TW-Champions v25 - diskusjonstråd

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Hallo! Det er på tide å finne ut hvem som suger minst i TW på v25, gjennom Den Beste Måten Å Bedømme Skills På, nemlig popularitetskonkurransen TW-Champions™.

Dette er diskusjonstråden, hvor diskusjon og ikke minst krangling om irrelevante ting som hvem som gjorde hva på for eksempel v18 kan tas.

Generell informasjon:

  • Jeg har tatt med de 64 øverst rangerte spillerne, slik at vi får litt variasjon i hvilke stammer som er representert.
  • Hver spiller har fått en seed, basert på sin rank den 13.07.16 klokken 00:00:01.
  • Det er klassisk turneringsspill, hvor lavt seedet møter høyt seedet i første runde. Deretter bestemmes videre kamper av utfallet i første runde.
  • Turneringsoppsettet kan sees her: http://challonge.com/twchamps
  • Hver runde varer i 72 timer.
  • Kun kontoer som er eldre enn 1mnd og som har mer enn 50 innlegg på forumet kan stemme. Dette for å unngå at folk stemmer med nye, ubrukte kontoer. Det eneste unntaket er nyregistrerte kontoer med samme navn som en av de 64 spillerne som er med/har vært med i TW-Champions på v25.
  • Man stemmer ved å skrive navnet på den man vil stemme på i hver match i fet skrift. Man kan stemme 1 gang per runde.
  • Denne tråden er kun for diskusjon. For å avgi din stemme, gå til den nyeste rundetråden.
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Dette er diskusjonstråden, hvor diskusjon og ikke minst krangling om irrelevante ting som hvem som gjorde hva på for eksempel v18 kan tas.


ur boy tony gjorde ikke en dritt på v18, la oss gå sammen om å stemme de ut allerede i førsten runde!!!
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jeg sjekket TWstats nå og your boy tony var ikke på v18 en gang. Skal jeg diskvalifisere ham?
 

Donau

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Ikke optimal respons enda, men regner med det tar seg opp de neste rundene!
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
De to første rundene pleier å være temmelig rett frem opplegg. Jeg orker ikke ta meg tid til å stemme da, venter heller til jeg kan skrive litt om hvorfor den ene eller den andre fortjener den stemmen jeg gir.
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
  • Hver runde varer i 72 timer fra tråden legges ut. Eventuelle ekstraomganger varer i 24 timer.
 

DeletedUser

Guest
Takker for alle stemmer under tw champs <3 elsker en god ego boost
 
Topp