TW-Champions v25 - runde 3

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Hallo! Det er på tide å finne ut hvem som suger minst i TW på v25, gjennom Den Beste Måten Å Bedømme Skills På, nemlig popularitetskonkurransen TW-Champions™.

Generell informasjon:
  • Jeg har tatt med de 64 øverst rangerte spillerne, slik at vi får litt variasjon i hvilke stammer som er representert. 32 spillere gjenstår.
  • Hver spiller fikk i første runde en seed, basert på sin rank den 13.07.16 klokken 00:00:01.
  • Det er klassisk turneringsspill, hvor lavt seedet møter høyt seedet i første runde. Deretter bestemmes videre kamper av utfallet i første runde.
  • Turneringsoppsettet (med resultater) kan sees her: http://challonge.com/twchamps
  • Hver runde varer i 72 timer fra tråden legges ut. Eventuelle ekstraomganger varer i 24 timer.
  • Kun kontoer som er eldre enn 1mnd og som har mer enn 50 innlegg på forumet kan stemme. Dette for å unngå at folk stemmer med nye, ubrukte kontoer. Det eneste unntaket er nyregistrerte kontoer med samme navn som en av de 64 spillerne som er med/har vært med i TW-Champions på v25.
  • Man stemmer ved å skrive navnet på den man vil stemme på i hver match i fet skrift. Man kan stemme 1 gang per runde.
  • Denne tråden er kun for å avgi stemmer. Diskusjon kan gjøres i TW-Champions - diskusjonstråd.
  • Runde 1 kan leses her: TW-Champions v25 - runde 1
  • Runde 2 kan leses her: TW-Champions v25 - runde 2
  • Runde 2.5 kan leses her: TW-Champions v25 - runde 2.5




Runde 3
Felmyst - Fluffyneiger
Newsted - Donau
Black Magic - Maxwell Minger
Unlimited - Tarantella
martinsen - Bohic
heskey - Themis
Reisverket - Deathez
ur boy tony - Ponton
 

DeletedUser

Guest
Felmyst - Fluffyneiger
Vanskelig å si etter siste tiden, men Felmyst i toppform tror jeg slår Fluffy
Newsted - Donau
Sorry my brother in arms :(
Black Magic - Maxwell Minger
Unlimited - Tarantella
martinsen - Bohic
heskey - Themis
en pål som kan opprettholde aktivitetsnivå er en stor trussel
Reisverket - Deathez
ur boy tony - Ponton
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Felmyst - Fluffyneiger -> Tøff nøtt. Fluffyneiger er bra. Siste dagers hendelser er ikke representativ for kontoen. Tror ganske sikkert at Kenneth drar denne i land.
Newsted - Donau -> Donau har prestert på et høyt nivå. Meget solid konto som er knalltøff å adle fra. Newsted har imidlertid imponert meg vanvittig mye, og innehar rank 1. Tror News tar denne på aktivitet.
Black Magic - Maxwell Minger -> Simen tar denne ganske enkelt
Unlimited - Tarantella -> Egen match. Frøken Tarantella er en hard nøtt.
martinsen - Bohic -> To kremkontoer. Martinsen med Vegz i sjefsstolen med Tor og Martinsen som makkere har imidlertid gjort det best på V25 og fortjener denne.
heskey - Themis -> Themis leker med heskey 1 vs. 1. Totalt sett har imidlertid heskey preget V25 i større grad. Håper og tror Pål gjør stemmen min til skamme :D
Reisverket - Deathez -> Selv om Fridtjof er en av favorittspillerne mine som stadig imponerer, tror jeg rutinen til Stephan og Myh blir hakket for tøft å takle.
ur boy tony - Ponton -> EZ win
 
Sist redigert:

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Felmyst - Fluffyneiger : Felmyst sine ord til meg: "Hadde dette vært på V14 i min stamme så hadde nok kontoen din blitt adlet ned, med så laber innsats fra kontoeierene selv. Det var langt flere som ønsket dere ut, men det er litt sånn man sier om de som hører dårlig - de får med seg det de vil høre." Nå skjedde det samme med han. Kan ikke stemme videre en som mener han selv burde vært internadlet :)
Newsted - Donau : Har veldig lyst å sende Donau lenger enn runde 3, men her har du dessverre møtt veggen. Imponert over Newsteds arbeid.
Black Magic - Maxwell Minger : 2 rolige kontoer jeg forventer å se mye av fremover
Unlimited - Tarantella : Kriger mot en kriger som har blitt adlet i safe zone. Jeg har stor tro på at Tarantella ville vært høyere med i kampen om ledelsen om hun hadde startet litt tidligere.
martinsen - Bohic : Adle rødt rødt rødt, masse rødt, og mer rødt.
heskey - Themis : Begrunnelse: Pål.
Reisverket - Deathez : Kjempet tappert og hardt lenge!
ur boy tony - Ponton : Selvsigende.
 
Sist redigert:

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Felmyst - Fluffyneiger - Felmyst får min stemme her. Kontoen har gjort det veldig bra over tid, men kom under store angrep på et tidspunkt som virkelig ikke passet (been there so i know the feeling, kind regards sent from @bergenspesten.) ødela veldig mye for kontoen nå, men tror de slår hardt tilbake.
Newsted - Donau - Kjipt å møte på Newsted i tredje runde, tror personlig vi hadde imponert i denne fighten mer enn man skulle tro. Donau selv har jo stålkontroll når det kommer til forsvar, som det har vært vist gang på gang under aksjoner mot kontoen. Desverre har Newsted vist seg å virkelig slå fra seg her på v25, der de virkelig står på i krigen mot OH.
Black Magic - Maxwell Minger - Denne fighten burde være rimelig grei for Maxwell aka Simen.
Unlimited - Tarantella - Tara er en veldig god spiller, men denne går til Unlimited. Karene som virkelig herjer med TROLL i øst.
martinsen - Bohic - To kontoer som har gjort det bra på v25, der begge har adlet masse fra fiendestammen. Stemmen min går til Martinsen tho, tror de hadde vunnet denne.
Reisverket - Deathez - Reiseverket har vist gode takter hele veien, og veiledet stammen veldig bra. Deathez, min nabo har virkelig vist seg å være en ufattelig viktig spiller i stammen. Sender ALLTID deff der det trengs (har jeg fått erfart, både personlig å observert på forumet der det spørres), forsvart seg veldig bra når TROLL har aksjonert mot han. Han er og helt konge på å ta kontovakter. Kontoen gjør så mye mer for stammen, og setter alltid stammen foran seg selv. Virkelig en vital spiller for stammen. Tror han hadde gått av med seieren her.
ur boy tony - Ponton - Ingen match for UBT. Luke og Theo tar denne rimelig lett.
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Felmyst - Fluffyneiger
Newsted - Donau
Black Magic - Maxwell Minger
Unlimited - Tarantella
martinsen - Bohic
heskey - Themis
Reisverket - Deathez
ur boy tony - Ponton
 

Tarantella

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Felmyst - Fluffyneiger
Newsted - Donau
Black Magic - Maxwell Minger
Unlimited - Tarantella - buhu jeg ville komme lengre
martinsen - Bohic
heskey - Themis
Reisverket - Deathez
ur boy tony - Ponton
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Felmyst - Fluffyneiger - Om begge to er til stede og har tid tror jeg Kenneth ville dradd den i land, dog ingen enkel kamp. Veldig usikker på hvor god svensken faktisk er.
Newsted - Donau - Donau har kjempet tapper og kjemper fortsatt. Spilleren her har imponert meg veldig, men det har også Newsted, hakket mer, derfor får han stemmen.
Black Magic - Maxwell Minger
Unlimited - Tarantella - Tror Pelle & Co er for sterke, dog ingen enkel motstander. Flinke folk på Tara.
martinsen - Bohic - Velger å stemme på min nabo, veldig hjelpsom og adler Troll i et forrykende tempo. Flotte karer som jeg tror klatrer til topp 3 relativt fort.
heskey - Themis
Reisverket - Deathez - Jeg vet at jeg egentlig burde stemme RV da han har oppnådd mye mer på "papiret" på v25. Dog har Deathez imponert meg noe voldsomt, startet som ny her på V25, sto imot en aksjon, tar KVer i hytt og pine, ofrer nattesøvnen sin og støtte er aldri langt unna. En av de mest verdifulle spillerne i O:H.
ur boy tony - Ponton
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ser nå at denne forsvant av en grunn

heskey - Themis - Karen har hatt fokuset på v24 frem til nå, og alle vet hvor en vanvittig god spiller Pål er når han hiver seg rundt. Tror Themis kommer til å stige veldig mye fremover på ranglista. Målet mitt får være å være over kontoen før verdenen er over (en aldri så liten challenge) ;)
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Felmyst - Fluffyneiger
Newsted - Donau
Black Magic - Maxwell Minger
Unlimited - Tarantella
martinsen - Bohic
heskey - Themis
Reisverket - Deathez
ur boy tony - Ponton
 

DeletedUser

Guest
Felmyst - Fluffyneiger
Det er få personer på v25 jeg respekterer mindre enn kenn. Når også stammefrender sier at de ikke liker ham, og han har få prestasjoner å vise til IG, er jeg fristet til å stemme på fluffy. Men jeg ska la dere andre som faktisk kjenner til fluffy få avgjøre denne.
Newsted - Donau
Gutta på donau er flinke, hadde ikke vært ufortjent om de gikk videre en runde til
Black Magic - Maxwell Minger
Vet ikke allverdens om disse karene her, men jeg har opplevd maxwell som hakket hvassere.
Unlimited - Tarantella
Tarantella er glad i å fake i hvert fall, men tror unlimited er i en annen klasse
martinsen - Bohic
Begge har gjort det bra på hver sin side av rimmen. Jeg er imidlertid mest imponert over martinsen
heskey - Themis
Har hørt at themis er god, men heskey har klasse og har i stor grad påvirket v25
Reisverket - Deathez
Deathez har gjort det bra og stammefrendene ser ut til å verdsette ham høyt, men tror myh og rv hadde dratt denne i land
ur boy tony - Ponton
Skulle gjerne sendt deg videre en runde til, men UBT har vist seg å være en av de aller sterkeste kontoene på v25
 

Donau

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Felmyst - Fluffyneiger
Newsted - Donau
Black Magic - Maxwell Minger
Unlimited - Tarantella
martinsen - Bohic
heskey - Themis
Reisverket - Deathez
ur boy tony - Ponton

Her er det stemt med hensyn til at prestasjoner på denne verdenen teller og avgjør endel stemmer hvor det vipper mot begge veier.
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Felmyst - Fluffyneiger
Newsted - Donau
Black Magic - Maxwell Minger
Unlimited - Tarantella
martinsen - Bohic
heskey - Themis
Reisverket - Deathez
ur boy tony - Ponton
 
Topp