TW-Champions v25 - Kvartfinale

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Jato Link er MIA, MariusN redder dere <3

Hallo! Det er på tide å finne ut hvem som suger minst i TW på v25, gjennom Den Beste Måten Å Bedømme Skills På, nemlig popularitetskonkurransen TW-Champions™.

Generell informasjon:
  • Jeg har tatt med de 64 øverst rangerte spillerne, slik at vi får litt variasjon i hvilke stammer som er representert. 32 spillere gjenstår.
  • Hver spiller fikk i første runde en seed, basert på sin rank den 13.07.16 klokken 00:00:01.
  • Det er klassisk turneringsspill, hvor lavt seedet møter høyt seedet i første runde. Deretter bestemmes videre kamper av utfallet i første runde.
  • Turneringsoppsettet (med resultater) kan sees her: http://challonge.com/twchamps
  • Hver runde varer i 72 timer fra tråden legges ut. Eventuelle ekstraomganger varer i 24 timer.
  • Kun kontoer som er eldre enn 1mnd og som har mer enn 50 innlegg på forumet kan stemme. Dette for å unngå at folk stemmer med nye, ubrukte kontoer. Det eneste unntaket er nyregistrerte kontoer med samme navn som en av de 64 spillerne som er med/har vært med i TW-Champions på v25.
  • Man stemmer ved å skrive navnet på den man vil stemme på i hver match i fet skrift. Man kan stemme 1 gang per runde.
  • Denne tråden er kun for å avgi stemmer. Diskusjon kan gjøres i TW-Champions - diskusjonstråd.
  • Runde 1 kan leses her: TW-Champions v25 - runde 1
  • Runde 2 kan leses her: TW-Champions v25 - runde 2
  • Runde 2.5 kan leses her: TW-Champions v25 - runde 2.5
  • Runde 3 kan lese her: https://forum.tribalwars.no.com/index.php?threads/tw-champions-v25-runde-3.19560/ (help!)




Kvartfinale
ur boy tony - Deathez
Themis - martinsen
Unlimited - Maxwell Minger
Newsted - Felmyst
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
ur boy tony - Deathez
heskey - martinsen
Unlimited - Maxwell Minger
Newsted - Felmyst
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
ur boy tony - Deathez
Er fristet til å stemme på vår kjære Plebjof her, en hel utrolig viktig brikke for stammen, kanskje til og med den viktigste. Tar alltid KVer sniper og holder på, men "the lads" på ur boy tony hadde nok vunnet denne 1v1 på rutine og skills

Themis - martinsen
Stemte mot Themis på v24 tw-champs, og "Mari" endte opp med å carrye hele stammen til seier og noe som soleklart burde vært fortjent en TW-champs på v24. Pål beviser gang etter gang hvorfor han er en klassespiller og har nå også tatt over styringen av O:H. Martinsen har også spilt meget godt her, men tror Pål hadde vunnet 1v1.

Unlimited - Maxwell Minger
Egen kamp

Newsted - Felmyst
Felmyst gikk på en skikkelig smell i sommer, forhåpentligvis klarer han å stable seg opp på beina igjen, men Newsted har desidert imponert mest her og fortjener en semifinaleplass
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
ur boy tony - Deathez
Luke & Theo har klart å vise seg hakket bedre frem, hvertfall på egen konto. UBT har ikke vært like flink på KV-arbeid som Deathez har, men det har vært mye mer bidrag offansivt. Deathez har av diverse grunner ikke kunnet gjort det. Begge to har stått imot ihvertfall en stor aksjon ifra Troll - Begge på kritiske tidspunkt. Ingen enkel kamp, men tror kanskje UBT hadde tatt den etter en lang kamp.

Themis - martinsen
Denne kampen kan gå begge veier, spørs nok veldig på motivasjonen til spillerne. Dog her på V25 er det Martinsen som har imponert meg mest.

Unlimited - Maxwell Minger
Egen kamp - Dog hadde Unlimited slått meg 10/10 veldig fort.

Newsted - Felmyst
Newsted er den i Troll som har vært mest imponerende og fortjener å gå videre. Felmyst gjorde det skarpt lenge - Snart er han på topp 10 igjen.
 

DeletedUser

Guest
ur boy tony - Deathez
egen match, men tror ikke det er noen tvil om at denne engelske duoen har meg slått ganske grundig

Themis - martinsen
Det her er en vanskelig en for meg siden jeg har nesten ikke pratet med Martinsen gutta, men en Themis som er motivert har vist seg å kunne gjøre et lite glipp hos fienden til noe utrolig avgjørende, adlingene kommer i store hauger i forhold til Martinsen gutta sin mer jevne rytme og jeg tror det er viktig å ha litt av hver av disse spillestilene i en stamme, men stemmen går til Pål fordi han får det til selv om han spiller solo.

Unlimited - Maxwell Minger
Gutta i øst har herjet helt siden verden startet. Pelle, Marius.exe og Royal (når tilgjengelig) gir mye av segselv på skype, planlegger aksjoner, fakes konstant og det renner over av kunnskap om spillet. Både Pelle og Marius har tatt seg tid til å forklare meg grunnleggende konsepter i tw uten å bli frustrert når ting ikke alltid faller helt på plass for meg med en gang, på den andre siden har Maxwell Minger vært min personlige redningsmann, han tar alltid over for meg etter frustrerende kver og har flere ganger reddet meg fra å sitte opptil ett døgn sammenhengende på tw, har også sneket seg til østfronten sammen med Martinsen og gjort det bra der. Alt i alt er jeg ganske sikker på at Unlimited ville tatt denne matchen

Newsted - Felmyst
Newsted har vært en torne i siden på O:H i laaaang tid, smarte adlinger og utnytter momentum veldig godt og er en spiller jeg håper jeg aldri må spille mot på et senere tidspunkt, hadde det ikke vært for deg tror jeg TROLL ville falt sammen for lenge siden og vi hadde alle kunnet hatt en koselig sommerferie. Felmyst på den andre siden gikk på en liten smell i sommer, mye dårlig timing med irl ting etter hva jeg har forstått og tw kommer etter irl. Alt i alt har jeg ikke snakket mye med Felmyst men de har alltid ligget blant toppen. Er liten tvil i hodet mitt at Newsted ville tatt denne matchupen
 
Sist redigert av en moderator:

ur boy tony

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
ur boy tony - deathez dude deserves at least one vote.
Themis - martinsen
Unlimited
- Maxwell Minger
Newsted - felmyst

The eastern O:H-lads are running away with this one. But tbf we've been solid all the way.
 

Bohic

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
ur boy tony - Deathez
Themis - martinsen
Unlimited - Maxwell Minger
Newsted - Felmyst
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
ur boy tony - Deathez (Vurderte å gi uavgjort her, men jeg selv har merket mer fra Deathez enn det jeg har merket av UBT, derfor valget mitt går slik)
Themis - martinsen (Her vurderer jeg kun via v25. Mari har vært opptatt med v24, sikkert derfor det ikke har vært lik vekst. Hovedgrunnen for stemmen er enkelt og greit den at Mari lå forran med når ho hadde 55k og jeg hadde 40... Nå har jeg 540k og Mari 300k... Ja jeg har innadlet mye, og ja Mari er bedre enn meg, men dog... + Martinsen knuste meg når jeg ikke var online...)
Unlimited - Maxwell Minger (Pelle og Co, sterkeste kontoen på v25 vil jeg si. Newsted hadde ikke klart seg mot disse gutta uansett hva tipper jeg)
Newsted - Felmyst (Her snakker twstats for seg selv, kenn har skuffet syntes jeg, om det fortsatt er han som spiller...)

-A
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
ur boy tony - Deathez Deathz har jobbet hardt og trutt, men UBT tar denne. Jobben hard hele veien, først som leder i Chavs, før vi kom i kontakt og merget stammene. Har siden det holdt motivasjonen til spillerne oppe i lange tider, med morsomme konkuranser og godt mot.
Themis - martinsen Martinsen har vel adlet mest fiender og gjort mer ut av seg, men har ikke blitt testet noe i forsvar.
Unlimited - Maxwell Minger
Newsted - Felmyst
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
ur boy tony - Deathez
Themis - martinsen - Etter at Pål ble ferdig med v24, så har han tatt over O:H, satt i gang 2 relativt effektive aksjoner, og man begynner virkelig å se hva slags fremgang og hvor viktig han er for stammen han er med i. Martinsen har også stått på jevnt og trutt, men i en 1v1 så tror jeg Pål hadde vunnet ^^
Unlimited - Maxwell Minger
Newsted - Felmyst
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
ur boy tony - Deathez -> Stemmen som MVP går til Fridtjof, men alt i alt har UBT vært en klippe på V25. Enorme bidrag fra startup til langt ut i midgame både i ledelsen og på slagmarken. Selv om vår kjære Fridtjof har kommet som et stjerneskudd på V25, er jeg ganske sikker på at erfaringen som sitter på UBT vil seire på slagmarken (Enda)

Themis - martinsen -> Alle vet hvor god Pål er, det er imidlertid ikke alle som kjenner til Vegz sin klasse. Jeg kan love dere at den er absolutt i toppsjiktet. Han har også lært opp to ferske spillere gjennom `V25, og de begynner også å holde et meget godt nivå. Jeg håper Tor og Martinsen også viser seg på senere servere! Hadde det ikke vært for Pål sitt comeback og bidrag i ledelsen, hadde nok stemmen tippet i favør av Martinsen pga prestasjonene totalt sett på V25, men de siste to ukene med Pål ved roret har vært veldig bra for O:H. Pål viser igjen at han er en taktiker av rang. Blankt.

Unlimited - Maxwell Minger -> Egen. Simen kan være dødelig når han er aktiv. Tøff match.

Newsted - Felmyst -> Kenneth har ikke kommet helt til sin rett på V25, mye på grunn av en stor aksjon i mot som traff på et meget uheldig tidspunkt for Felmyst kontoen. Jeg vet akkurat hvor god Kenneth kan være når han har tid og er motivert. Absolutt toppklasse. Isolert tror jeg Kenneth er den beste spilleren, men Newsted har imponert meg enormt mye på V25 og har vist utrolig mye kvalitet. Kontoen har farget V25 og vært en bauta i Troll leiren.
 

Markus den feite

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
ur boy tony - Deathez. UBT har vist seg å være blant de aller sterkeste kontoene, og selv om Deathez har gjort en fantastisk jobb i Vest, fortjener Engelskmennene denne.
Themis - martinsen. Denne stemmen går enten mot den som hadde vunnet en mot en, eller den som har gjort mest på v25, stemmer derfor blankt.
Unlimited - Maxwell Minger. Unlimited har vist hvorfor han fortjener å vinne verden, dog har Maxwell gjort en strålene jobb.
Newsted - Felmyst. Newsted har vist en annen klasse.
 

sander.z

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
ur boy tony - Deathez: Føler det er svært lite som kan stå opp mot UBT's prestasjoner på denne verdenen, til tross for at Fridtjof har gått fra zero til hero veldig fort. Han er også en ganske kul fyr, uten at det har så mye med saken å gjøre.

Themis - martinsen: Måten martinsen-gutta har carrya hele nordøst fra start sier sitt. Hører ikke så mye fra dem, men de får jobben gjort IG, og det er tross alt det viktigste! Themis har tatt gode og kanskje avgjørende grep for O:H i det siste, men tok det litt vel chill i starten, når han hadde en annen verden å vinne. Ser man på v25 som helhet, så synes jeg det er martinius som trekker det lengste strådet.

Unlimited - Maxwell Minger: Helt klart en av v25s sterkeste kontoer, noe den har vært fra starten av verdenen. Max når ikke helt opp hit selv om han har gjort en god innsats for stammen. Jeg vil benytte anledningen til å ønske den originale eieren av Maxwell, Petter, velkommen tilbake til TW når han er ferdig med å jakte på chicks i Bergen (om han noen gang blir det). Vi savner deg! :oops:

Newsted - Felmyst: News var TROLL sin store carrykonto, deltok med suksess i samtlige aksjoner, og har i det hele tatt vært en prøvelse for O:H. Vil si denne karen har gjort en meget god innsats med komplette resultater på denne verdenen, om man ser bort i fra den gigantiske fuckupen nå på slutten. Likevel et stykke foran Felmyst på denne verdenen, føler jeg. En konto med gode spillere, men som omtrent ble rimmet for ikke så lenge siden. News vinner denne ganske greit.
 

Tarantella

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
ur boy tony - Deathez - skulle gjerne gitt den til death, men summen av alt ubt har av skills og alt de har gjort for stammen gjør at de fortjener å gå videre.
Themis - martinsen - stemmer kun på grunnlag av v25 her, og gir denne til gutta på martinsen fordi de har bidratt godt over en lengre periode. Hadde zippy vært aktiv hele denne verdnen hadde stemmen glætt gått til han.
Unlimited - Maxwell Minger
Newsted - Felmyst -
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
ur boy tony - Deathez - pga deres erfaring, velger jeg å stemme på UBT. Death er MVP, og hadde det stått på hvem som har bidratt mest til stammen, ville Death fått den. (UBT har og gjort mye for stammen, men Fritz er bare helt konge på å hjelpe)
Themis - martinsen - Pål har fokusert på v24 til den slutta, og nå ser man han har våknet. Gjort et lurt valg med diplomatiet som gir han masse front, så ser for meg han vokser mye fremover. Stemmen går dog til Martinsen, som har imponert hele verdenen.
Unlimited - Maxwell Minger - Snakka litt med Pelle på Unlimited, for en kar det er! Virker som han kan alt, og forstår seg veldig godt på spillet. Ikke pratet mye med den/de andre på kontoen da. Maxwell har og gjort det bra, men Unlimited er i en egen klasse. Virkelig stått på hele verdenen.
Newsted - Felmyst - Spilleren som overasket mest på v25 i mine øyne. Virkelig gitt oss i O:H motstand hele veien, men nå så det ut som de ga opp etter stammebytte. Felmyst har gjort det veldig bra, bortsett fra da de fikk aksjon mot seg på verst tenkelige tidspunkt.
 
Sist redigert:

Donau

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
ur boy tony - Deathez
Themis - martinsen
Unlimited - Maxwell Minger
Newsted - Felmyst
 
Topp