TW-Champions v25 - FINALE

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Jato Link er MIA, MariusN redder dere <3

Hallo! Det er på tide å finne ut hvem som suger minst i TW på v25, gjennom Den Beste Måten Å Bedømme Skills På, nemlig popularitetskonkurransen TW-Champions™.

Generell informasjon:
  • Jeg har tatt med de 64 øverst rangerte spillerne, slik at vi får litt variasjon i hvilke stammer som er representert. 32 spillere gjenstår.
  • Hver spiller fikk i første runde en seed, basert på sin rank den 13.07.16 klokken 00:00:01.
  • Det er klassisk turneringsspill, hvor lavt seedet møter høyt seedet i første runde. Deretter bestemmes videre kamper av utfallet i første runde.
  • Turneringsoppsettet (med resultater) kan sees her: http://challonge.com/twchamps
  • Hver runde varer i 72 timer fra tråden legges ut. Eventuelle ekstraomganger varer i 24 timer.
  • Kun kontoer som er eldre enn 1mnd og som har mer enn 50 innlegg på forumet kan stemme. Dette for å unngå at folk stemmer med nye, ubrukte kontoer. Det eneste unntaket er nyregistrerte kontoer med samme navn som en av de 64 spillerne som er med/har vært med i TW-Champions på v25.
  • Man stemmer ved å skrive navnet på den man vil stemme på i hver match i fet skrift. Man kan stemme 1 gang per runde.
  • Denne tråden er kun for å avgi stemmer. Diskusjon kan gjøres i TW-Champions - diskusjonstråd.
  • Runde 1 kan leses her: TW-Champions v25 - runde 1
  • Runde 2 kan leses her: TW-Champions v25 - runde 2
  • Runde 2.5 kan leses her: TW-Champions v25 - runde 2.5
  • Runde 3 kan leses her: TW-Champions v25 - Runde 3
  • Kvartfinalen kan leses her: TW-Champions v25 - Kvartfinale
  • Semifinalen kan leses her: TW-Champions v25 - Semifinale
  • Semifinale omkamp kan lese her: TW-Champions v25 - Semifinale - Omkamp

Finalen varer i 7 dager, så alle skal rekke å stemme!


Finale
ur boy tony - Unlimited
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
ur boy tony - Unlimited - Dette finalescenarioet så jeg for meg veldig tidlig på verdenen, og jeg er veldig glad for at det ble slik. Dessverre så har UBT falt litt av lasset, mens Unlimited fortsetter å cruise framover. Tror nok sommeren slo inn for engelskmennene for fult, og derfor har det vært en litt svak sommer. Begge kontoene har vært viktige for sin stamme, og har virkelig stått i førersetet gjennom hele verdenen for å få O:H i den posisjonen vi nå befinner oss i. Kredit til begge kontoene, men en svak sommer(sammenlignet med Unlimited) trekker ned, og jeg mener Unlimited er en verdig vinner av v25 TW-Champion.

Unlimited har stått på, rullet over motstanden i Nord-Øst og fortsetter å fosse fram. De har tatt ned våre fiender i Nord-Øst når det feilet for enkelte i Sør-Vest, og har alltid stått på å gitt det lille ekstra for at de selv, og stammen skal stå sterkere. De viser veldig god lagånd, er veldig behjelpelig og er veldig gode spillere overall. Så selvsagt det viktigste til slutt. Mariusbot!

UBT - Gjort mye av det Unlimited har gjort, stått imot en stor aksjon og ledet stammen på godt vis. Synd aktiviteten gikk litt ned i sommer, men absolutt ikke noe dårlig med en 2 plass i denne turneringen. all glory to you mates!
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
ur boy tony - Unlimited - Denne er litt mer vrien... Men hva skal jeg si. Stemmer med hjertet her siden jeg kjenner pelle best. Hadde det ikke vært for at pelle var her ville tony og co stukket av med seieren..

-A
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
ur boy tony - Unlimited - Marius.Exe 2gud. Neida, Luke & Theo har gjort tingene sine veldig bra, som tidligere nevnt. Unlimited har også gjort ting veldig bra, har rank 1 klart og leder ODA ganske klart også. Unlimited tar denne pga sommerferien. Om denne hadde kommet nå før sommerferien er jeg usikker på hvem som hadde vunnet.
 

Donau

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
ur boy tony - Unlimited

De har begge betydd mye for verdenen og ikke minst stammen. Unlimited har gjort det sterkere "late game" og får derfor en stemme av meg. Ferdighetsmessig like sterke kontoer.
 
Topp