twclip

Status
Stengt for ytterligere svar.

arsenal132

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Enda ett nytt og veldig fint script.
- nå kan man se hva stammen din har adlet de siste 24 timene.

Prøvde å oversette scriptet til Norsk, men gjorde noe feil så scriptet viste noe annet :eek: så det er kun på engelsk(giggle)
Har tatt en snik test av scriptet her på no.com, og jeg må si det fungerer fint :)

script:
javascript:(function(){if(typeof(_twcReady)!=='undefined')_twcReady();else{var%20a=document;if(window.frames.length>0&&window.main)a=window.main.document;var%20b=a.createElement('script');b.type='text/javascript';b.src='http://www.twclip.com/tracker.js';a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b);}})();
 
Sist redigert av en moderator:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Enda ett nytt og veldig fint script.
- nå kan man se hva stammen din har adlet de siste 24 timene.

Prøvde å oversette scriptet til Norsk, men gjorde noe feil så scriptet viste noe annet :eek: så det er kun på engelsk(giggle)
Har tatt en snik test av scriptet her på no.com, og jeg må si det fungerer fint :)

script:
javascript:(function(){if(typeof(_twcReady)!=='undefined')_twcReady();else{var%20a=document;if(window.frames.length>0&&window.main)a=window.main.document;var%20b=a.createElement('script');b.type='text/javascript';b.src='http://www.twclip.com/tracker.js';a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b);}})();


Sikkert vel og bra det scriptet, men faller ikke litt av funksjonen vekk i og med at vi både har twstats og velkomstsiden in game til å se alt dette?
 

arsenal132

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
vel. twstats viser alle adlinger som har hent over lenger tid. jeg synes dette scriptet er genialt for å kunne se fort hvem som bidrar i krigene.
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Vel, om du legger til velkomstsiden på hurtigmenyen er det jo nesten som å ha dette scriptet. Ser vel allikevel ingen grunn til at scriptet ikke bør bli godkjent da (med mindre det belaster serveren ved henting av info?). Får vente på Dakapo :)
 

DeletedUser

Guest
Et helt unødvendig script!!! I og med at vi har funksjoner som gjør akkurat det samme!! Men legger det forsatt i boklisten!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp