleSamen vs Melisandre
Dødt løp

Lemmy vs Hakkespetten
Skills her. Ingen tvil om det

Tvutt vs Happy-Hippo

Hvalen vs Lambnut

NonStopelig vs Shred

Gamla vs The Governator
Fin og ny mix på denne kontoen nå. Tror The Gov hadde holdt seg bra mot de fleste 1V1.

Xian chao vs Tarahumaraen

Luapix vs Smekk
OD stats! Say no more. Benjamin gjør en helt sykt bra jobb på denne kontoen. I en 1V1 situasjon hadde jeg satt mye cash på denne karen!

Symphonize vs Ezio-auditore
Liker ikke incs fra denne karen. Alltid skummelt.

White death vs Real Steel
Hadde denne kontoen hatt et høyere aktivitetsnivå ville den vært å regne i toppen. Her sitter det MYE erfaring.
Disse gutta, topp motiverte i en 1V1 situasjon, ville vært noe jeg helst vil slippe å oppleve (puke)


//Pelle
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Torquemada vs aightm8

OriginalOne vs Wiely

Mr and Mrs Smith vs Mance Rayder

Legenden vs Bjorni499

Bohic vs RaM77

SambaUlf vs bongosteen

FylleSamen vs Melisandre

Lemmy vs Hakkespetten

Tvutt vs Happy-Hippo

hvalen vs Lambnut

NonStopelig vs Shred

Gamla vs The Governator

Xian chao vs Tarahumaraen

luapix vs Smekk

Symphonize vs ezio-auditore

White death vs Real Steel
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Torquemada vs aightm8
- Tom ville nok tatt dette ganske greit tror jeg. Etter hva jeg har hørt om spillerne på aightm8 burde det ikke bli en lett match, men ville gått i Torq's favør etterhvert.

OriginalOne vs Wiely
- OO tar dette. Hvem er Wiely?

Mr and Mrs Smith vs Mance Rayder
- Vet lite om begge, så jeg stemmer uavgjort.

Legenden vs Bjorni499
- Er to gode spillere på legenden. De burde nok tatt Bjorni ganske lett.

Bohic vs RaM77
- Söta bror har imponert så langt.

SambaUlf vs bongosteen
- Vet lite om Samba, men tror nok Bongo kunne tatt de fleste her på v14 1v1.

FylleSamen vs Melisandre
- En vanskelig match. Kan gå begge veier, så blir uavgjort her også.

Lemmy vs Hakkespetten
- Aner ikke hvem som spiller på lemmy, men har ikke imponert meg nevneverdig så langt. Hakkespetten derimot vet jeg litt om, og vet at Kenneth kan prestere om han vil og gidder.

Tvutt vs Happy-Hippo
- Aner ikke hvem som spiller på Hippo, men de har mange fine adlinger. Tror dette kunne blitt jevnt, men tvutt drar inn seieren til slutt.

hvalen vs Lambnut
- Vet lite om begge. Hvalen er mye deff tror jeg? Lambnut har imponert meg så langt på v14, så han får min stemme her.

NonStopelig vs Shred
- En grei seier her.

Gamla vs The Governator
- En ganske ny spiller på Gov, men han har lært utrolig fort, og nok snart en av de beste i TH :p Tror han kunne dratt i land en sier her.

Xian chao vs Tarahumaraen
- Vel, av det jeg har hørt om disse kontoene, så tror jeg Tara kunne vunnet dette.

luapix vs Smekk
- Meg mot smekk... Stemmer blankt, selv om jeg tror jeg kunne vunnet.

Symphonize vs ezio-auditore
- Igjen vet jeg lite om begge, men etter rangeringlisten å bedømme så tror jeg Ezio kan ha mere skills enn Symph.

White death vs Real Steel
- 2 stk lite aktive kontoer. Ingen av de har imponert noe særlig, men etter hva jeg har hørt om WD så tror jeg han kunne rodd i land en seier ganske så lett her.
 
Sist redigert:

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Torquemada vs aightm8
Mtp prestasjonene han gjør i v14 pr i dag, og ikke minst hans fortid vil jeg anse Tom som den topp 3 beste spilleren .no. Scar som tydeligvis har vært på denne kontoen, og kom tilbake her forleden tror jeg også har veldig gode kvaliteter. Men de beste går også på noen smell slik - Tommen gjorde i dag ;)

OriginalOne vs Wiely
OO er uten tvil en spiller av kvalitet. Jeg har spilt med ham lenge, og ikke minst rekruttert han da han overbevisende nok hadde den beste fremgangen i v14 daværende tidspunkt. Mye BB adlinger (noe som er lov i v14), men har i diverse aksjoner vist seg veldig lovende. Vet også at han har hatt en god del mill poeng tidligere i andre verdener. Wiely vet jeg ikke hvem er.

Mr and Mrs Smith vs Mance Rayder
Vet hvem som er bak kontoene her, og viste god kvalitet mot TH sitt nordlige område. I det lange løp tror jeg Smith kontoen hadde vunnet.

Legenden vs Bjorni499
Velger å stemme blankt her. Vet om Bjornis historie, og husker han fra v2. God kar. Utifra statistikk og innsats i v14 tror jeg legenden hadde tatt en seier her.

Bohic vs RaM77
Har snakket en del med svensken. En av de greieste jeg har prata med .no og jeg tror han er en god front spiller også. Har hørt rykter som tilsier god kvalitet fra RaM77 også. Hadde blitt jevnt her, avhenger av aktiviteten.

SambaUlf vs bongosteen
Kjenner lite til SambaUlf. Men regner med alle på topp 20 har kvalitet nok til å gjøre det relativt bra i en 1v1. Men med karene som er på Bongo og prestasjonene de har gjort i v14 tror jeg dette hadde vært en relativt lett match.

FylleSamen vs Melisandre
Dette er en jevn kamp.
Med miss og Trond bak kontoen på Melis vet jeg den kombinasjonen holder det meste. Fyllesammen har også potensiale til å være en av de beste på .no. Begge kontoene har mye kvalitet. Jevn kamp, som hadde gått opp og ned.

Lemmy vs Hakkespetten
Lemmy er nok den med mest BB adling i v14. Men om man ser vekk fra det tror jeg samtidig denne kontoen har mye bra. Vet at karen bak lemmy har hatt et par mill tidligere og jeg er fornøyd med innsatsen han har gjort mot våre fiender. Hakkespetten har rekrutert meg i en annen verden, og snakket mye med ham da. Jeg husker han som hyggelig, og med stor autoritet. Virker litt arrogant, men likevel veldig dyktig. Usikker på hvem som hadde vunnet her.

Tvutt vs Happy-Hippo
Tror denne Robert fyren hadde dratt denne seieren i land. Pr i dag, og ved tidligere anledninger syntes jeg det har vært dårlig guff på denne kontoen. Mtp at Robert ikke er på konto lenger, og contra som styrer hører jeg mye godt om han også. Har fått med meg et par gode forsvars trekk dere har gjort mott oss, men mye sløving også. Dere gjorde en god jobb mot meg tidligere i dag :) Happy vet jeg lite om.

hvalen vs Lambnut
Hørt mye bra og spilt med Hvalen før. Virker som en ganske dyktig kar. Men de siste dagene har Lambnut overbevist meg om at han er en spiller av kaliber. En jevn kamp, med svigninger. Tror kanskje Lambut kunne klart seieren slik jeg ser det.

NonStopelig vs Shred
Vet relativt lite om disse to. Men virker som Nonstop elskeren er gankse flink, og har gjort noen gode prestasjoner mot fronten til TH i nord. Om shred har vunnet v3 og v12 tror jeg også han stiller veldig sterkt til å gjøre god motstand dersom ryktet tilsvarer hans kvalitet.

Gamla vs The Governator
Vet lite om Gamla. Tror han har en fin forhistorie, hvorav 17 mill på v2 er bra. The Gov har fått inn 2 oppegående og flinke karer. Rutinerte og engasjerte.. Dette hadde blitt jevnt, men mtp gamla sin poengsum i v2 tror jeg han har spilt lenger og mer enn The gov karene. Stemmer likevel blankt for en jevn kamp

Xian chao vs Tarahumaraen
Vet lite om kineseren her, og tror dette hadde vært lett match for Tarahumaren. Vet også at Tara har svakheter utifra det jeg har sett i de siste dagene, men har forsvart seg veldig bra med mye god sniping. Virker som en KV steppa inn her også.

luapix vs Smekk
Pr i dag er det veldig dyktige folk på Luap. Som topper forsvarsrangen veldig bra. Benjamin er kongen av snipe. Smekk er rutinert, voksen, som alltid stiller opp. Gjorde en god innsats for meg som KV ved tidligere anledning, og er en trofast type. Vet han har brukt mye PP, men hvem gjør ikke det..?

Symphonize vs ezio-auditore
Symp er en veldig grei kar, og jeg tror han har spilt på gode kontoer før og tror han kan det meste. Har ikke sett mye til han, så skal ikke si for mye. Ezio derimot kjenner jeg til fra v13 og ikke minst v14 hvor han har gjort det veldig bra. Dette er også en grei kar, og jeg mener å huske han har spilt mye Solo her? Gjorde det bra mot TR, har god fremgang. Tror symp kunne holdt seg på beina en stund.

White death vs Real Steel
Gode gamle BAM bak denne kontoen tror jeg det kunne vært lett match. Avhenger av holdning og engasjement. Med Sondre bak konto avhenger det spesielt av holdning og engasjement. Sondre har en rar fortid, men han er fremdeles veldig brukbar og egentlig veldig grei. RS vet jeg ikke så veldig mye om. Ser han har gjort det bra i v10, men 1 mill poeng er ikke mye på det vis. Denne spilleren jeg har kjempa mye mot, har vist dyktighet i svigninger. Virker som han mista guffen da vi satt inn våre mål mot hans byer mens han fremdeles var på topp 20 tidligere i denne verdenen. Snakket med ham i starten av v14, da var han veldig grei syntes jeg, men tror han til tider er litt overvurdert. Tror det på en måte også kunne blitt en jevn kamp, men som sagt, bam og sondre hadde vunnet.



Syntes det er veldig latterlig hvordan dere diskuterer og krangler om hvem som er best. Dere kverulerer på fortid, og krangler om helt usaklige ting. Dere er alle veldig dyktige spillere, men at dere fremstår arrogante og frekke på forumet her er type lavt. Dere bringer kun frem de negative sidene om hverandre. (Ble vist litt lenger enn forventa denne her)

-
Elias
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
At folk faktisk stemmer på Lemmy over Hakkespetten sier noe om hvor store idioter man faktisk kan være. Nesten så jeg blir flau. Mer eller mindre. Det er et hån.

Stemmer man sånn burde stemmen ugyldiggjøres. Blir som å la 9-åringer stemme ved et stortingsvalget. "Åh, jeg er venstrehendt.. da stemmer jeg Venste :)"

Blir for useriøst, rett og slett.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Det er personlige meninger. Om man er helt vekke eller ei er stemmen gyldig. Jeg stemmer på grunnlag av det jeg har hørt og sett, og den kontoen jeg vet lemmy har styrt før har jeg et godt inntrykk av. :) Spetten tror jeg er stappfull med kvalitet, men vil ikke vurdere han helt uten videre når jeg ikke vet så mye om hans karriere. :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
At folk faktisk stemmer på Lemmy over Hakkespetten sier noe om hvor store idioter man faktisk kan være. Nesten så jeg blir flau. Mer eller mindre. Det er et hån.

Stemmer man sånn burde stemmen ugyldiggjøres. Blir som å la 9-åringer stemme ved et stortingsvalget. "Åh, jeg er venstrehendt.. da stemmer jeg Venste :)"

Blir for useriøst, rett og slett.

tror du vet lite om orginale birken jeg, Gard xP prøv å finn ut noe mer :) spørr RaM77 tror en av de 2 vet noe ;)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Scar som tydeligvis har vært på denne kontoen, og kom tilbake her forleden tror jeg også har veldig gode kvaliteter. Men de beste går også på noen smell slik - Tommen gjorde i dag ;)

Først vil jeg benytte anledningen til å takke for gode ord.
Så må jeg adressere det jeg har gjort ved tidligere anledninger på off. forum.

Jeg spiller ikke dual, og har absolutt ingen planer om å gjøre det i fremtiden heller.
Mao. er ikke Scar på min konto! Selv om han selvsagt er en dyktig spiller, og det ikke ville vært noe galt i det. (yes)

Så må jeg jo si at jeg er uenig i at jeg har gått på noen smeller i det siste. Sist gang jeg har gått på en smell må vel ha vært mot Luapix for flere uker siden, men jeg har ikke gått på noen merkbar smell siden starten av v14. Nå er "smeller" noe som glemmes like fort som det oppleves, verdenen er for stor til å merke hvert lille tap man har.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp