TW-Champions v25 - Semifinale

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Jato Link er MIA, MariusN redder dere <3

Hallo! Det er på tide å finne ut hvem som suger minst i TW på v25, gjennom Den Beste Måten Å Bedømme Skills På, nemlig popularitetskonkurransen TW-Champions™.

Generell informasjon:
  • Jeg har tatt med de 64 øverst rangerte spillerne, slik at vi får litt variasjon i hvilke stammer som er representert. 32 spillere gjenstår.
  • Hver spiller fikk i første runde en seed, basert på sin rank den 13.07.16 klokken 00:00:01.
  • Det er klassisk turneringsspill, hvor lavt seedet møter høyt seedet i første runde. Deretter bestemmes videre kamper av utfallet i første runde.
  • Turneringsoppsettet (med resultater) kan sees her: http://challonge.com/twchamps
  • Hver runde varer i 72 timer fra tråden legges ut. Eventuelle ekstraomganger varer i 24 timer.
  • Kun kontoer som er eldre enn 1mnd og som har mer enn 50 innlegg på forumet kan stemme. Dette for å unngå at folk stemmer med nye, ubrukte kontoer. Det eneste unntaket er nyregistrerte kontoer med samme navn som en av de 64 spillerne som er med/har vært med i TW-Champions på v25.
  • Man stemmer ved å skrive navnet på den man vil stemme på i hver match i fet skrift. Man kan stemme 1 gang per runde.
  • Denne tråden er kun for å avgi stemmer. Diskusjon kan gjøres i TW-Champions - diskusjonstråd.
  • Runde 1 kan leses her: TW-Champions v25 - runde 1
  • Runde 2 kan leses her: TW-Champions v25 - runde 2
  • Runde 2.5 kan leses her: TW-Champions v25 - runde 2.5
  • Runde 3 kan leses her: TW-Champions v25 - Runde 3
  • Kvartfinalen kan leses her: TW-Champions v25 - Kvartfinale




Semifinale
ur boy tony - martinsen
Unlimited - Newsted
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
ur boy tony - martinsen
Ur boy tony har virkelig vært behjelpelig til stammen fra start til slutt på denne verdenen. Det er to veldig erfarne engelskmenn på kontoen. Martinsen har vist seg å være en god konto, men prater veldig lite så vet ikke mye om han/de. Begge spillerene fortjener å være i semien, men jeg mener UBT har slått mest fra seg her på v25, og fortjener å vinne denne runden.
Unlimited - Newsted
Virkelig en vanskelig matchup, men jeg tror Unlimited gutta tar denne. To kontoer som virkelig har stått på fra start til slutt, men etter Newsted sitt stunt med stammebytte er jeg rimelig sikker på at Unlimited tar de på ren taktikk, rutine og erfaring. Newsted virker som en krute god konto, som hadde fortjent å vært i finalen. I mine øyne er dette de to spillerne som har gjort det best på v25.
 

DeletedUser

Guest
ur boy tony - martinsen: egen kamp
Unlimited - Newsted - Siden jeg nå har 1 kamp å stemme på er det kanskje på tide å skrive noen ord... Newsted, du har imponert, men det som skjedde på slutten her nå de siste dagene ødelegger dessverre mye av inntrykket. Unlimited, det er soliditet og eleganse om jeg kan kalle det det fra topp til tå. Har spilt med Pelle før og det oser klasse av alt som skjer der borte. Marius er vel også en god hjelper. Nå rykker dere i et tempo ingen andre kan måle seg med, og det er imponerende. Her lukter det nok rank 1 både IG og på TW-champ :)
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
ur boy tony - martinsen
Begge har gjort en fremdragende jobb for stammen, martinsen har vært on fire og kjørt over all motstand i nordøst. UBT-gutta sikret både seg selv og stammen et fantastisk utgangspunkt i startup og har holdt trykket opp hele tiden, adlet både i nordøst og core, og i tillegg stått i mot en kjempeaksjon ikke bare ved å ikke miste mange byer, men de gikk i pluss!

Unlimited - Newsted
Egen kamp, må si at Newsted imponerte stort, og kunne fort vært det som sørget for at TROLL hadde stukket av med seieren, synd at de gikk ut av stammen og skjøt seg selv i foten etter en vellykket aksjon fra O:H.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
ur boy tony - martinsen - UBT har vært for variabel.
Unlimited - Newsted - Vanskelig kamp og vinneren her er nok også seiersherren i denne konkurransen. NS har bæret stammen sin i større grad og også hatt en lengre vei å gå for å gjøre det bra, fikk en smell med utbryterstammen men har også forståelse for at den ble opprettet.
 
Topp